Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
rcrehuet -
|
Publicado: Sab 22 Nov, 2008 10:16 pm Asunto: Demano consell per una nova bici! |
|
|
Hola btteros,
Ho sento! He estat super desconnectat i fa molt que no vinc. He estat preparant oposicions i vaig tenir un fill (sí, ja té 9 mesos!), però us volia demanar consell, perquè aprofitant que m'he tret les opos, vull comprar-me una bici.
M'han ofert una Specialized Enduro Expert de 2a ma, del 2008. Segurament me la deixarien per uns 1800€
http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?arc=2008&spid=33444
Però no sé si està massa orientada a descens. Reconec que el canvi amb una Trek 4500 que ara tinc seria radical. A mi m'agrada baixar, però també fer rutes i tenia més en ment una bici tipus Trek Fuel o Specialized Stumpjumper. Clar que si me la compro nova pel mateix preu tindré menys bici. També és cert que ara es poden trobar models del 2008 d'oferta. A probike per exemple, la Lapierre X-race 300 està força rebaixada (que tal les lapierre?).
Bé, el fet és que el canvi amb la trek rígida serà tan radical, que amb totes baixaré molt millor, però no sé si per fer sortides tipus les que fem (o feu, perquè fa tant que no vinc!!) per la serra de Marina i de tant en tant coses més llargues quin estil és millor. Vosaltres que recomaneu?
Qualsevol opinió es benvinguda!
Espero poder-la estrenar aviat amb vosaltres!
Ramon |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
|
|
|
rcrehuet -
|
Publicado: Sab 22 Nov, 2008 11:48 pm Asunto: |
|
|
Ufffff!
Però tot això son recomanacions? o és el que porta la penya?
I dins de quin "estil" cauen? Son més tipus "rally"?
Ramon |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 23 Nov, 2008 12:37 pm Asunto: |
|
|
t'has de guiar pel recorregut tant de devant (forquilla) com del de darrera
a la llista que t'hem passat hi han exemples desde 90mm fins a 150mm de recorregut
quan més recorregut, més vas cap a la banda Enduro (baixar talladets i pujar trialeres) i quan menys recorregut vas a la banda de Rally (pista i guanyar als companys pujant)
nosaltres treballem des de 100 (epic, fuel, ...) fins als 160 que té el Miguel, però per pujar al dipòsit amb 160 has de tenir uns c*llons com un toro.
Desprès, a més, uns quants tenim la rígida per fer sortides pisteres. Aquí comença a apareixer el carboni i aleacions d¡'alumini lleugeres per tenir màquines al voltant dels 10kg
però per molt que t'expliquem millor que apareguis un dia d'aquests per la plaça a les 9 i allà veuràs gran part dels exemples que t'hem possat
sbk |
|
|
|
miguel *
|
Publicado: Dom 23 Nov, 2008 11:43 pm Asunto: |
|
|
Hay que saber que le gusta a cada uno para intentar recomendar una bici.
- Si te gusta hacer +50 quilometros una rigida o una doble de 100 mm.
-Si lo que te gusta es hacer +o-50 quilometros y bajar calentito una de 100 a 140 mm.
- Si te gusta hacer +o- 30quilometros una endurito de 150 o 160mm hay gente que incluso +.
Ante todo decir que las lapierre van de coña yo es la 2ª que tengo. |
|
|
|
|