|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 8:53 am Asunto: PROPOSO FER ALGUNA JORNADA TÈCNICA |
|
|
Sempre he pensat que posar-nos en alguna zona d'aquelles que fan una mica de yuyu,, el motiu?
doncs entre uns i uns altre ajudar-nos a superar aquelles barreres obstaculitzadores que mai ens
atrevim a pasar sense posar el peu a terra o bé baixar-nos de la bici,, la meva proposta podria ser
aprop del dipòsit just quand baixem, allà on hi ha aigua estancada, a la dreta hi ha una trialera
que està al límit,,, no sé si és una bona proposta
ENTRE TOTS ENS AJUDAREM A NO CAURE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Ultima edición por Btv el Mar 17 Mar, 2009 9:17 am, editado 2 veces |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
Osiam *
Registrado: 14 Jul 2008 Mensajes: 132 Ubicación: Aquí...o allí, depende.
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 9:36 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Btv, jo no hi he baixat mai ja que havent-hi la pista al costat no és imprescindible, però l'altre dia em deien que ara és una autopista. De fet ara se la baixa pràcticament tothom. |
Ho confirmo, abans era una mica complicada de baixar, pero ara està molt més accesible a tothom. _________________ http://www.bttlosllorones.com/ |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 9:59 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Btv, jo no hi he baixat mai ja que havent-hi la pista al costat no és imprescindible, però l'altre dia em deien que ara és una autopista. De fet ara se la baixa pràcticament tothom. |
menys jo,,,
autopista??????????? doncs q2uin nivell que hi ha,,, voldria veure quants la baixen fent 0 punts,, clar,
i també vull veure els fiascos o bé baixant a "patita"
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Andres ***
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 12:09 pm Asunto: |
|
|
Pero, "autopista" ¿cual?, el lado derecho o el lado izquierdo de la trialera?? _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
surfer ***
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 12:52 pm Asunto: |
|
|
A banda de que este tramo en concreto sea pista o no!, la idea de ir a tramos técnicos complicados en grupo he intentar superarlos me parece muy buena ideal!!!
Saludos! |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 1:04 pm Asunto: |
|
|
propongo también bajar la trialera dels castanyers incluido el escalón final
sbk |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 1:54 pm Asunto: |
|
|
Andres escribió: | Pero, "autopista" ¿cual?, el lado derecho o el lado izquierdo de la trialera?? |
Sempre he pensat que posar-nos en alguna zona d'aquelles que fan una mica de yuyu,, el motiu?
doncs entre uns i uns altre ajudar-nos a superar aquelles barreres obstaculitzadores que mai ens
atrevim a pasar sense posar el peu a terra o bé baixar-nos de la bici,, la meva proposta podria ser
aprop del dipòsit just quand baixem, allà on hi ha aigua estancada, a la dreta hi ha una trialera
La proposta es el de poder dedicar-nos a millorar els pendents que normalment no som capaços
d'afrontar-los sobre la bici,, ja sabeu, si en el lloc difícil t'esperen els companys amb les mans obertes...
suposo que la por deu disminuir,,, de moment veig que això pot tirar cap endavant,,, es pot fer els dimecres
, dissabtes, diumenges,,,,, clar, vull dir de tant en tant _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 2:52 pm Asunto: |
|
|
Cita: | La proposta es el de poder dedicar-nos a millorar els pendents que normalment no som capaços
d'afrontar-los sobre la bici,, ja sabeu, si en el lloc difícil t'esperen els companys amb les mans obertes...
suposo que la por deu disminuir,,, de moment veig que això pot tirar cap endavant,,, es pot fer els dimecres
, dissabtes, diumenges,,,,, clar, vull dir de tant en tant |
No és mala idea, s'aprèn molt anant al darrere dels que en saben.
silvesterbike escribió: | propongo también bajar la trialera dels castanyers incluido el escalón final
sbk |
Jo faré les fotos mentre aneu saltant. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Mar 10 Mar, 2009 2:58 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Cita: | La proposta es el de poder dedicar-nos a millorar els pendents que normalment no som capaços
No és mala idea, s'aprèn molt anant al darrere dels que en saben.
silvesterbike escribió: | propongo también bajar la trialera dels castanyers incluido el escalón final
sbk |
Jo faré les fotos mentre aneu saltant. |
Pere, i dels llibres també s'aprèn,, però saber que abans de fer volteretes amb la bici, hi ha algú no te les deixa fer
suposo que deu donar seguretat,, tots sabem que s'ha de fer, una altra cosa és la por que tenim
enga que ja plego i fins demà dewsssssssssssssssssssss _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Andres ***
|
Publicado: Mie 11 Mar, 2009 9:26 am Asunto: |
|
|
btv escribió: | Andres escribió:
Pero, "autopista" ¿cual?, el lado derecho o el lado izquierdo de la trialera??
La proposta es el de poder dedicar-nos a millorar els pendents que normalment no som capaços
Tal vez, no me expliqué bien, lo que quiero decir, es que esa trialera que dices, (a la derecha del charco), se puede bajar por dos sitios, el lado izquierdo, que es mas facil, que supongo que será el que deciis, 'autopista', o el lado derecho que es o era, no lo sé, mas complicado de pasar. _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Mie 11 Mar, 2009 10:38 am Asunto: |
|
|
Bon dia Rampero de Shantako,,, ok,, tens raó,,, endeluego quiero ver a estos autopisteros bajarla
sin poner el pie al suelo,, aunque puede ser que vayan tan ràpidos que pongan el pie al suelo, tipo
motocross,,, aparte de eso, te parece bien la idea,,, puedes proponer algun sitio en especial _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Andres ***
|
Publicado: Mie 11 Mar, 2009 12:46 pm Asunto: |
|
|
Hoy tenia un ratillo libre, y me he ido para verlo 'in situ'. juer hacia tiempo que no pasaba por alli, se ha abierto una autentica autopista por el lado izquierdo..... en fin.
referente a: btv escribió: | te parece bien la idea,,, puedes proponer algun sitio en especial |
No soy el mas indicado para ello, aunque no estaria mal, montar una jornada exclusivamente trialera.
Salu2 _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|