|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 2:59 pm Asunto: SORTIDETA ALTERNATIVA A COLLSEROLA |
|
|
Tres valents (potser la paraula que ens definiria millor seria inconscients, però deixem-ho en valents, que queda millor) arribem puntualment a la Plaça:
Una miqueta més tard n'arriba un altre a qui no li fan por dues gotetes mal contades d'aigua
I pugem a l'ermita de Sant Climent, fins a dalt de tot
Baixem per la trialereta de Montcada fins al riu
I pugem a l'Antena, ja que ens falta la dosi setmanal de radiació.
En Xavier encara no l'ha tastada i puja així de content, amb el dit trencat i sense fre al darrera
En Raül sí que l'ha tastat i vol repetir
Fem la foto de grup, amb en silvesterjm una mica congelat de tant esperar-nos, però amb les bateries ben carregades d'ones curtes i llargues
En Xavier se'n va cap a l'Action, per mirar d'arreglar el fre i nosaltres seguim cap a Sant Pere de Reixac o de Guardiola
Passem per la Font dels Caçadors, des d'on es comencen a veure els efectes de la primavera
i per Sant Cebrià de Cabanyes
En silvesterjm, molt content desprès de contribuir a l'escalfament del planeta
I en Raül declamant-nos una poesia
Ara ja estem a la font de Sant Pere
i ràpidament anem, via Can Girona, al corriol de l'Scott, on trobem aquesta salamandra
Aquest és el final del corriol. Han tallat els arbres que havien caigut i ara s'hi pot pujar sense posar el peu a terra
Ara passem pels cirerers, que ja comencen a treure fulles i a perdre la flor
En Raül després de passar per un tram molt dur (no ho sembla veient-lo com riu, però la pujada és considerable) del corriol d'en Salva
Del corriol d'en Salva hem anat als peus del Turó d'en Galzeran i hem baixat per la pista que va a la Cartoixa. Aquest és el silvesterjm, a qui només he pogut fotografiar des del darrera, ja que sempre va al davant
Un cop a la Cartoixa, hem passat per un corriolet primaveral que baixa fins a Sant Romà
Allà ens hem separat: uns cap a Badalona i un cap a Tiana, ben contents després de fer el que ens agrada.
Aquest és el perfil del recorregut
i el mapa
Per cer, el dilluns demano més Fortasec. Sembla que hi ha molts mals de panxa últimament i amb els 50 que tinc faré curt. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 3:38 pm Asunto: |
|
|
....el meu atenuant es que a la meva edad, si en mullo agafo reuma i l´artrosis en mata....en quant al lumbago i la ciatica tampoc en senta be el fred.....enfin el mon es dels valents....enhorabona per la sortideta i preneu Desenfriol...Salutacions.@10.
PD.....Pera per si s´acaben , guardam un parell de Fortasec _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
Gordi65 \*/\*/
Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 4:00 pm Asunto: |
|
|
Muy bien campeones eso es mono de bici y lo demás son tonterías , me rindo a vuestros pies.
Por cierto me habían dicho que Xavier (Serendipity) era un gran tío, pero no me lo imaginaba tan grande. ¡Como coincidan Andrés y el en muchas salidas tendréis problemas para encuadrar las ! _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 5:14 pm Asunto: |
|
|
Josep, te'ls guardo. Si et sembla al paquet hi poso també una manteta elèctrica, ideal per posar-te-la mentre miris la TV.
Gordi, l'un fa 194 cm i l'altre en fa 206 (205 segons la Wikipèdia). Quan fem un partit de bàsquet jo vaig amb ells, per compensar una mica. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 5:19 pm Asunto: |
|
|
Si señor, con dos ...
Si no hubiera encendido el teléfono no habría visto el mensaje anulando y hubiera salido.
Total. no han sido más que dos gotas ... _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 7:07 pm Asunto: |
|
|
veure una salamandra es suficient motiu per sortir faci el temps que faci.
Sereno
t'han arreglao la burra?
sbk |
|
|
|
nor_bak ****
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 8:30 pm Asunto: Sol de justicia... |
|
|
La collserolada atac esa a comenzado bien, subiendo las hermitas donde se nos ha unido el hermitaño local, parece que hace tiempo que no sale de la cueva y se ha perdido ciertos adelantos tecnologicos, se ha dedicado a manipular la camara durante varios minutos sin resultado.
pero no se porque en vez de tirar a la izquierda las bicis han tirao pa la derecha, sin duda atraidas por las beneficiosas radiaciones de las antenas, fuente de energía, calor, sosiego, lugar obligado de paso para cualquier peregrino de nuestro tiempo.
"Mas valen 300watts de microondas que un Powerbar." San Deces, Tésticulo 4º o algo así.
Hemos llegado a las antenas, debia tener el objetivo empañado porque hacia un sol de justicia.
Pere, el Hermitaño, contra el gigante que protege las antenas, desde luego las radiaciones son cojonudas, le querían quitar el bocata, solo hace falta verle la cara para saber lo acojonao questaba, al final JM se ha tenido que meter al lio porque no queria darselo, dos diplomaticas hostias han resuelto el incidente. Le hemos dejado conservar la camara para que nos hiciera las fotos, se ha prestado amablemente.
Hemos dejado las antenas, voy a mandar el objetivo a revisar.
SBK, miembro por meritos propios de la orden de los Caballeros de la Mesa Coja, contando los pasos hasta la cripta oculta durante siglos de Sant Cebrià, ha descubierto una inscripcion Templaria, Gval Trappa, no nos ha revelado su significado pero nos ha guiado hacia las profundidas de la montaña y como en las pelis de Indiana Yons sa caido to a cachos y no ha quedao na pa ver.
O eso o se estaba preparando para desenfundar contra su propia sombra.
Los dos caballeros de la mesa coja atrapando vivo el dragón. Los caminos vuelven a ser seguros tras su paso.
Ha sido una rutilla corta pero ma dejao hecho polvo me voy a tener comprar una bici nueva para resarcirme y dejar de trabajar para estar a la altura.
Dia de playa
Me voy a tener que cambiar de camara, no haya una foto buena. |
|
|
|
silvesterjm **
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 10:26 pm Asunto: |
|
|
Moltes gràcies Raul i Pere per les cròniques. La veritat és que no m'esperava trobar a ningú a les 7 a la plaça, però grata ha estat la sorpresa quan he arribat i m'he trobat a tres bikers amb ganes de gresca.
Ha sigut una sortida molt divertida i he conegut dos corriolets que encara no coneixia, el de l'Scott i el d'en Salva. La pluja ens ha respectat bastant i el terreny encara estava prou ciclable. Malgrat això hem passat fred i hem acabat ben xops, però ja se sap l'aventura és l'aventura.
Per últim un grat conéixer al gran Serendipity, gran tipus en tots els sentits, espero que et vagi bé demà la cursa. Fins la propera.
Salutacions a tothom. |
|
|
|
serendipity -
Registrado: 05 Mar 2009 Mensajes: 72 Ubicación: St.Andreu de Llavaneres
|
Publicado: Sab 28 Mar, 2009 11:09 pm Asunto: |
|
|
Aunque en mi caso a sido algo breve, la salida alternativa la disfruté mucho, conocí nuevos parajes (para mi), incluyendo la subida a las antenas, de lejos asustan...encima de la bici mas, en ella silvesterjm me saco de punto!!!!. Y sobre todo compartí con 3 "pitufos" geniales. Los cuales me han echo muy amena dicha breve salida. El placer a sido muy mió, Pere, Nor-Bak y Silvesterjm, muchas gracias.
Tienes mucha razón Nor-Bak, mírate la lente de tu cámara porque hacia un día de lo mas soleado!!!!!! .
Pere, la procesión iba por dentro, esa cara de felicidad solo era "pal posao"..jejeje
Gordi... poniendo la cámara lejos... fijo que entramos todos en la foto!!!!
Silvesterbike, si ya me han arreglado el tema del freno trasero... cambio de lugar del bloqueante de la horquilla... y "to arreglao", Gracias.
SilvesterJm, muchas gracias.. eso espero. Y lo mismo digo. Un placer al igual que el miércoles pasado |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 29 Mar, 2009 1:00 am Asunto: |
|
|
Com a bon ermità, estic a dieta. Només menjo floretes i algun tubercle que trobo pel bosc. Avui, excepcionalment, hi havia un petit acompanyament
Aquesta foto està feta dos minuts més tard, quan estava a punt de menjar-me les flors. Sempre me les guardo pel final ja que són el que més m'agrada
Després d'aquest modest plat dietètic, m'he menjat un tallet de pastís de fruites silvestres de Lepe
Són les petites renúncies que hem de fer els ermitanets.
Si voleu la recepta, la trobareu a elmondelacuina.blogspot.com _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Dom 29 Mar, 2009 6:18 pm Asunto: |
|
|
Pere, somos amigos, me apunto a sufrir contigo esa dieta de ermitaño. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|