Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Mie 27 May, 2009 8:39 am Asunto: com estan el papa i la mama ?????? |
|
|
...doncs aixo........la mama i el papa s´han fet pupa i fa dies que no els he vist.... en preocupen.... ja son grans i....si no surten al carrer a moures l´hi fara mal el reume, la artrosis i la ciatica i....despres nomes faran que rondinar i ....a la partida de petanca no voldran esplicar les batalletas de quan eran joves....Algu els ha vist?????....Salutacions papa i mamammmm...ens veiem.@10. _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 27 May, 2009 10:09 am Asunto: |
|
|
vinga a pedalar una mica,,!!!!!!!!!!!!! deixa l'ordinata que no porta a res,,,, _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Mie 27 May, 2009 11:02 am Asunto: |
|
|
Pues "progresa adecuadamente", ya me quitaron los puntos pero aún está tierno y me recomiendan que no doble la rodilla, el viernes seguramente me darán el alta. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 27 May, 2009 11:30 am Asunto: |
|
|
cuantos puntos te han retirado por infracción bicicletil????? lA OTRA VEZ TAMBIEN TE KITARON ALGUNO, VERDAD???
TE RECOMIENDO QUE ANTES K T DEN L'ARTA PRUEBES DE HACER ALGUNA TRIALERILLA
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 27 May, 2009 1:01 pm Asunto: |
|
|
al final estic rehabilitant-me del tema de la mà (tot lo altre no te arreglo)
no ho sé, estic tocadet, em sembla que ho deixo, em dedicaré a passejar fent fotos a les flors, i altres elements paissajistics.
y un huevo!!!, ara mateix desitjo tant pujar al dipòsit gairebé tant com la 4ª que guanyarem aquesta nit
pep, espera que tornem que hem de fer un planing amb el maestro d'EES per aquest estiu,
merda de caigudes
sbk |
|
|
|
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Mie 27 May, 2009 10:06 pm Asunto: |
|
|
.....com se que agrada un o dos "egg" la caloreta, que hos sembla un dia de esbarjo per fer aquesta....."es lo mas de lo mas, palabra de Snoopy"....total ja sabem de que va aixo de fer quilometrades per el desert, oi????.....Salutacions i a per el triplete...@10.
http://www.extremebardenas.com
PD.....como reto no esta mal....mira como es la cosa que hasta te obligan a parar en los avituayamientos.....venga que despues de las lesiones esto esta xuuuupao.... _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
|