Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
JFR \*/
|
Publicado: Vie 10 Jul, 2009 7:32 pm Asunto: sabado 11-7-9 |
|
|
alguien sale mañana me estays dejando mas solo que la una _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Vie 10 Jul, 2009 8:10 pm Asunto: |
|
|
Demà ens trobem lo coronel. |
|
|
|
nor_bak ****
|
Publicado: Vie 10 Jul, 2009 9:02 pm Asunto: |
|
|
Yo deserto.
Me toca remover cemento... a ver si me forro como el Pocero. |
|
|
|
SONIC ***
|
Publicado: Vie 10 Jul, 2009 10:17 pm Asunto: |
|
|
No puedo confirmar mi asistencia, pero hare lo posible.
08:00
Sonic. |
|
|
|
tito *
|
Publicado: Vie 10 Jul, 2009 11:28 pm Asunto: salida del sabadoo |
|
|
que ruta areis? |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Sab 11 Jul, 2009 6:32 pm Asunto: |
|
|
finalmente creo que ha sido un acierto llamar a Jordi y juntar los dos grupos Bttbadalona y Pepsy Camfil team para recorrer nuestra Serra de Marina.
En la estación había quedado Pep, Jaume i Pere Y nos hemos encontrado con Jordi, Paco y Roby en Martí Pujol. Una vez hechas las presentaciones hemos seguido por Canyet hasta enfilar el primer caminillo que nos ha llevado a sant Jeroni.
los tres sherpas de lujo
los arañados visitantes
bajando la tialera de Puig
subiendo el sendero de las cañas
posamos orgullosos en el depósito
seguimos hacia el seminario, el Galzerán por detrás y sendero de la Trinxa
la famosa barraca
casualidades de la vida mira quien estaba en el paseo de la playa parado porque había pinchado. Seguro que digi tien algo que ver
el perfil
me lo paso como nunca con la gente nueva y la de siempre
sbk |
|
|
|
fury ***
|
Publicado: Sab 11 Jul, 2009 8:31 pm Asunto: |
|
|
mama, al verte de esa guisa me he tenido que poner
la pastillita bajo la lengua y aún me duele el pecho, cuando
termine de abroncarte por ese chaqueteismo pondré los pies en alto
y un paño de agua fria en la frente, eso no se hace nennnnnnng
¿Quienes son tus nuevos colegas? ¿se haran asiduos?, cuentanos más haber si se
me quita la opresion del pecho _________________ "Los valientes solo tienen miedo del contrario...
los cobardes,de su propio fracaso..."
[img:879c33f4e5]http://www.reglette-signature.info/reglettes200910/reglette-10-12-25-10085-3978-99.png[/img:879c33f4e5] |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 11 Jul, 2009 9:01 pm Asunto: |
|
|
Això, explica, explica.
Qui són, tan ben uniformadets i tan polits i ben pentinats?
Cita: | casualidades de la vida mira quien estaba en el paseo de la playa parado porque había pinchado. Seguro que digi tien algo que ver |
Segur. Té un nino meu i de la meva bici i hi va clavant punxes.
Jo no he pogut sortir amb vosaltres ja que m'ha tocat fer de pare, cosa que he fet amb molt de gust, i he sortit amb la Natàlia. Hem anat al Castell de Burriac, on probablement encara no hi havia pujat mai una Brufau en BTT.
Hem repetit el track que vam fer a l'hivern, el dia 21 de febrer, però sortint de Tiana i pujant al GR-92 per la Riera de la Coma Clara d'Alella. Afortunadament no ens ha fet calor i ens ho hem pogut passar molt bé. No hi ha massa fotos, ja que un servidor no cal que surti massa, que ja està molt vist, i la Natàlia no vol que n'hi faci, de fotos.
Aquí estem pujant al Mirador de Premià, on he fet aquesta foto amb traïdoria i nocturnitat
I ja som al Dolmen, on ens hem aturat per menjar una mica
Acabem de passar pel primer corriolet i ja es veu el Castell. També es veu la pista per on baixarem i la pujada que vindrà després
Ja som al Castell
I veiem un detall de la finestra
Baixem pel corriol i en molt poc ja som al passeig marítim, on ens trobem amb vosaltres canviant la roda després de les malifetes d'en Digi.
Després d'arreglar el foradet que havia fet una minúscula punxa que gairebé no es veia, hem seguit passeig avall.
Què mira la Natàlia?
Què fan?
Això
I com ho fan? Així, amb uns esprais
Sembla mentida que amb els mateixos estris hi hagi elements capaços d'embrutar parets i artistes capaços de fer aquestes coses.
Volíem arribar fins al riu Besòs, però ens hem quedat al Port, ja que teníem convidats a dinar i es feia tard. Hem donat mitja volta a la Rotonda quan començaven a caure unes gotes de calor i hem tornat a Montgat per pujar cap a Tiana on ens esperava un pastís català de carn i patates impressionant i un Zuccotto que ens ha deixat sense paraules. Si esteu atents a elmondelacuina.blogspot.com potser el podreu veure aviat.
Pensant en el menjar m'oblidava del mapa, on el track surt amb 300 colors ja que el GPS se m'ha apagat 300 vegades
Aquest és el Perfil. Alguna cosa ha fallat, ja que segons el GPS hem fet 49.7 km, segons el comptaquilòmetres 54.13 i segons el Perfils 38.8. En Digi sabrà com s'ho fa per boicotejar-me les dades i que les cròniques no em surtin. Quan t'enganxi...
I això és tot el que hi ha.
Demà torno a fer de pare i no podré sortir amb la Btt. Ens veiem aviat, espero. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
joype *
|
Publicado: Sab 11 Jul, 2009 11:01 pm Asunto: |
|
|
Bueno Antonio y yo nos hemos estado preprando para la TIANA - TURO DE L´HOME - TIANA del proximo 25/7/9
Aquí os dejo el mapa y el perfil de hoy, Tordera - L´Hospitalet
|
|
|
|
|