Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

volta per Formentera

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Dom 19 Jul, 2009 11:19 pm    Asunto: volta per Formentera Responder citando

Volta per formentera
Aprofitant les vacances en família a aquest paradís he fet una sortideta d’uns 55km sense massa desnivell però amb sensacions úniques
com veieu al mapa només hi ha una carretera d’uns 21km que va del port de la Savina fins al Far de la Mola.
D'inici, no tinc massa clar el recorregut a fer, el que sí tinc clar és que vull veure la sortida del sol, que no vull passar massa calor i que vull olorar, veure i sentir coses que segurament mai més tornaré a sentir.

així que si vull veure la sortida del sol he d’anar cagant hòsties cap a l’est. La via més ràpida per sortir de la zona de Ca Mari cap a l’est és agafar la carretera fins a Es Caló i veure que passa. Ncht! El sol se m’ha avançat, però ja que sóc per allà se que hi ha una ruta que feien els romans...

la via romana o camí de sa pujada

això comença a enfilar-se i de seguida

empedrat romà convinat amb coves decorades al estil hippie. Aquest camí en bici és impossible però de baixada i amb la fresita...

Arribant al Far de la mola. Noteu la llum justa per fer una bon foto de la recta fins a el Pilar.
la fresqueta és agradable i la vinya perfuma el camí

al far de la Mola.

hi ha aquest panell que informa de la volta a formentera per palilleros ruta que intento evitar

la baixada la faig per carrtera evitant camins ja que sóc conscient de la meva inconsciència: no porto casc, ni càmara, ni inflador, ni eines, ni guants, ni GPS,...

aprofitant que passo a un parell de km del hotel i que la bici falla m'acosto i canvio la bici en plan Contador i faig un esmorçar d'ous ferrats amb tocino. Un hora llarga desprès m'incorporo altra vegada al camí antic de la mola en direcció a Sant Francesc on trobo aquest molí capat

Arribo a Sant Francesc i penso per un moment anar de compres però les meves cames enfilen la carretera cap a Cala Sahona de forma ansiosa.
aquest és el medi de transport habitual de l'illa

una vegada arribo a cala Sahona busco camí fins a la torre de la Gavina...

...intentant no fer el salt de l'àngel...

...amb bici incorporada

Tot i que el senyal és evident giro cap a la dreta. Quan entro a una casa amb un flaire a mili (maria) giro cua

la torre

aquesta foto me la fan una parella de Barcelona als quals els hi va fer molta il·lusió de veure'm: "ets la primera persona que trobem en dues hores"

guiat pels consells dels companys enfilo...

... cap a Can Marroig per corriols de varietat infinita.

camins de can Marroig

Arribo al estany des Peix evitant la forta temptació de donar-me una remullada

tornada pel carril bici de la carretera principal recuperant forces a la fleca de Sant Ferran.

sbk Cool
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Lun 20 Jul, 2009 9:34 am    Asunto: Responder citando

Es guapa Formentera, ¿eh?
Te falta el faro de Es Cap de Barbaria.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Josep
**

MensajePublicado: Lun 20 Jul, 2009 11:56 am    Asunto: Responder citando

,,,,jo, jo jo.....vamos a hassser una peli...."locos por la bici", protas...el papa, la mama, .....ahhh y els fillets....madredelamorhermoso como estamos...Saludos.@10. Wink Wink
Gordi65
\*/\*/

MensajePublicado: Lun 20 Jul, 2009 6:23 pm    Asunto: Responder citando

Esto es afición y lo demas tonterias, por cierto creo que esa bici le da cuarenta mil patadas a esas que acostumbras a sacar a pasear los fines de semana, ¿a quien se la robaste?.

Por cierto este reportaje en plan Hippy, sin casco, sin guantes y sin el maillot del BTT, te hace parecerte mas a los que hace el Calleja.

Bueno Luis espero que cuando estes de vuelta, ya tenga mi nueva montura para que la pruebes.
almahi
**

MensajePublicado: Lun 20 Jul, 2009 8:30 pm    Asunto: Responder citando

No si esto parece mas Callejeros BTT Badalona, entre Papa y Mama, se están recorriendo media España!!!! en septiembre quiero que hagáis una redacción sobre vuestras vacaciones!!! como en los coles jijiji
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Mar 21 Jul, 2009 10:04 am    Asunto: Responder citando

Algunes imatges
fauna, flora i altres elements

Si us agrada Bob Dylan us ha d’agradar aquest molí

Tonight, tonight, i wanna be with you...

Cova amb vistes al far Barbaria

Sant Agustí

Construccions típiques a tota la illa

Estany Pudent, salines

Cala Sahona

Punta Pedrera

Salt

40 anys del primer viatge a la lluna i ara hi anem amb bikini

Montserrat

gordi: las mega BH eran del hotel , ya tengo ganas de ver tu bike-bicha bajando el acueducto
almahi9: fíjate que fotos más wenas de Collserola salen con una cámara como dios manda
Diesel: en Barbaria fui de excursión. Por cierto, una hippi me dio recuerdos para tí "saludos a diesel"
Josep: hace un Moncayo?

tinc més

sbk Cool
almahi
**

MensajePublicado: Mar 21 Jul, 2009 10:14 am    Asunto: Responder citando

Muy buenas vavaciones Silvester!!!! eso son aguas cristalinas...
Respecto a mi pedazo de camara!!! ya me llevare la medio reflex y haber quien la tiene mas grande jijijiji.
Pasarlo bien y queremos mas fotos!!!!
Josep
**

MensajePublicado: Mar 21 Jul, 2009 11:28 am    Asunto: Responder citando

silvesterbike escribió:

Josep: hace un Moncayo?

tinc més

sbk Cool

...jejeje....amb la condicio de fer un Pic de L´Orri....ja posats....Fale machine...Salutacions i a disfrutar de les vacances...@10.
fury

MensajePublicado: Mar 21 Jul, 2009 8:00 pm    Asunto: Responder citando

Si no lo llegas a aclarar hubiera jurado que la bici tambien era de la epoca de
los romanos. Twisted Evil Twisted Evil
Que pasada!!!!!!!!!!!!!!!
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Sacar
\*/

MensajePublicado: Mie 22 Jul, 2009 9:06 am    Asunto: Responder citando

Genial.
Ya tengo ganas de empezar las vacaciones. Yo me voy a Teruel y ya estamos preparando rutas con mi hermano.
Ya cuento los días.

Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro