Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
fury ***
|
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 12:09 am Asunto: |
|
|
Primer dir que mai s'ha de fer llenya de l'arbre caigut i que no he vist el partit, ja que el futbol no m'agrada massa; penso que, excepte alguns partits -la temporada passada molts- és força avorrit.
Dit això, poso una frase que m'ha dit la meva filla: el Madrid és el LLOREN-TINO TEAM.
I ja ens tocarà a nosaltres també. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 9:05 am Asunto: |
|
|
A mí m'agrada molt el futbol i em va agradar molt el partit, va estar molt emocionant i el Madrid podria haver guanyat tranquilament per que va jugar molt bé.
Vaig contenir les meves emocions fins que al final del partit vaig veure que enfocaven a l'Esperanza Aguirre (quiero un IVA a mi medida) i al Florentino (ser superior) juntets a la llotja, en aquell moment no vaig controlar la meva ment i davant de la tele em van sortir més botifarres que a la costellada de la setmana que ve.
No passa res, no té la culpa ningú, són nanos de 20anys que algun mestre ha de saber portar. Si el mestre no els controla l'hauran de canviar, però és molt difícil controlar a un nano que pot tenir tot el mon material a l'abast de la mà. El problema són les preses, però jo, és el partit del Madrid que gairebé veig sencer en els últims 6 anys.
No em vaig dormir
sbk |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 9:25 am Asunto: |
|
|
quina pressió que ens ha posat l'equip de la capital,,, la final de la copa d'europa bé es mereix un
finalista de la LFP,, amb lo bonic que hagués estat una final capital contra capital,,, estigueu tranquils,
un altre any serà
després d'això encare estic convidat a la barbacoa??? no ho tornaré a fer més _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
almahi **
Registrado: 13 May 2009 Mensajes: 313 Ubicación: Mirando las vistas desde el vigía
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 10:13 am Asunto: |
|
|
Ahora a esperar que el barça pase, si gana el partido de la champion habra abstante gente en Canaletas! jijiji
Pero eso si.. que bote la Rosaleda!! jojojojo _________________ Ni carbono, ni leches...
Lo que se necesita son piernas!! |
|
|
|
diego *
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 3:06 pm Asunto: |
|
|
JUANJO ESPERO QUE ESTA VEZ NO TE VUELVAS A ESCONDER |
|
|
|
Gordi65 \*/\*/
Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 6:03 pm Asunto: |
|
|
diego escribió: | JUANJO ESPERO QUE ESTA VEZ NO TE VUELVAS A ESCONDER |
Diego tu ya sabes que yo no me escondo, esta claro que en 108 años de historia todo no pueden ser alegrías (hay que saber ganar y lo mas difícil, saber perder sin culpar a los demás), pero te puedo garantizar que en el computo global de estos mas de 100 años me siento de los mas afortunados.
Por cierto aprovecho para informaros que el pasado martes, nos eliminaron de la Eurocap, pero no tengáis pena pues con el equipo actual seguir en las 2 competiciones era un suicidio, creo que lo mejor es centrarnos en la liga e intentar clasificarnos en el tramo final entre los 8 primeros. _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
|
diego *
|
Publicado: Jue 11 Mar, 2010 7:56 pm Asunto: |
|
|
PERO POR LOS TITULOS O POR HABER VIVIDO ESE MONTON DE AÑOS??? |
|
|
|