|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 17 Mar, 2010 9:01 am Asunto: HE TINGUT UN MAL SON |
|
|
Doncs durant el somni d'aquesta nit,, una pesadilla.................... uffffffff menys mal que ha estat
un somni, pensava que ens havien eliminat com a l'altre equip,,, suposo que ara no estic somniant
com ho podria comprovar????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 17 Mar, 2010 9:14 am Asunto: |
|
|
esperat,
TV3 o esperat a lo crònica oficial de Bttbadalona
sbk |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 17 Mar, 2010 12:59 pm Asunto: |
|
|
Acabo de punxar-me amb una agulla i m'he despertat sol, ara mateix el meu rellotge senyala que són les 4 i 10, engego la arradio i torno a escoltar el programa esportiu del RAC1,,, llavors ja sé que ha estat un somni igual que he somniat amb la resposta del SBK,,, quina manera de liar-me,,, són somnis, són pesadilles, són falses realitats,,, conclusió després de despertar-me és que estava somniant,,,,, quin mal son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|