Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

MI FLAQUITA Y YO

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Mie 07 Mar, 2007 9:11 am    Asunto: MI FLAQUITA Y YO Responder citando

ahir la meva flaca em va portar pel vallès occidental, va aguantar com ella mateixa ho fa,,, 59kms a una mitjana de 22.9,, estem pel bon camí, a punt de estar en forma i a tots els altres Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz que n'aprenguin
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 07 Mar, 2007 4:14 pm    Asunto: Responder citando

A mi em fa por passar per la carretera. Només hi passo si no hi ha més remei. M'estimo més fer-me mal sol que que me'l faci un altre...

Per cert, un cop he baixat a Montcada per Puig Castellar, com puc pujar sense passar per la carretera de la Roca?

Ara acostumo a passar per Les Oliveres i d'allà o bé cap al Vigia C o bé cap al tallafocs nou que porta al GR i a Puig Castellar.
Ho he provat pel camí que surt del costat del Ferrolan que enllaça també amb aquest tallafocs.
També tirant riu amunt pel que surt al costat del desballestament Stop, però tant de riu em cansa força.
Algun cop he pujat per la urbanització de la Vallençana però no m'agrada gaire.

Hi ha més alternatives?
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Mie 07 Mar, 2007 11:41 pm    Asunto: Responder citando

has de pujar per la pista de la Fuente de la Encina que surt del magatzem de marbre. Despres puges un mig tallat que va a parar a un dipòsit i a un col.legi que e´s on acaba la pista del puig castellar.
sort!
sbk Cool
Pere
@@

MensajePublicado: Jue 08 Mar, 2007 12:32 am    Asunto: Responder citando

Gràcies sbk Cool.
La font que dius és la de l'Alzina o la de les Canyes?
Em sembla que hi vaig passar l'any passat, però anava darrera traient la llengua i no vaig fixar-m'hi massa.
Es passa per un corriol que surt pujant força de la pista que havia estat enquitranada, oi?
Aquest cap de setmana, si el temps ho permet, hi tornaré per veure si el trobo.
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Vie 09 Mar, 2007 12:26 am    Asunto: Responder citando

ostras!
fa temps que no vaig per allà però abans de la font hi ha una mina antiga de... ¿carburo? que està senyalitzada.
Oño! sembla que estem parlant del la Transpi i al final és un caminet prop de Singuerlin Laughing Very Happy Laughing
Recordo que deixes la zona recreativa i puges cap a dalt per una pista lletja de c*llons plena de pedres i amb un pendent fort . Despres ve un corriolet i un dipòsit
He estat buscant fotos però no en tinc.
Igual un dissabte d'aquests ens currem un track Santako

sbk Cool
Duncan
-

MensajePublicado: Vie 09 Mar, 2007 11:07 pm    Asunto: Responder citando

Hola !!!

La mina es de Galena y de carburo son las lamparas de los mineros ... y temple mi corason con pici y barrena...
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@

MensajePublicado: Sab 10 Mar, 2007 11:37 am    Asunto: Responder citando

I de galena és la ràdio d'alguns.
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro