Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

surtir el dia de la mona

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
JFR
\*/

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 9:20 pm    Asunto: surtir el dia de la mona Responder citando

algu vol vindra dama dillums dia 9 a veure la casa que es ven a san mateu yo a las 9 estare a la plaza. Twisted Evil

sigeu puntuals
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
fury

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 9:42 pm    Asunto: Responder citando

Lo de mañana, sera como el sábado.
Yo tengo ganas de salir, pero necesito algo suave por que no se como me reaccionaran las piernas(no siento las piernas). !!!!juro que no me habia pasado nunca!!!!.
Pere
@@

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 10:00 pm    Asunto: Responder citando

furinyaca escribió:
Lo de mañana, sera como el sábado.
Yo tengo ganas de salir, pero necesito algo suave por que no se como me reaccionaran las piernas(no siento las piernas). !!!!juro que no me habia pasado nunca!!!!.

Però tens cames?
Jo crec que no en tinc.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
JFR
\*/

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 10:58 pm    Asunto: Responder citando

venga no seais exageraos que no es para tanto ya os dejare llevar el timon Twisted Evil
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 11:23 pm    Asunto: Responder citando

je je no será para tanto
que no, que no que no fue tan duro que fueron las circunstancias
je je dismulad que nos espantáis a los bikers
que vais a quedar muy bien en la crónica

no tengo bonoparienta que lo paséis bien
y recordad que de la salida que hagáis:

sbk Cool
Pere
@@

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 11:27 pm    Asunto: Responder citando

La veritat es que m'ho vaig passar molt bé i us ho vull agrair.

Sento haver-vos fet esperar en les trialeres, però espero anar-ne aprenent.

També em va agradar molt la tornada "tranquila por el paseo de la playa". Al meu pulsòmetre sembla que no li va agradar tant ja que no baixava de 350 i es va fondre.

No sé si demà em podré escapar (els fills, la mona...) per anar a Sant Mateu. Si puc i em deixeu acoblar, ens trobem al Seminari. Ah! Portaré sabatilles per si passeu per la trialera que temo passareu.

Per si ve en Btv: també portaré MUSCULINA.
JFR
\*/

MensajePublicado: Dom 08 Abr, 2007 11:51 pm    Asunto: Responder citando

ok als voltans de las 10 al seminari
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Lun 09 Abr, 2007 8:21 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
La veritat es que m'ho vaig passar molt bé i us ho vull agrair.

Sento haver-vos fet esperar en les trialeres, però espero anar-ne aprenent.

També em va agradar molt la tornada "tranquila por el paseo de la playa". Al meu pulsòmetre sembla que no li va agradar tant ja que no baixava de 350 i es va fondre.

No sé si demà em podré escapar (els fills, la mona...) per anar a Sant Mateu. Si puc i em deixeu acoblar, ens trobem al Seminari. Ah! Portaré sabatilles per si passeu per la trialera que temo passareu.

Per si ve en Btv: també portaré MUSCULINA.

[/b]
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Lun 09 Abr, 2007 8:22 am    Asunto: Responder citando

desde l'hospital d'on estic treballant us desitjo una bona sortida, si algú es fa mal ja sap el que ha de fer,,, okis??????????

SCOTT

MensajePublicado: Lun 09 Abr, 2007 6:03 pm    Asunto: Responder citando

La sortida ha estat una "monada" passada per aigua. Wink
Pere
@@

MensajePublicado: Lun 09 Abr, 2007 10:01 pm    Asunto: Responder citando

Crònica de la part final de la sortida d’avui pels que se l’han perdut (Scott i Furinyaca). Intentaré ser el més exacte possible.

Després de baixar dels 9 Pins per les zetes, ens encaminem a l’ermita de l’Alegria. Allà comença el vent i la pluja, però nosaltres seguim a fort ritme. La pujada es fa cada cop més dura, amb trams que superen el 200% de pendent, el vent bufa de cara, la pluja fa que el sauló del camí es converteixi en dits que agafen les nostres rodes per impedir-nos avançar, però nosaltres responem baixant pinyons i pujant plats, desafiant la natura desfermada. Llavors la pluja es torna pedra, de manera que a un de nosaltres la barra del quadre li queda boteruda i un dels braços de la forquilla li cau. Potser pensareu que això ens ha impedit arribar al nostre objectiu, però si ho feu estareu molt equivocats: tots aquests petits entrebancs no han fet res més que donar-nos més força. Així, doncs, hem posat pinyó petit i plat enorme i hem seguit atacant la pujada, en perfectes i sincronitzats relleus. En arribar als 9 Pins, el nostre objectiu, hem esprintat tots quatre. L’esprint ha estat llarg i competit, tant que ens hem passat i hem pujat per la vinya fins el Vigia. Un de nosaltres no ha pogut frenar a temps hi ha pujat fins al capdamunt de la torre del Vigia, baixant per l’altre costat, tal era la velocitat que portàvem. Un cop aturats, hem tornat avall per les zetes i hem baixat per carretera fins a Badalona, amb la satisfacció d’haver fet el que s’esperava de nosaltres.
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Mar 10 Abr, 2007 11:41 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Crònica de la part final de la sortida d’avui pels que se l’han perdut (Scott i Furinyaca). Intentaré ser el més exacte possible.

Després de baixar dels 9 Pins per les zetes, ens encaminem a l’ermita de l’Alegria. Allà comença el vent i la pluja, però nosaltres seguim a fort ritme. La pujada es fa cada cop més dura, amb trams que superen el 200% de pendent, el vent bufa de cara, la pluja fa que el sauló del camí es converteixi en dits que agafen les nostres rodes per impedir-nos avançar, però nosaltres responem baixant pinyons i pujant plats, desafiant la natura desfermada. Llavors la pluja es torna pedra, de manera que a un de nosaltres la barra del quadre li queda boteruda i un dels braços de la forquilla li cau. Potser pensareu que això ens ha impedit arribar al nostre objectiu, però si ho feu estareu molt equivocats: tots aquests petits entrebancs no han fet res més que donar-nos més força. Així, doncs, hem posat pinyó petit i plat enorme i hem seguit atacant la pujada, en perfectes i sincronitzats relleus. En arribar als 9 Pins, el nostre objectiu, hem esprintat tots quatre. L’esprint ha estat llarg i competit, tant que ens hem passat i hem pujat per la vinya fins el Vigia. Un de nosaltres no ha pogut frenar a temps hi ha pujat fins al capdamunt de la torre del Vigia, baixant per l’altre costat, tal era la velocitat que portàvem. Un cop aturats, hem tornat avall per les zetes i hem baixat per carretera fins a Badalona, amb la satisfacció d’haver fet el que s’esperava de nosaltres.

Vull musculina pere!!!!!!!!!! no m'aguanto els pets,,,, però, qui vau sortir????? Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
SCOTT

MensajePublicado: Mar 10 Abr, 2007 12:33 pm    Asunto: Responder citando

Btv escribió:
[/b]però, qui vau sortir?????[/b] Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Vam sortir:
.JFR
.Sonic
.Furinyaca
.SCOTT
i es va enganxar al coll, al coll de la Vallençana vull dir, en Pere.
En Furinyaca i jo vam plegar veles abans.
No se si la crónica d'en Pere és el que va passar de veritat o el que volia que passes, no se, no se.....
JFR
\*/

MensajePublicado: Mar 10 Abr, 2007 8:56 pm    Asunto: Responder citando

bona cronica pro no es dit que unaltra grup no va pugue resistir y a mig cami va plaga Me parto
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro