|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Roby ****
Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
Publicado: Vie 05 Nov, 2010 9:49 pm Asunto: Semàfors |
|
|
Vull parlar un tema que fa temps em ronda. Crec sincerament que hauríem de parlar seriosament del tema d'anar per ciutat en bici. Estem acostumats a anar lliures per la muntanya, però la ciutat és una altra cosa. És per això que la meva opinió és que hauríem de parar als semàfors, tampoc triguen tant en posar-se verds. Demà serem una colla atravesant Barna a les 7 del matí i hauríem de posar-hi seny. Si ens passa alguna cosa, que no tinguin raó en dir, "si es que van como locos".
És només la meva opinió. _________________ Hexacontento!!!
http://robesport.blogspot.com/ |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Sab 06 Nov, 2010 12:20 am Asunto: Re: Semàfors |
|
|
Roby escribió: | Vull parlar un tema que fa temps em ronda. Crec sincerament que hauríem de parlar seriosament del tema d'anar per ciutat en bici. Estem acostumats a anar lliures per la muntanya, però la ciutat és una altra cosa. És per això que la meva opinió és que hauríem de parar als semàfors, tampoc triguen tant en posar-se verds. Demà serem una colla atravesant Barna a les 7 del matí i hauríem de posar-hi seny. Si ens passa alguna cosa, que no tinguin raó en dir, "si es que van como locos".
És només la meva opinió. |
es que l'altre dia haviem de cumplir una promesa
sbk |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|