Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Angel -
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 12:10 am Asunto: Que haremos los cules por la champions |
|
|
Hola chic@s.
Parece que somos muchos los cules por aquí, jeje. Y digo yo, que harías ó haremos si somos Championes???
Se admiten sugerencias. |
|
|
|
monty-40 *
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 10:53 am Asunto: |
|
|
Habría que hacer algo grande, un Turó o algo así |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 12:26 pm Asunto: |
|
|
Trankils nois, ja estem preparant una gran festa,, us avanço que serà molt guay,
en principi seria sopar al dipòsit, hi hauran moltes sorpreses, si algú té llums de
camping gas que ho digui, aniran bé per sopar i per la festa,, la comisió del sopar
som en Silvestrebike, Diesel, Gordi i Jo mateix, sembla que lo tianenc també ens ajudarà,
és possible que ens obrin la cadena per pujar amb un cotxe i pujar tots els estris i la pobre
Martirio:P _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 12:39 pm Asunto: |
|
|
En primer lloc crec haurieu de veure que us estan enganyant i que tot és un muntatge per tapar
la crua realitat, o potser sou dels pocs afortunats que tenen feina i viuen molt bé al marge dels altres...
Aneu a veure el circ romà del futbol, a les arenes hi trobareu els rics jugant amb una bola.
Com alternativa podeu anar a veure una boda reial comparativament tant o més patètica considerant
la situació actual... |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 1:26 pm Asunto: |
|
|
Algú més no vindrà al sopar depositero?? de moment ja hem suspès
de feina i sou a 1,,, algú més??? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 6:16 pm Asunto: |
|
|
manolito escribió: | En primer lloc crec haurieu de veure que us estan enganyant i que tot és un muntatge per tapar
la crua realitat, o potser sou dels pocs afortunats que tenen feina i viuen molt bé al marge dels altres...
Aneu a veure el circ romà del futbol, a les arenes hi trobareu els rics jugant amb una bola.
Com alternativa podeu anar a veure una boda reial comparativament tant o més patètica considerant
la situació actual... |
i això ho diu el comte de Vallfogona que no ha donat una pal a l'aigua en sa vida, ni el donarà
sbk |
|
|
|
Gordi65 \*/\*/
Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 8:32 pm Asunto: Re: Que haremos los cules por la champions |
|
|
Angel escribió: | Hola chic@s.
Parece que somos muchos los cules por aquí, jeje. Y digo yo, que harías ó haremos si somos Championes???
Y en caso de que ganen los otros ¿no habra celebración? _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
|
Angel -
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 9:04 pm Asunto: Re: Que haremos los cules por la champions |
|
|
Gordi65 escribió: | Angel escribió: | Hola chic@s.
Y en caso de que ganen los otros ¿no habra celebración? |
Yo hablaba de los cules, dime una cosa: Btv te ha convertido??? Convertido o no seras bienvenido a la fiesta. Si ganas los otros no se si habrá fiesta, quizás lleva. |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Vie 20 May, 2011 9:33 pm Asunto: Re: Que haremos los cules por la champions |
|
|
Gordi65 escribió: | Angel escribió: | Hola chic@s.
Y en caso de que ganen los otros ¿no habra celebración? |
Si ganan los otros (no sé quien son) yo daré una fiesta, aunque si viviera en Madrid haría lo mismo con el R.Madrid. |
|
|
|
|