|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Roby ****
Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
Publicado: Mar 15 May, 2007 3:24 pm Asunto: aclaracio |
|
|
Nomes vull aclarir que joo no vaig posar data per fer la ruta de ribes tregura. I encara menys el 16 de juny, ja que estic d'examens. Penso que no és la millor idea marcar cap calendari. Les coses que hagin de sorgir, ja sorgiran... DW!!! |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Mar 15 May, 2007 6:10 pm Asunto: |
|
|
¡Mu bien discho, Roby!
Nada de agobios ... _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mar 15 May, 2007 6:56 pm Asunto: |
|
|
Doncs jo crec que és bo tenir una calendari de sortides, tothom tenim sortides preferides que volem compartir amb els amics, no és qüestió d'agobiar-se sinó d'organitzar-se de la millor manera per poder-les fer totes. Simplement qui proposa sortida l'hauria de coordinar i proposar data. En aquest cas concret, la sortida d'en Roby, la data es va posar a l'atzar, degut a això que estava explicant, que es va proposar però no se li va donar data. Com sempre, crec que tot hauría de ser flexible i si resulta que qui ho proposa no li va bé de venir, doncs canviar-ho de data, simplement, no creieu? _________________ Fins aviat!!
SCOTT
Ultima edición por SCOTT el Mar 15 May, 2007 10:14 pm, editado 1 vez |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mar 15 May, 2007 9:19 pm Asunto: |
|
|
Jo penso el mateix que Scott.
Si no hi ha calendari, les sortides no es faran.
Si hi ha calendari, hi ha la possibilitat de que es facin.
Si la data proposada no va bé, només cal dir-ho i es canvia.
Si la sortida proposada no agrada o no es pot fer pel motiu que sigui, es diu i es canvia el que faci falta fins que agradi. I si no agrada encara, doncs se'n fa una altra, que hi ha molts llocs on anar, o no se'n fa cap.
També crec que el que no s'ha de fer es proposar per proposar. Potser en proposem massa d'extraordinàries i no queda ni un dia lliure per a fer les ordinàries. |
|
|
|
Roby ****
Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
Publicado: Mar 15 May, 2007 9:48 pm Asunto: |
|
|
bueno, bueno...!!!! la que hem liat!!
Em sembla que no em vaig expressar gaire bé l'altre dia; el que volia dir es que fins ara mai haviem fet cap calendari, sempre havien sortit les sortides d'una setmana a l'altre, i sempre ha anat força bé. BUeno, un esmorzar al Raspall i ho acabem de parlar!!! |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mar 15 May, 2007 10:10 pm Asunto: |
|
|
Aquest any podem estar contents: hem fet més sortides no habituals que mai.
El meu plantejament egoista és el següent
Jo m'estimaria més fer un calendari de 5 o 6 sortides l'any épiques (de dia sencer) que és el que els BP em permetrien avisant amb temps
Les sortides que tornem a migdia (com la de la Segarra jeje) no cal planificar massa, es parla la sortida de la setmana abans o l'altra i ja està
És a dir: 1 sortida épica cada 2 mesos
ens quedaria aquest any:
BDN-montseny la clàsica d bttbadalona (octubre?)
Tordera-BDN o al revés (juny?)
i una o dos més d'aquí a cap d'any (garraf,...)
I l'any que ve ja parlarem
resumiendo:
cariño hoy me voy a Mongolia con la bici
¿Vendrás a comer?
sí, sí claro, esta es una salida no épica
¿qué?
nada, nada
sbk |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 16 May, 2007 8:29 am Asunto: Re: aclaracio |
|
|
Roby escribió: | Nomes vull aclarir que joo no vaig posar data per fer la ruta de ribes tregura. I encara menys el 16 de juny, ja que estic d'examens. Penso que no és la millor idea marcar cap calendari. Les coses que hagin de sorgir, ja sorgiran... DW!!! |
Però quants anys fa que t'estàs examinant????? ostres cada any repeteixes curs????? QUINES POQUES GANES DE TREBALLAR QUE TENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bueno, bueno...!!!! la que hem liat!!
Em sembla que no em vaig expressar gaire bé l'altre dia; el que volia dir es que fins ara mai haviem fet cap calendari, sempre havien sortit les sortides d'una setmana a l'altre, i sempre ha anat força bé. BUeno, un esmorzar al Raspall i ho acabem de parlar!!,,,MENYS MAL QUE DE TANT EN TANT EN DIUS ALGUNA DE BONA,,, ara publico un post _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|