Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

aclaracio

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Roby

MensajePublicado: Mar 15 May, 2007 3:24 pm    Asunto: aclaracio Responder citando

Nomes vull aclarir que joo no vaig posar data per fer la ruta de ribes tregura. I encara menys el 16 de juny, ja que estic d'examens. Penso que no és la millor idea marcar cap calendari. Les coses que hagin de sorgir, ja sorgiran... DW!!!
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Mar 15 May, 2007 6:10 pm    Asunto: Responder citando

¡Mu bien discho, Roby!
Nada de agobios ...
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
SCOTT

MensajePublicado: Mar 15 May, 2007 6:56 pm    Asunto: Responder citando

Doncs jo crec que és bo tenir una calendari de sortides, tothom tenim sortides preferides que volem compartir amb els amics, no és qüestió d'agobiar-se sinó d'organitzar-se de la millor manera per poder-les fer totes. Simplement qui proposa sortida l'hauria de coordinar i proposar data. En aquest cas concret, la sortida d'en Roby, la data es va posar a l'atzar, degut a això que estava explicant, que es va proposar però no se li va donar data. Com sempre, crec que tot hauría de ser flexible i si resulta que qui ho proposa no li va bé de venir, doncs canviar-ho de data, simplement, no creieu?

Ultima edición por SCOTT el Mar 15 May, 2007 10:14 pm, editado 1 vez
Pere
@@

MensajePublicado: Mar 15 May, 2007 9:19 pm    Asunto: Responder citando

Jo penso el mateix que Scott.
Si no hi ha calendari, les sortides no es faran.
Si hi ha calendari, hi ha la possibilitat de que es facin.

Si la data proposada no va bé, només cal dir-ho i es canvia.
Si la sortida proposada no agrada o no es pot fer pel motiu que sigui, es diu i es canvia el que faci falta fins que agradi. I si no agrada encara, doncs se'n fa una altra, que hi ha molts llocs on anar, o no se'n fa cap.

També crec que el que no s'ha de fer es proposar per proposar. Potser en proposem massa d'extraordinàries i no queda ni un dia lliure per a fer les ordinàries.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Roby

MensajePublicado: Mar 15 May, 2007 9:48 pm    Asunto: Responder citando

bueno, bueno...!!!! la que hem liat!!
Em sembla que no em vaig expressar gaire bé l'altre dia; el que volia dir es que fins ara mai haviem fet cap calendari, sempre havien sortit les sortides d'una setmana a l'altre, i sempre ha anat força bé. BUeno, un esmorzar al Raspall i ho acabem de parlar!!!
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Mar 15 May, 2007 10:10 pm    Asunto: Responder citando

Aquest any podem estar contents: hem fet més sortides no habituals que mai.
El meu plantejament egoista és el següent
Jo m'estimaria més fer un calendari de 5 o 6 sortides l'any épiques (de dia sencer) que és el que els BP em permetrien avisant amb temps
Les sortides que tornem a migdia (com la de la Segarra Laughing jeje) no cal planificar massa, es parla la sortida de la setmana abans o l'altra i ja està

És a dir: 1 sortida épica cada 2 mesos
ens quedaria aquest any:
BDN-montseny la clàsica d bttbadalona (octubre?)
Tordera-BDN o al revés (juny?)
i una o dos més d'aquí a cap d'any (garraf,...)
I l'any que ve ja parlarem Wink

resumiendo:
cariño hoy me voy a Mongolia con la bici
¿Vendrás a comer?
sí, sí claro, esta es una salida no épica
¿qué?
nada, nada
sbk Cool
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Mie 16 May, 2007 8:29 am    Asunto: Re: aclaracio Responder citando

Roby escribió:
Nomes vull aclarir que joo no vaig posar data per fer la ruta de ribes tregura. I encara menys el 16 de juny, ja que estic d'examens. Penso que no és la millor idea marcar cap calendari. Les coses que hagin de sorgir, ja sorgiran... DW!!!

Però quants anys fa que t'estàs examinant????? ostres cada any repeteixes curs????? QUINES POQUES GANES DE TREBALLAR QUE TENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno, bueno...!!!! la que hem liat!!
Em sembla que no em vaig expressar gaire bé l'altre dia; el que volia dir es que fins ara mai haviem fet cap calendari, sempre havien sortit les sortides d'una setmana a l'altre, i sempre ha anat força bé. BUeno, un esmorzar al Raspall i ho acabem de parlar!!,,,MENYS MAL QUE DE TANT EN TANT EN DIUS ALGUNA DE BONA,,, ara publico un post
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro