Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Mie 30 May, 2007 3:34 pm Asunto: SORTIDES EXTRAORDINÀRIES |
|
|
Últimament s'han proposat moltes sortides. Algunes s'han fet, amb més o menys participació; altres s'han annulat.
Com que ha passat un temps, podem pensar una mica com fer-ho per a que les coses funcionin millor.
Per exemple, podem revisar:
1) Dia de sortida.
Les que hem organitzat nosaltres s'han fet sempre en dissabte.
Això fa que els que treballen aquest dia (+BICI) no puguin sortir mai amb el grup.
2) Freqüència de les sortides.
Hem pecat de fer-ne massa? Per això n'hi ha hagut que s'han suspès?
No tothom pot sortir tot el dia cada setmana. Això fa que algunes, les menys atractives, tinguin poc seguiment. Potser seria bo fer-ne només una al mes.
3) Planificació.
Hi ha gent molt metòdica, altres ho som una mica menys i ens agrada improvisar, però si s'ha de fer la sortida cal tenir més o menys clar per on passarem, els kms...
4) Comunicació.
Crec que a vegades desaprofitem aquest fòrum tan bo que tenim. Si tots donem la nostra opinió podrem millorar. Si ens la guardem segur que no ho farem.
I que consti que sóc conscient de no ser el més indicat per parlar d'això, ja que encara porto la "L" de novato. No vull fer allò d' "hostes vingueren que de casa ens tragueren", al contrari: vull que la casa estigui ben endreçada i polida. |
|
|
|
fury ***
|
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mie 30 May, 2007 9:27 pm Asunto: |
|
|
Per cert, oi que tu també treballes els dissabtes? |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 30 May, 2007 10:56 pm Asunto: |
|
|
pere , corre un rumor...
on para la farmàcia? haurem de fer un vermusillo
Bé, les propostes són propostes que segur que un dia es faran o no...
S'han de fer pq d'aquí surten les sortides en ferm.
Penso que hem de seguir per aquest camí, una mica anàrquic segons la meva manera de ser, però que al final fa que ens surtin una pila de sortides originals l'any .
Jo personalment quan vull anar a algun lloc ho faig públic al foro i si som 50 ok i si som 2 també, i si vaig sól em faig una foto allà on jo volia arribar i la penjo al foro
...es tracta de compartir experiències sigui a la muntanya o al foro
si voleu, despres del Puigmal, si seguim vius...
podem afrontar un mini calendari anual de sortides épiques: d'aquí a cap d'any la de Tordera i la del Montseny per exemple i si cola la de Sitges també. Companys posseu dates
per cert, quan vullgueu fem una sortida dominguera. A mí em va un XIC malament pq he d'arribar a les 11 a casa però weno
sbk |
|
|
|
fury ***
|
Publicado: Jue 31 May, 2007 10:49 pm Asunto: |
|
|
si Pere, yo tambien trabajo los sabados con lo cual la mia es una opinion partidista y partidaria, pero los sabados que libro que son muy pocos intento unirme a las salidas colectivas sin mas problemas,pero abrir un poco mas el campo no estaria mal, no sin repetir que yo soy el ultimo mono, pero en una democracia ya se sabe, hasta los monos opinan. _________________ "Los valientes solo tienen miedo del contrario...
los cobardes,de su propio fracaso..."
[img:879c33f4e5]http://www.reglette-signature.info/reglettes200910/reglette-10-12-25-10085-3978-99.png[/img:879c33f4e5] |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Vie 01 Jun, 2007 8:44 am Asunto: |
|
|
Jo treballo un de cada cinc caps de setmana; em toca el dia del Puigmal. Quan treballo l'horari és de 14h a 24 el dissabte i de 9 a 24 el diumenge. Quan tinc lliure puc sortir en diumenge (tot i que em va millor el dissabte), així que podem quedar quan et vagi bé. I si s'anima algú dels que tinguin BP o vulguin estar encara més forts, millor.
Podem fer sortidetes petites o bé més grans d'acord amb les necessitats físiques i familiars. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Vie 01 Jun, 2007 8:49 am Asunto: |
|
|
Me n'oblidava: data aniversari 06-06 (47) i data sant 29-06.
La farmàcia és a Montgat, a tocar del terme de Tiana. |
|
|
|
|