|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Mar 07 Feb, 2012 1:21 am Asunto: ANY DICKENS |
|
|
Avui dia 7 es commemora el bicentenari del naixement de Charles Dickens, i al Bloc de l'Assumpta es va fer la proposta de llegir un llibre i fer-ne una ressenya el dia 7.
Em va agradar molt la idea i vaig començar "Una història de dues ciutats", ambientat en els dies de la Revolució Francesa. El llibre té els ingredients típics d'en Dickens i m'ha agradat molt, de manera que us el recomano, com també us recomano Grans esperances i Nicholas Nickleby, que en el seu dia també em van "xuclar".
Ja sé que aquest és un fòrum de Btt, però també hi ha altres coses a la vida i, com vaig veure a Sant Cugat a l'acampada dels "indignats":
Abans d'acabar l'any passat em vaig proposar unes quantes coses per fer aquest any: sortir puntual de la feina, tornar a sortir els matins en BTT, caminar una hora al dia, llegir una altra hora al dia, ... i uns quants propòsits més que no us puc dir.
De moment els estic seguint tots i això em fa ser més feliç. Bé, el tema de caminar a vegades no em fa sentir tan feliç: sembla mentida el mal que et poden fer els peus i les cames... amb la bici això no passa.
Llegir sí que és un plaer total, i us volia proposar d'anar-ho fent tots i d'anar penjant una petita ressenya de tot el que anem llegint, amb el pretext de l'Any Dickens.
Ja direu. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Exteriores \*/
|
Publicado: Mar 07 Feb, 2012 9:52 pm Asunto: |
|
|
Bona iniciativa Pere, tenim tant temps els jubileitors, que no tot és pedalar, fa unes setmanes vaig començar amb un llibre, i amb això estic, la veritat que tenia la lectura molt oblidada, és un bon moment per relaxar-se amb una bona i interessant lectura . _________________ Punts de trobada |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|