|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
pujaremcomamics **
|
Publicado: Dom 01 Abr, 2012 10:59 am Asunto: Bye Bye corriol |
|
|
Em temo que ja ens podem anar despedint d'un corriolet. Es aquell que s'agafa a dretes despres de pujar per una de les rieres de Tiana en el la ruta perfecta, just abans de baixar pel Rocar.
L'altre dia passava ràpid pel la pista carenera i vaig sentir desbroçar, però com per variar, arribava tard a la feina, no vaig indagar.
El divendres vaig sortir una miqueta, només per pasejar la gossa i estirar les cames deprés de la matada del dijous i en previssió de la futura mascre de dissabte. Tot i que el dissabte no disposava de tot el dia per fer la macroruta d'en Pino, vaig aprofitar el mati fent carretera; Aquesta ruta bonica ruta:
Per cert que vaig trobar un bttero badalones cremant l'asfalt en la primera pujada a Can Bordoi. El dimoni em sembla que va dir...
El cas es que el divendres vaig començar a passar pel corriol aquest que deia abans ja sentint el soroll de maquines des del pricipi. Ben aviat vaig arribar a una zona tota desbroçada. Des de la pista carenera fins a a baix de tot de la riera. No hi ha torres elèctriques, ni similars. Així que em temo que deuen voler fer una vinya. O ves a saber que. No crec que es gastin els calers que ha de valer desbroçar una zona tan gran perque sí.
Hi havia tot un equip de gent. No hi era l'encarregat dels treballs pero vaig aconseguir trobar un dels magrebis que parlava un espanyol comprensible. L'hi vaig dir que de ser posible havien de deixar el cami lliure de resta de desbroç ja que era molt difícil passar-hi amb tantes restes de fusta (farol perque en relitat dubto molt que hi hagi dret de pas consolidat en un corriol tant petit, mes havent-hi poc mes amunt una pista paralela). El cas es que intentant acontentarme em va acollonir més dons em va dir que no em preocupés que després hi pasarien la maquina pel cami!!!
Resumint; Es possible que si no us afanyeu a passar-hi aviat; adeu corriol, perque o bé i pasarán la màquina i serà una pista més, o si volen donar-li us, probablement ho encerclin amb filat; que sembla mentida que amb la crisi que hi ha i hagi tans calers per filats. Ja fa poc que a aquesta zona han tancat una superficie gran per fer-hi una hipica. De seguir així aviat només podrem anar per pistes amb filats a les dues bandes.
Soposo que els mes perjudicats serem en Pere i jo mateix perque ho tinim al costat i era un tramet agradable. Puto progreso. |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Dom 01 Abr, 2012 11:21 am Asunto: |
|
|
Entre las maquinas, las motos, los quads, etc, etc...poco nos va a quedar a los ciclistas desgraciadamente. Se están cargando multitud de senderos. El otro día también pudimos comprobar como se había convertid en pista un sendero de los que hicimos servir en la pasada edición del Turo del Home.
Tendremos que pasar nuestras ruedas por nuevos lugares para ir creando caminos nuevos. _________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 01 Abr, 2012 3:51 pm Asunto: |
|
|
Doncs sí, ja fa dies que hi treballen.
Fins i tot un dels dies tenien una excavadora dins del bosc i anaven tallant brolla, sobretot ginesteres, ara que estan a punt de florir.
Si no han canviat, estaven concentrats en la zona que va des de la pista carenera al torrent, i hi havia molta gent treballant.
Dijous al mati tenien el 4x4 i tot d'estris per terra a la pista carenera i estaven arreglant una màquina. Per passar vaig haver de baixar de la bici i passar pel marge, ja que amb el soroll que feien no m'havien ni sentit.
Al migdia no els vaig sentir, vaig passar pel torrent i vaig pujar pel Coll de Vendrans.
Em temo com tu que aviat hi haurà una bona vinya. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
pujaremcomamics **
|
Publicado: Vie 13 Abr, 2012 7:47 pm Asunto: |
|
|
Dons aquest mati he tornat a agafar la bici després d'uns dies d'aturada. He sortit a fer una volteta i he pogut parlar amb l'encarregat dels treball de desbroçament. Estem de sort. Treballen per encarrec de la diputació. Desbrocen per promoure les graminies, dons a la zona nidifica una especie d'au autoctona de població minvant.
Per mi fantastic, no ens tocaran el corriol; però no deixa de ser xocant que amb la crisi que patim no hi hagi calers per salut i ensenyament i pels ocells si; no dic que em sembli malament que vulguin salvar els ocells, però resulta extrany (la intervenció no crec que resulti del tot barata). |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|