Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Que tal companys

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
XAVI5
**

MensajePublicado: Mar 26 Jun, 2007 8:30 pm    Asunto: Que tal companys Responder citando

Laughing Laughing Hola companys com va tot , jo estic entrenant per a veure si algun dia puc venir amb vosaltres, aquest disabte vaig sortir fins a sant mateu pujant per las z de avans d'arribar a nou pins una pujada bastant dura pero a poc a poc vaig arribar a pujar , despres vaig anar fins a sant mateu seguint un recorregut que em vaig baixar de la pagina pero despres per baixar seguint la ruta era una mica complicada per no dir que per baixar tot allo s`ha d'estar una mica pillat Embarassed Embarassed per fotres per alla sense posar el cos a terra una mica complicat total vaig baixar de la bici i na tirant, total vaig fer 46 kilometres amb un desnivell acumulat de 1100 metres força be pero a mi m'agradaria saber si hi ha alguna ruta que sigui 100% per anar amb bici i sigui + o - o una mica mes de desnivell per anar millorant, total 4 hores a sobre la bici força be , be espero que algu em dongui una bona ruta i fins aviat. Twisted Evil
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
JFR
\*/

MensajePublicado: Mar 26 Jun, 2007 9:18 pm    Asunto: Responder citando

homa xavi ya creia que het avias retirat ya veig que progresas rapidament
si vols una ruta 100 x100 ciclable cuan arribis al cruce de san mateu tira recta i continua hasta la ROCA DEN TONI despues dons mitja volta y baixa per una pista molt ampla que baixa fins a vilasar de dalt y fins la platja despues paseig maritim a mira unas cuantas y cap a casa
y si no ya saps a las 8 a la plaza
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@

MensajePublicado: Mar 26 Jun, 2007 10:58 pm    Asunto: Responder citando

Si has pujat les zetes vol dir que estàs força bé: no són fàcils. Un cop a dalt pots pujar per la vinya fins a dalt del Turó de'n Galzeran: és força divertit i no molt complicat.
Jo molts dies vaig d'aquí a l'altre vigia (el B, el de sobre del Dipòsit) i baixo a la Font del Cul per un corriol força assequible -no baixo gens bé i hi passo fent alguns trams a peu- i segueixo avall fins arribar a la pista que porta a Can Torrents i d'allà torno a pujar cap al Vigia B. La pujada és dura i llarga, més que les zetes, ja ho veuràs. Jo baixo cap a la Vallençana per una trialera també força fàcil que surt a la dreta una mica abans d'arribar a dalt del Vigia i per on pots anar també al poblat de la Malesa. Pots passar-hi o baixar per la pista del Dipòsit. D'allà pots baixar fins a la Creu d'en Sagarra i pujar a les ermites, baixar a Montcada per una trialera força assequible....
Hi ha moltes possiblilitats sense moure´t massa lluny de casa. Es tracta d'anar provant camins.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
XAVI5
**

MensajePublicado: Mie 27 Jun, 2007 6:29 pm    Asunto: Responder citando

jo no em retiro el que tinc que fer es anar cada vegada mes rapid pq estic segur que jo no podria aguantar el vostre ritme i per venir a fer nosa millor segueixo entrenant i algun dia ja probare pero no descarto venir algun dia abans d'agost pero sino ja ens veurem al diposit algun dissabte.
moltes gracies per dirme per on tinc que anar
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro