|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Mie 02 May, 2012 11:32 pm Asunto: |
|
|
Cita: | Pere, acuerdate de añadir para la nueva versión 30 kms y mas desnivel. Hemos acabado cuatro, eso es mucho!!!! Jejeje |
Això està fet: baixem a la Pedra de les Orenetes, passant per tots els Dolmens que calgui, i tornem per la font de Sant Bartomeu
Aprofitant que a l'UVI tinc Wifi, penjo algunes fotos:
Al Seminari
Sona l'alarma del mòbil d'en Ramon, que se'n va al futbol
A Ca la Mort alguns ja estan una mica negres
L'Andrés diu que ha perdut molta tècnica. Aquí es pot comprovar, no baixa gens
En Jesús tampoc baixa gens bé
Les fotos no són massa bones (evidentment és culpa de la màquina, el fotògraf és molt bo) i no es veu massa bé però la baixadeta és complicada, amb arrels, un arbre que destorba , un revolt tancat al final... i s'ho van baixar tots.
I aquesta és la primícia mundial, la foto amb la que espero guanyar el Pulitzer, després del Nobel amb aquesta crònica, és clar.
Prepareu-vos, agafeu-vos a la cadira i penseu que no hi ha manipulació amb Photoshop, la foto és real!
Aqui la teniu: en Dojavi menja!
Surto de Can Bordoi i començo la pujada del Corredor tan ràpid com puc, amb el plat mitjà com a mínim. No els veig al darrere, primer penso que m'atraparan aviat, però quan ja m'estic fent il·lusions d'arribar a dalt el primer, en Dojavi em fa la depilació a la Btt a la pujada de l'àrea de lleure. Segueixo anant ràpid i pensant que el altres estaran encara xerrant a la carretera i llavors sento un tren, el de la Transpyr, que toca el xiulet i em passa aixecant un núvol de pols. El tren aquest portava dues locomotores que quan acabin la Transpyr les posaran a la futura línia AVE Madrid-Algun Lloc Perdut.
Després de la pujada, ens posem a ballar sardanes
Passada de la ballaruga, ens fem la foto de grup
L'Andrés volia fer 2000 m de desnivell i després de baixar amb nosaltres per la pista corriolera lateral ens deixa quan tirem cap a Dosrius. Abans, però, té temps de pedalar una estona ajagut al terra, fins que li aconseguim treure la sabata i així li podem treure la bici del damunt
No hi havia manera de treure'l, es volia quedar allà
Baixem a Dosrius per un tram molt divertit, però no tant com la suau pujada que ens espera fins la pista de Can Bruguera. Aquí, a la pista, tot i el vent de cara les tres màquines de l'AVE pugen a 114 km per hora i jo vaig al darrere, xupant roda com un flaco de pro.
JA a Can Bruguera agafem aigua a la font i mengem una mica
Baixem fins Argentona pels corriols coneguts de la Transmaresme i tornem a pujar, amb gran satisfacció de tothom. Deixem la pista per posar-nos per un corriol on un Autoctonus afanatensis, L. li pren la cartera al Linneo. El corriol comença bé, però cap al final s'encanona bastant
I aquí tenim als quatre locus extraterrestes al corriol dels ídem, després d'haver fet el Vietnam, la Mútua, el Vietcong i tot allò per on ens portava el track
Una gran ruta, una gran companyia. S'ens nota a la cara. Estem cansats, però molt contents i esperant la propera... que serà a Figueres.
Ja ho sabeu, si no teniu cebes, no en compreu gaires, que dissabte aprofitarem. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Jue 03 May, 2012 10:24 pm Asunto: |
|
|
Faltaba el perfil de la etapa.............
.............y el track por si alguien quiere disfrutar de un buen recorrido y probar sus fuerzas: Un corredor diferente, diferente, diferente !!!
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|