Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Genoll

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> El Depósito
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 9:28 am    Asunto: Genoll Responder citando

El dissabte passat no, l'altre, vaig fer les vies verdes de Girona-Sant Feliu i de Girona-Olot. No sé si va ser per posar molta estona el plat o per fer massa km, però el cas és que els dos genolls em feien una mica de molèstia l'endemà pujant i baixant escales. Vaig fer una mica de descans i el cap de setmana següent no vaig sortir per la guàrdia. Aquesta setmana he fet, molt suaument, dos cops les zetes i res més. Però al genoll esquerre (on m'hi van fer una artroscòpia el novembre del 2005) hi noto una molèstia, que sembla va en augment, especialment quan pujo escales o m'he d'agenollar a la feina.

Què faig, Dr. Btv?
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 10:22 am    Asunto: Responder citando

¿Dos veces las zetas, nada más? vaya maric*nada, je,je. Ayer subimos por allí y nos acordamos de ti. Con ese entrenamiento no me extraña que estés fuerte.
Cuidate esa rodilla.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
SCOTT

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 10:34 am    Asunto: Responder citando

Cuida't Pere, jo per sort ja tinc l'alta de lfisio i de la rehabilitació. També he començat a agafar la bici molt suau. Ahir vaig dinar al turó del galzeràn, vaig pujar des de Martorelles per la font de la Mercè i la de Can Gurri. Les sensacions van ser molt bones, però sempre amb un pinyó de més per no forçar.
Ja ho saps, a poc a poc que hi ha temps per tot.
Ànims Wink
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 12:57 pm    Asunto: Responder citando

SCOTT escribió:
Cuida't Pere, jo per sort ja tinc l'alta de lfisio i de la rehabilitació. També he començat a agafar la bici molt suau. Ahir vaig dinar al turó del galzeràn, vaig pujar des de Martorelles per la font de la Mercè i la de Can Gurri. Les sensacions van ser molt bones, però sempre amb un pinyó de més per no forçar.
Ànims Wink

què donaven de menú??????? faves a la catalina????? Razz Razz Razz Razz guiño
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 1:04 pm    Asunto: Responder citando

pos jo vaig anar amb la flaca, conreria, montcada, cerdanyola,sant cugui, tibidaboooooooooo, casi hospital clínic i casa,,, 68.5 Qms

e12

pere et faig una d'això o prefereixes això
SCOTT

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 1:04 pm    Asunto: Responder citando

Btv escribió:
SCOTT escribió:
Ànims Wink

què donaven de menú??????? faves a la catalina????? Razz Razz Razz Razz :guiño:

Porto el meu taperware amb fusilli i tomàquet amanit amb oli verge extra i orenga. Que et sembla?
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 2:02 pm    Asunto: Responder citando

M'estimo més una
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 2:25 pm    Asunto: Re: Genoll Responder citando

Pere escribió:
, però el cas és que els dos genolls em feien una mica de molèstia l'endemà pujant i baixant escales. Vaig fer una mica de descans i el cap de setmana següent no vaig sortir per la guàrdia. Aquesta setmana he fet, molt suaument, dos cops les zetes i res més. Però al genoll esquerre (on m'hi van fer una artroscòpia el novembre del 2005) hi noto una molèstia, que sembla va en augment, especialment quan pujo escales o m'he d'agenollar a la feina.

et podria recomanar una bona farmàcia...

mira si se t'ha mogut el selló de la bici enrera,
mira si se t'ha mogut alguna cala de lloc
en definitiva mira si hi ha alguna cosa que ha variat la geometria de la bici

i també t'aniria molt bé sortir els dissabtes al matí amb natros

sbk Cool
Pere
@@

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 3:23 pm    Asunto: Responder citando

Scott: ja tocava!. Ara vés no només amb un pinyò de més, sino amb un plat de menys, que tenim moltes sortides pendents.

Silvester: pots comptar-hi. Aquesta setmana, si estic millor del genoll, i la vinent surto amb els de Tarragona. Per cert, hi sereu ben rebuts si us hi voleu afegir. L'altra setmana tinc guàrdia, però a la següent (si he resistit 6 guàrdies en 10 dies) quedo lliure i m'apunto a la teràpia bttbadalonil.
Andres

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 9:26 pm    Asunto: Responder citando

Si te duele la rodilla al subir y bajar escaleras o en cuclillas, muy probablemente sea una sobrecarga de los rotulianos, como bien te dice el buen amigo 'asilvestrao' revisa la altura de sillin, incluso prueba con diferentes alturas hasta encontrar una posicion que te vaya bien para las rodillas, lo mismo con las calas, llevarlas demasiadas adelantadas hace que sobrecarges los rotulianos en exceso, yo por ejemplo llevo las dos aproximadamente al medio pero una la tengo mas adelantada que otra.
- Ahh! y descansa no te machaques tanto, aunque eso seguramente no lo haras.

Cuidate.

Mis rutas en bicicleta.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@

MensajePublicado: Jue 19 Jul, 2007 11:58 pm    Asunto: Responder citando

Doncs podria ser el seient. Acabo de mirar-ho i el porto una mica més baix que abans, més o menys 1 cm.
Porto uns 20 km fets amb calma des del dia 9: he fet bondat.
Ens hem de cuidar, que tenim una edat!

Gràcies per l'ajuda.
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> El Depósito Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro