Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Mie 23 Ene, 2013 12:20 am Asunto: Estic content! |
|
|
Avui he fet uns 12 km pels voltants de casa (Sender SL-C 96 amb algunes Variacions Goldberg) i estic molt content: no em fa mal el genoll i el bessó dret no s'ha queixat massa, tot i que al començament m'he hagut d'aturar una estona per precaució. No he anat massa ràpid (a 7.5 Km/h) però tampoc m'he adormit, tenint en compte el desnivell.
El circuit no està malament i té uns quants avantatges:
-És al costat de casa.
-En dies com avui, amb algun núvol, començant a les 8 es veuen unes sortides de sol ES-PEC-TA-CU-LARS.
-En dies com avui el vent s'emporta la calitja i es veu tota la plana del Barcelonès (i el Badalonès, no s'enfadi cap BTV), Montjuïc, Alella...
-En dies com avui el sol il·lumina el mar i els vaixells d'una manera que sembla una foto passada per l'Instagram, però millor: és real.
-En dies com avui sents l'aire a la cara, el tímid sol al costat, els ocells surten quan passes, tot és en calma, només sents les teves petjades que procures fer amb molta cura per no molestar.
-En dies com avui ets FELIÇ.
Tot això et permet passar dies com el d'avui de feina intensa i reunions amb un somriure... i és que estic content!. I us ho vull fer saber. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Guillermo ***
|
Publicado: Mie 23 Ene, 2013 1:38 am Asunto: ALEGRIA |
|
|
Muy bien Pere positivo y transmitiendo alegria. Yo tambien estoy contento porque cada dia me levanto por mí mismo y los que estan a mi alrededor también,a veces la gente no se da cuenta de ese detalle.
Estos dias que trabajo en turno de tarde convino la btt con caminatas con mi mujer por La Serralada y como bien explicas es espectacular. Una suerte muy grande lo cerquita de casa que tenemos la naturaleza para disfrutarla.
Saludos |
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Mie 23 Ene, 2013 4:28 pm Asunto: Re: ALEGRIA |
|
|
Guillermo escribió: | Muy bien Pere positivo y transmitiendo alegria. Yo tambien estoy contento porque cada dia me levanto por mí mismo y los que estan a mi alrededor también,a veces la gente no se da cuenta de ese detalle.
Estos dias que trabajo en turno de tarde convino la btt con caminatas con mi mujer por La Serralada y como bien explicas es espectacular. Una suerte muy grande lo cerquita de casa que tenemos la naturaleza para disfrutarla.
Saludos |
+1 _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 23 Ene, 2013 7:26 pm Asunto: |
|
|
ouyeah!!!
sbk |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 2:56 pm Asunto: |
|
|
Avui el dia no era tan maco, però no estava malament.
He fet uns 10 km i, de moment, el genoll està bé.
També he estirat una mica quan he arribat. No 15', però s'intentarà.
Potser no interessi ningú, però ho dic: ENCARA ESTIC CONTENT! _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 4:36 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Avui el dia no era tan maco, però no estava malament.
He fet uns 10 km i, de moment, el genoll està bé.
També he estirat una mica quan he arribat. No 15', però s'intentarà.
Potser no interessi ningú, però ho dic: ENCARA ESTIC CONTENT! |
Y jo content perque els polítics no m'han retallat hores de dormir jajajaj
clar, i com no, molts dies prenent el sol de badalona cap allà les dotze del
migdia, és una passada,,, fins hi tot avui al migdia ha sortit el sol,, era una
PASSADA _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 9:52 pm Asunto: |
|
|
tu a lu teu _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
|
Sacar \*/
|
Publicado: Vie 25 Ene, 2013 11:08 am Asunto: |
|
|
Be Pere m'alegro que tot vagi cada vegada millor. Espero que aviat podem pedalar junts.
Una abraçada company. _________________ CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR
Las locuras de Sacarni
Las Rutas de Sacarni |
|
|
|
|