Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
|
|
 |
nor_bak ****

|
Publicado: Vie 01 Feb, 2013 5:33 pm Asunto: |
|
|
Con Domenec y protecciones en principio hacia Cacerola. |
|
|
 |
XAVI5 **

|
Publicado: Vie 01 Feb, 2013 5:55 pm Asunto: |
|
|
Pere jo vinc amb tu.
si vols anar a collserola tu mateix, sino prepara una bona ruta. |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Vie 01 Feb, 2013 11:37 pm Asunto: |
|
|
Xavi, finalment no surto: a les 9 he d'anar a buscar una targeta del mòbil de la meva filla a SEUR. No hi pot anar ella, hi he d'anar jo ja que en sóc el titular.Com segur comprendràs, això és un assumpte de prioritat absoluta, que passa pel davant de tot i que em trinxarà el matí, però per això tenim fills. Dos dies sense mòbil i es podria morir de pena.
Vigila per Collserola, que les males companyies no et facin prendre mal. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
nor_bak ****

|
Publicado: Sab 02 Feb, 2013 4:21 pm Asunto: |
|
|
Al final ni Xavi5 ni Pere, yo y Domenech mas solos que la una así que nos hemos ido a hacer trialeras por Badalona con la compañía de Víctor y Dani.
Pocos kilómetros pero intensos y bastante asequibles. |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Dom 03 Feb, 2013 12:21 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Xavi, finalment no surto: a les 9 he d'anar a buscar una targeta del mòbil de la meva filla a SEUR. No hi pot anar ella, hi he d'anar jo ja que en sóc el titular.Com segur comprendràs, això és un assumpte de prioritat absoluta, que passa pel davant de tot i que em trinxarà el matí, però per això tenim fills. Dos dies sense mòbil i es podria morir de pena.
Vigila per Collserola, que les males companyies no et facin prendre mal. |
Jo axò ja ho vaig fer al desembre,,, Barberà del vallés, una hora esperant!!!!!!!!!!!! _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
|