Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Sacar \*/
|
Publicado: Lun 11 Feb, 2013 9:55 am Asunto: |
|
|
Mare de deu senyor..................
Però tu ne estaves molt cansat?
Ets un màquina, Pere....................
Felicitats per el track i enhorabona per les dos super sortides............ _________________ CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR
Las locuras de Sacarni
Las Rutas de Sacarni |
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Lun 11 Feb, 2013 12:32 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Potser la setmana vinent me'n vaig a córrer un dia i l'altre a la presentació de les noies "Probikeras", ja veurem. |
Pere, ets un incombustible. Descansa una mica que cremaràs la zona al final... el huracà el deixaria per una mica mes endavant. _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Lun 11 Feb, 2013 3:38 pm Asunto: |
|
|
s'haurà de tripetir
sbk |
|
|
|
nor_bak ****
|
Publicado: Lun 11 Feb, 2013 10:51 pm Asunto: |
|
|
Es ilegal hacer rutas sin anunciarlas, si además se hace reportaje has de pagar una San Miguel de multa por visita.
Si lo hubiera sabido seguramente me habría apuntado.
Soy un poco inestable emocionalmente... ¿¿me estás siguiendo?? |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Dom 17 Mar, 2013 10:29 pm Asunto: |
|
|
Pere, ¿para cuando será el nuevo nacimiento?
Si ves que el GPS no se queda embarazado de nuevo, avisa para celebrar el bautizo o la comunión del Guillem.......
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 17 Mar, 2013 11:29 pm Asunto: |
|
|
Pino, i si fem l"Huracan"? És a dir, el Petit Nicolàs + el Guillem sense perdonar cap corriol abans del Seminari? Estaràs aquí la S Santa?
Tinc algun problema d'agenda: un dia (en principi divendres) faré la Ruta dels 3 Monestirs, com a penitència. Si puc, dissabte faré el que he fet avui (corriols de Sant Pere Màrtir, que m'han agradat molt) amb la Margarida. Si no em veig amb cor de fer-ho (la Penitència serà dura) , hi aniria diumenge i dissabte descansaria.
El dubte és si podré caminar dissabte, ho intentaré per poder fer l 'Huracan diumenge, però no t'ho puc assegurar. Si no fos diumenge, dilluns sí que podria.
I si no pot ser ni diumenge ni dilluns, ho deixem pel següent cap de setmana si no tinc guàrdia.... però hem d'estar atents que s'atansa anar a Manrússia i els Castells i l' Alta Segarra... _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Dom 17 Mar, 2013 11:42 pm Asunto: |
|
|
En principio si que estaré por aquí.... El problema, bendito problema, son los sobrinos. Hay que comprar las monas y esas cosas. El Domingo tendré comida familiar y el Lunes también. También me he presentado como voluntario para ir a la Garrotxa de exploración..... En fin, me apunto y vamos hablando a medida que se vaya acercando la fecha.
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Dom 24 Mar, 2013 12:23 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Pino, i si fem l"Huracan"? És a dir, el Petit Nicolàs + el Guillem sense perdonar cap corriol abans del Seminari? Estaràs aquí la S Santa?
Tinc algun problema d'agenda: un dia (en principi divendres) faré la Ruta dels 3 Monestirs, com a penitència. Si puc, dissabte faré el que he fet avui (corriols de Sant Pere Màrtir, que m'han agradat molt) amb la Margarida. Si no em veig amb cor de fer-ho (la Penitència serà dura) , hi aniria diumenge i dissabte descansaria.
El dubte és si podré caminar dissabte, ho intentaré per poder fer l 'Huracan diumenge, però no t'ho puc assegurar. Si no fos diumenge, dilluns sí que podria.
I si no pot ser ni diumenge ni dilluns, ho deixem pel següent cap de setmana si no tinc guàrdia.... però hem d'estar atents que s'atansa anar a Manrússia i els Castells i l' Alta Segarra... |
Pere, finalmente me queda libre el Viernes.... ¿Cómo lo tienes tu de compromisos? ¿Lo de los tres monasterios es en bici, corriendo, caminando o a caballo? Si fuera en bici y la penitencia no fuera muy grande ni de estilo familiar, hasta te podría acompañar.
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 24 Mar, 2013 8:55 am Asunto: |
|
|
És caminant:
http://tresmonestirs.wordpress.com/
Es surt del de Sant Cugat, és passa pel de la Mola i s'arriba al de Montserrat. La tornada, en tren
La Penitència hauria de ser important, la creu és força gran
Si fos un altre dia no m'importaria fer Btt divendres i caminar diumenge, per exemple, però ja saps que sóc una mica raro i en Divendres Sant toca penitència. No és un dia per passar-s'ho bé.
Ahir vaig fer una mica "d'entreno": 40 km en 6 h 7' , a 6.1 km/h en moviment i uns 1800 m de desnivell +. Va ser per la zona de Sant Pere Màrtir, pantà de Vallvidrera, Penya del Moro. Molt maco i amb moltíssims corriols. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
|