Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 24 Abr, 2013 12:05 pm Asunto: el Gordito te Persigue. Nou capítol!! teniem el 3 i ara el 1 |
|
|
aterrador relato
en breve en sus pantallas
sbk
Ultima edición por silvesterbike el Dom 28 Abr, 2013 12:07 pm, editado 2 veces |
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 24 Abr, 2013 2:59 pm Asunto: |
|
|
el treuré passada la diada de Sant Jordi per no fer competència en el dia del llibre
als escritors mediàtics,
als que surten a la tele i diuen que no ho són
i als mediàtics que diuen que escriuen però no ho fan perquè
hi han d'altres que no són mediàtics i ningú els faria cas
i per això per ells és l'única manera d'escriure
sbk |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 24 Abr, 2013 10:54 pm Asunto: |
|
|
capítol 3. La Consulta
- No ho entenc senyor Pro, no ho entenc
- Si doctor, penso que he tornat a caure al pou
- El seu tractament anava tan bé, i de sobte la seva trucada d'ahir a la nit. Aquella ansietat fa dos anys que no la notava en vostè.
- Doctor és cert que tot anava bé però ahir a la tarda vaig sortir una estona amb la meva bici i pujant la Vallensana vaig veure davant meu un ciclista que pujava a un ritme molt bo i no ho vaig poder evitar. A mida que m'acostava veia que el seu cos pesat no seria un problema per mi i que l'avançaria sense problemes.
- El va saludar quan el va avançar?
- No, mai saludo, només em giro per veure si gosa seguir-me uns metres i quan veig que es queda darrera faig un somriure per si em veu i acaba d'esfonçar-se. Però ahir va ser diferent: just quan vaig arribar a la seva alçada vaig sentir la seva respiració ofegada i un a fortor insuportable.
- Ja li he dit que la gent sua i es cansa quan va en bici, no és res dolent. Vostè no sua?
- No es pot comparar la meva suor, la d'un atleta amb la d'un gordito que només sua els entrecots i els gintonics. Cregui'm que és molt desagradable.
- Ja
- El que li deia, quan feia certa estona que havia deixat darrera aquell tros de carn anava pensant si aquella era la quarta sèrie o la cinquena i vaig començar a sentir aquella fortor novament, però no el veia , es clar, havia d'estar kilòmetre i mig darrera meu.
- Llavors d'on venia aquella pudor? la sentia realment? o era producte de la seva malatia. Recordi que ha d'analitzar si el que sent és real o no, no podem tornar enrere.
- Ho sé, no he acabat doctor.
- Perdoni senyor Pro, continuï.
- Una vegada arribo al coll el Gordito estava allà dalt parlant amb dos amics. Menjaven pernil i un formatge que segurament és el que fa que els seus cosos emetin aquella fortor
- Senyor Pro, és conscient vostè que porta dos anys internat en aquest centre i que no pot sortir d'aquestes quatre parets.
- Si doctor, llavors..., vull dir...,
- Entén que hem d'augmentar la seva dosi?
- Ho entenc
Sbk |
|
|
|
manolito ****
|
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 28 Abr, 2013 12:06 pm Asunto: |
|
|
No em vaig adonar que havia penjat la història al foro de flaca. Aquí a "el depósito" està millor ubicada
a continuació el capítol 1 la familia torna de Comarruga d'excursió per les costes de Garraf
Capítol 1. El viatge
- No lo entiendo!!
- No tendrán montaña por ahí que tienen que ir montando estas caravanas!!
- Luego dicen que hay que dejar un metro de distancia
- Mira ese, va que no puede ¡dónde vas con esa barriga!¡qué te habrán hecho en Sitges!
- Y tú, hijo ¿encima quieres que te compre una bicicleta?
- Déjalo Laure, hacer deporte es sano ¡ no hables tú de barriga! ¡y no fumes dentro del coche!
- Papá quiero una bici para ...
- ¡Ni bici, ni nada!, estudia Hilario estudia para ser un hombre de provecho como tu padre y poder llevar a tu familia a Comarruga de excursión . Voy a parar a echar un cigarro porque me estáis poniendo de los nervios ¡total estamos aquí parados con esta maldita caravana!
- Eso, sal que te de el aire
- Mamá, te acuerdas cuando fuimos al Pedraforca? Qué bonito todo aquello! Yo un día quiero ir por ahí con mi bici y hacer fotos y haremos un álbum y lo veremos juntos.
- Sí, me acuerdo. Nunca olvidaré ese día. Aquella paz en Tuixén. Y las vacas en medio del camino y tu padre discutiendo con el pastor porque estaban las cabras allí en medio. Ja ja ja
- Te prometo que antes del verano tendrás tu bici
- Gracias mamá
- Bueeeno! Mucho mejor!cigarrito meadita y para casa.¿De qué estábamos hablando?
sbk |
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Dom 28 Abr, 2013 12:13 pm Asunto: |
|
|
Conclusión:
el niño es un pringao porque no sabe las subidas que hay por esa zona... yo tb fui un pringao el dia que me llevaron por allí _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
manolito ****
|
|
|
|
|