Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Mar 18 Sep, 2007 11:51 pm Asunto: salida 22/09/07 |
|
|
hola a todos... solo decir que la salida de esta semana me encanto y bueno a ver que preparais para este fin de semana... a ser posible que le dieramos un poquito mas de caña para acostumbrarme para poder llegar a la cima del turo de l´home jaja...
bueno chicos espero que lleguemos muchos!!! _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 24 Sep, 2007 12:30 am Asunto: |
|
|
Ei digi24, que t'ha passat que no has vingut? estas bé?. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Digi ****
|
Publicado: Lun 24 Sep, 2007 9:12 am Asunto: |
|
|
hola scott, gracies per enrecordarte de mi...
l´altre dia em vaig fer mal jugant a fubol al genolls, vaig anar a l´hospital y em van fer radiografies y tinc els dos genolls vendats m´han dit que he de fer una mica de repos!!!
asi que estic fent una mica de repos...
tinc moltes ganes d´anar a la sotida de turo de l´home a veure si va be la recuperacion y puc anar.
una abraçada maku... _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
|
TENORIO -
Registrado: 26 Jul 2007 Mensajes: 26 Ubicación: ALLI EN LOS ANDES!!!!!!1
|
Publicado: Lun 24 Sep, 2007 2:13 pm Asunto: |
|
|
UFFFFF ALGUN PLAN TIENE PREVISTO DIGI24 PARA EL SABADO, Y PONE ESA EXCUSA.
YO NO ME FIO UN PELO YA VERAS COMO ATACARÁ EN LOS PUERTOS A LO PANTANI Y NOS HARA POLVO.
AUNKE ME META CONTIGO NOS UNE UNA RELACION DE AMOR ODIO, VENGA Y RECUPERATE TIUUUUUUUUUUUUUUU PARA EL SABADO!!!!! _________________ SIEMPRE AUTENTICO!!! FRIKIS???? NO GRACIAS... |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 24 Sep, 2007 4:46 pm Asunto: |
|
|
Ostres, sobretot recuperat bé que de sortides n'hi ha moltissimes i de genolls només un parell. Si estas bé, perfecte, però no forcis per venir al turó, és una sortida molt dura i després pot ser pitjor, t'ho dic per qué jo vaig voler sortir amb mal d'esquena i després vaig estar dos mesos de baixa, això va fer que em perdes les sortides més xules de la temporada, Los monegros, el Puigmal, etc, etc i quan veus les cróniques i com s'ho han passat de bé, fa molta ràbia. Una abraçada i ens veiem aviat. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Lun 24 Sep, 2007 8:28 pm Asunto: |
|
|
Scott té tota la raó. El Turó sempre estarà esperant-nos i sortides maques n'hi ha moltes, no ens les acabarem en una sola vida. Per exemple tenim pendents la de Sitges, la volta a la Mola, el Congost de Montrebei, el Canigó, els Alps...
Primer la salut. |
|
|
|
Digi ****
|
Publicado: Lun 24 Sep, 2007 10:20 pm Asunto: |
|
|
I tant nois, pero avui ya hem trobo millor puc caminar y tot ahir no podia ni trepitllar el terra... yo crec que hem recuperare molt aviat
tinc moltes ganes de sortir amb la bici!!!
eii perdoneu si el meu catala no es masa bo, pero es que nomes el practico quan parlo amb vosaltres pel foro... y hi ha paraules que no hem surten.. jaja
deww _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
|
|