Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Alimentació i esport

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 9:04 am    Asunto: Alimentació i esport Responder citando

Us poso un enllaç amb uns consells que va penjar en Diego de Tarragona.
Penso que ens pot ajudar per a rribar TOTS a dalt el dia 29 (i els que vindran més endavant). Ho explica molt bé i amb senzillesa, ja ho veureu:
http://btttarragona.phpbb24.com/viewtopic.php?p=9458#9458
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
kinetix
*

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 10:19 am    Asunto: Responder citando

Pere, tu que sabes de esto, tengo una duda: durante el esfuerzo ¿no sería bueno tomar isostar, aquarius...? Diego sólo menciona este tipo de bebidas después del ejercicio, para recuperar.
Y que me dices de los geles? cuál es momento de tomarlos?

saludos
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 3:24 pm    Asunto: Responder citando

No en sé gaire, no creguis.

Prendre begudes tipus Aquarius o Flectomin (millor Wink ) depèn de la durada de l'esforç, de la seva intensitat, de la temperatura i també una mica de la persona. Penso que en el nostre cas (el ciclisme i com el fem nosaltres: morint en cada pujada) ens va bé prendre'n també durant l'exercici. Jo n'he pres només dues o tres vegades, però és que sóc una mica deixat. El dia del Turó espero no deixar-me els sobres a casa.

Dels gels no en sóc massa partidari, tot i que hi ha llocs on els recomanen a raó d'1-2 per hora fins i tot. Jo penso que amb els carbohidrats del Flectomin i de les barretes ja en tenim prou per anar fent; els gels els reservaria per a la part final del recorregut. Abans de fer els últims kms seria un bon moment. Jo només n'he pres un cop i tampoc va ser res especial.

El que sí és important és anar bevent cada punt i moment, no deixant que aparegui la sensació de set. També hem de beure força quan mengem una barreta. Jo no soc massa de beure però ho intento anar fent cada 15' (o amb més freqüència segons l'esforç i la temperatura).

També penso que hi ha un cert component de "coco" en l'efecte dels diferents productes que ens intenten vendre. Ens ho diuen, hi creiem i ens sembla que fan més del que realment fan.
SCOTT

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 4:11 pm    Asunto: Responder citando

Com un entrepà de xoriço no hi ha res, veritat? Laughing Laughing Laughing Es broma......!!!! Wink
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
kinetix
*

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 4:44 pm    Asunto: Responder citando

doncs a l´entrepà de xoriço tens carbohidrats (pà) i proteines (Xoriço). je je.
SCOTT

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 5:00 pm    Asunto: Responder citando

kinetix escribió:
doncs a l´entrepà de xoriço tens carbohidrats (pà) i proteines (Xoriço). je je.
....i greix (xoriço). Wink
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 19 Sep, 2007 10:53 pm    Asunto: Responder citando

Un bon entrepà de pernil ibèric no està gens malament per començar o acabar el dia amb alegria. Porta carbohidrats, proteines i greixos insaturats (en el cas del xoriço serien més saturats) i a més és boníssim.

Fa una estoneta me n'acabo de menjar un fet amb oli verge de la D.O. Les Garrigues (de Cervià de Les Garrigues) i un pernil de Salamanca comprat a "La tendeta" de Badalona que avui era dels bons. Feia dies que no en menjava i potser per això l'he trobat millor encara.

Si no hi heu anat mai a La Tendeta aneu-hi, val la pena. És al carrer que surt del costat de l'ajuntament pujant cap a muntanya.
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Vie 21 Sep, 2007 12:03 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Un bon entrepà de pernil ibèric no està gens malament per començar o acabar el dia amb alegria. Porta carbohidrats, proteines i greixos insaturats (en el cas del xoriço serien més saturats) i a més és boníssim.

Fa una estoneta me n'acabo de menjar un fet amb oli verge de la D.O. Les Garrigues (de Cervià de Les Garrigues) i un pernil de Salamanca comprat a "La tendeta" de Badalona que avui era dels bons. Feia dies que no en menjava i potser per això l'he trobat millor encara.

Si no hi heu anat mai a La Tendeta aneu-hi, val la pena. És al carrer que surt del costat de l'ajuntament pujant cap a muntanya.

està pujant el carrer sant anastasi(patró de badalona) i un bocata d'all i oli????
Pere
@@

MensajePublicado: Vie 21 Sep, 2007 8:37 pm    Asunto: Responder citando

L'all t'anirà molt bé per l'artrosi, els cucs, la circulació i el reuma, però no tant per la companyia Very Happy Very Happy . A mi em segueix agradant més l'entrepà de pernil.

Per cert, se t'enyora força. Sembla que els dissabtes tens coses a fer més gratificants que sortir en bici...
XAVI5
**

MensajePublicado: Vie 21 Sep, 2007 8:59 pm    Asunto: Responder citando

que tal companys com esteu?
algu em podria dir aquestes barretes magiques que preneu quines son i on les puc trobar pq dissabte vaig acabar fet pols despres d'arribar a sant mateu i tornar per el paseig vaig tenir que parar pq no podia mes , i veig que aquestes barretes son magiques.
moltes gracies a per cert dema seguire el meu entrenament personal per poder venir amb vosaltres, que vagi tot molt be.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pere
@@

MensajePublicado: Vie 21 Sep, 2007 9:06 pm    Asunto: Responder citando

N'hi ha moltes, amb molts gustos. Jo gasto les Kellogg's, m'agraden i no es desfan massa, amb l'excepció de les de xocolata que s'han de deixar per a l'hivern.

De tota manera, si sopes i esmorzes bé abans de sortir no et caldrà menjar-ne fins passat un grapat de quilòmetres.

Ànims i segueix entrenant. Ja veuràs com de mica en mica aniràs millorant.

Ultima edición por Pere el Vie 21 Sep, 2007 9:10 pm, editado 1 vez
JFR
\*/

MensajePublicado: Vie 21 Sep, 2007 9:09 pm    Asunto: Responder citando

al "decarton" ni una se mel bunisimas Twisted Evil
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
XAVI5
**

MensajePublicado: Lun 24 Sep, 2007 8:47 pm    Asunto: Responder citando

les kelogs on les puc trobar o algunes altres on o puc trobar pq jo tinc un problema que soc alergic a practicament tots els fruits secs i al decathlon practicament totes tenen fruits secs, gracies.

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
SCOTT

MensajePublicado: Lun 24 Sep, 2007 10:20 pm    Asunto: Responder citando

Ho pots trobar a qualsevol supermercat. Casi bé totes les marques de cereals han tret aquest tipus de barretes, has de veure quines son les que et van bé. Wink

Ultima edición por SCOTT el Lun 24 Sep, 2007 10:32 pm, editado 1 vez
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Lun 24 Sep, 2007 10:23 pm    Asunto: Responder citando

xavi
pots trobar a qualsevol lloc: Alcampo, Carrefour, Decathlon, tendes d'esports, de dietética. Hauries de concretar a quins fruits secs ets alèrgic.
Si vols una bona barreta: turró tou tallat a troços i embolicat amb paper d'alumini.
Les de hero 7 cereales amb avellana són bones i no empalaguen
ara tastaré les cereal max d'isostar a veure que tal
i també tinc les bicentury línea per quan em sento culpable després d'una mariscada (aquestes no són per la bici).
Pots probar els carquinyolis, los sequillos de jumilla, galetes maria, la fruita.
i sobretot no deixis de beure aigua o begudes isotòniques

sbk Cool
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro