Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
pujaremcomamics **
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 3:29 pm Asunto: |
|
|
El maratonians m'estan apretant per sortir a les 8 de Baga en lloc de les set.
Que fem? |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 3:43 pm Asunto: |
|
|
Aquest pujarem és la òstia,,, quand diu les 5 i quart es refereix a un quart de sis
i a la plaça roja a dos quarts de sis,,, Pere ara sí que ja no et confondràs.
Lo trianaenc a lo millor ni hi va ja que a altes hores de la nit el vaig veure a
canaletes vestit del Barça,,, mare meva, per una lliga tanta història???? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 3:58 pm Asunto: |
|
|
Ja sabeu que el primer dia que vaig quedar amb la Margarida em vaig confondre d'hora i vaig arribar 3/4 tard, per culpa d'aquesta incorrecció lingüística que sembla inofensiva però que no ho és tant, és la mostra de com en són de dèbils els idiomes "petits" en contacte amb els "grans".
Xavi, com és que no em vas saludar?
Tu ets de la Penya, no?
Jordi, a mi em fas un favor: a la nit tinc un sopar de veïns i si arribem més tard tindré més excusa per no anar-hi.
Ja diràs com queda l'hora i si hi ha track. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 6:07 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Ja sabeu que el primer dia que vaig quedar amb la Margarida em vaig confondre d'hora i vaig arribar 3/4 tard, per culpa d'aquesta incorrecció lingüística que sembla inofensiva però que no ho és tant, és la mostra de com en són de dèbils els idiomes "petits" en contacte amb els "grans".
Xavi, com és que no em vas saludar?
Tu ets de la Penya, no?Jordi, a mi em fas un favor: a la nit tinc un sopar de veïns i si arribem més tard tindré més excusa per no anar-hi.
Ja diràs com queda l'hora i si hi ha track. |
Clar que soc de la Penya, però quan penso amb el Florentino, de sobte em torno molt i molt radical,
ara resulta que plega d'allò de tarragona del gas,, és com un mentider, deu tindre unes orelles i un nas
de pinotxo de "campeonato" si, si però ves-li al darrera ha guanyat al última copa de su exelencia
Don Juancar,, veus el Barça "aketa no la té" _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
pujaremcomamics **
|
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 7:03 pm Asunto: |
|
|
Siento no poder acompañaros en esta ocasión.
Os deseo que lo paséis bien y disfrutéis mucho. Yo me quedare y saldré un poco por aquí cerca y luego continuaré trabajando.
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
juancapedra -
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 7:11 pm Asunto: |
|
|
en mi coche podemos ir los tres si quereis. Caben tres bicis en el portabicis y sacando las ruedas aun cabe otra en el capo.Si no hay ningun cambio a las 6:30 en la plaza roja. |
|
|
|
pujaremcomamics **
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 8:53 pm Asunto: |
|
|
En Pere i jo anirem amb el meu fins la plaça Roja, si no cal el deixo aparcat per allà. Si cal ja el tenim. Depen del que digui en Jesus, que en Pino ja ho ha dit. |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Vie 27 Jun, 2014 9:52 pm Asunto: |
|
|
Acabo d'arribar de treballar, estic trinxat. El cert és que no vull fer-me aquest "madrugon". Baixa. _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Dom 29 Jun, 2014 8:35 am Asunto: |
|
|
no hi ha crònica, això deu voler dir que no vau sortir!!!!!!!
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
pujaremcomamics **
|
Publicado: Dom 29 Jun, 2014 10:52 am Asunto: |
|
|
Quina merda de sortida!
No penso anar a cap altra que munti en Jordi.
El millor que vaig fer en tot el dia va ser perdre la càmera fotogràfica que feie fotos molt dolentes.
Pino, suerte que no viniste, sino no me vuelves a hablar en una buena temporada. Jesús tu em sembla que ets més tot terreny, però no crec que t'hagués agradat "la romeria".
Em vaig enganyar, vaig fer pujar la ruta, primer per una pista forestal que després és convetia en corriol. El darrer estiu hi havia baixat caminant i mentalment ho tenia catalogat com pujable a trams, cosa que no era certa. A més estimava uns 150m de desnivell que a peu poden ser 20' a tot estirar. Doncs bé en realitat eren 300 pocs y d'arrossegar tota l'estona; és clar vam fer un munt d'aturades: La baixada per l'altra banda que si era majoritàriament ciclable va resultar també lenta per descavalcar i tornar a muntar en els obstacles.
Varem anar acumulant retràs. Ja pujant Coll de pal en Pere i jo vam veure que no era el dia. En Pere tenia un problema de transmissió que impedia que fes força en pedalar, va haver d'anar tota la pujada amb plat petit i corna grossa i amb molta cura de no passar-se perquè li saltava.
A mi no sé que em va passar, no era una pajara, però em vaig com desanimar i no tirava.
Arribant ja a dalt es va tapar el cel i ens va fer por enganxar una tempesta. Total que com a en Juancapedra ja li semblava bé i en Jaume ens devia veure massa tocats i és bona persona, vam enfilar avall per Coll de Pal, aquesta vegada per carretera. El vermut-berenar del bar també va estar força bé. |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Dom 29 Jun, 2014 2:09 pm Asunto: |
|
|
Vaya, ahora resulta que tuve suerte!!!! Vaya tela.
Yo salí casi a la 8 en dirección a Tordera. Me encontré subiendo el depósito a Sacarni, que me acompañó hasta Sant Mateu, y desde ahí ya fui sólo. Llegue a las 12:40 a Tordera y se acababa de ir el tren y tardaba una hora el siguiente, así que me fui zumbando para Blanes y cogí el de las 13:05. Al poco ya estaba en casa. Duchita fresca, comer y a seguir currando. Me levanto Marga del escritorio a las 23h para cenar.
Hoy con Linneo nos hemos dado un volteo por la Serrelada y al final hemos ido a parar al Burriac y hemos vuelto.
Se acabó el entrenamiento de la semana.
Finalmente y después de darle muchas vueltas, anoche (ya de madrugada) me apunte a la VIP EXTREM del próximo Sábado.
Sigo sin Wasap.
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
jaumetal -
|
Publicado: Dom 29 Jun, 2014 3:38 pm Asunto: |
|
|
Jordi anant pel Cadí mai és una sortida de merda.Només per la pujada per muntanya al Coll de Pals ja val la pena la sortida!
|
|
|
|
juancapedra -
|
Publicado: Dom 29 Jun, 2014 8:02 pm Asunto: |
|
|
desde luego viendo las fotos a ver quien dice que fue una salida de merda. |
|
|
|
Guillermo ***
|
Publicado: Dom 29 Jun, 2014 10:35 pm Asunto: |
|
|
Yo no lo diría,bonitos parajes y envidia me dais. Para mi las salidas en domingo son complicadas,alguna excepcional. Si repeteis como el Danone y es sábado hago lo posible por acompañaros.
Saludos |
|
|
|
|