Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Mie 20 Ago, 2014 11:03 pm Asunto: |
|
|
Després d'haver fet uns 800 km he de dir que estic molt content amb el canvi.
He passat d' estar pensant en deixar la bici després d'haver fet la sortida dels Colls del Pendís i de Jou, on ho vaig passar molt malament, a tornar a fer sortides llargues en les que m'ho he passat molt bé, sobretot en l'última on vaig acabar eufòric.
Així doncs, si us heu de canviar la bici, penseu en 29" i espero que us passi com a mi. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Jue 21 Ago, 2014 8:59 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Després d'haver fet uns 800 km he de dir que estic molt content amb el canvi.
He passat d' estar pensant en deixar la bici després d'haver fet la sortida dels Colls del Pendís i de Jou, on ho vaig passar molt malament, a tornar a fer sortides llargues en les que m'ho he passat molt bé, sobretot en l'última on vaig acabar eufòric.
Així doncs, si us heu de canviar la bici, penseu en 29" i espero que us passi com a mi. |
És el que té tenir accés a substàncies dopants i psicotròpiques. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Jue 21 Ago, 2014 3:25 pm Asunto: |
|
|
L' últim dia em vaig "posar" tot això: dues barretes d' entrepà amb codonyat, aigua i quatre plàtans. El resultat: 146 km i 4000 m de desnivell en 12 h
És el plàtan?
És el codonyat?
Potser és el pa?
No, és el cervell.... i la bici _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Jue 21 Ago, 2014 4:17 pm Asunto: |
|
|
Jo tan sols porto plàtans, i mel's poso intravenosos i via anal,, no vegis
com pujo i no dic res de baixar jajajajajaj _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
martin ***
Registrado: 20 Mar 2010 Mensajes: 761 Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)
|
Publicado: Vie 22 Ago, 2014 10:16 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: |
No, és el cervell.... i la bici |
Pere, esto último retiralo o más de uno se ira de cabeza a por ti cuando te vea. Más bien, a por tu bici... _________________ Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado. |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Vie 22 Ago, 2014 10:23 pm Asunto: |
|
|
Doncs jo crec que em compraré una de 26, és més lleugera i manejable.
La he provat i pujo molt més ràpid, ara sóc un gran escalador, no cal que entreni
més ni mantenir el pes, gordu i desentrenat vaig millor. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
martin ***
Registrado: 20 Mar 2010 Mensajes: 761 Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)
|
Publicado: Vie 22 Ago, 2014 10:29 pm Asunto: |
|
|
JAJAJAJA Manolito.
Y cuando acabe la subida, te guardas la 26 en la camelback y sigues con la 29??? _________________ Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Sab 23 Ago, 2014 1:02 pm Asunto: |
|
|
Jo tinc una 27.5 i la principal característica, es que és molt nerviosa _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
manolito ****
|
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Sab 23 Ago, 2014 10:55 pm Asunto: |
|
|
manolito escribió: | Btv escribió: | Jo tinc una 27.5 i la principal característica, es que és molt nerviosa |
Til.la |
El dia que vulguis ens fem un Burriac i ja veuràs el resultat,,, però no prendré til.la, m'apalanca massa i jugaries amb aventatge _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Dom 24 Ago, 2014 4:27 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | manolito escribió: | Btv escribió: | Jo tinc una 27.5 i la principal característica, es que és molt nerviosa |
Til.la |
El dia que vulguis ens fem un Burriac i ja veuràs el resultat,,, però no prendré til.la, m'apalanca massa i jugaries amb aventatge |
Millor em fas un parell de radiografies i després unes birres. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Lun 25 Ago, 2014 12:55 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Després d'haver fet uns 800 km he de dir que estic molt content amb el canvi.
Així doncs, si us heu de canviar la bici, penseu en 29" i espero que us passi com a mi. |
Tardabas demasiado, ya te lo decía !!!
Para lo que a ti a mi nos gusta, una 29 es la mejor opción.
( a ver el cachondeo que traerá esta última frase)
_________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Lun 25 Ago, 2014 1:53 pm Asunto: |
|
|
Ja saps que ho tenia decidit des que van sortir, el problema era el preu que ens fan pagar per una bici. Sembla mentida que siguin tan cares. I no només les bicis, unes pastilletes dels frens, una cadena... tot a preu d'or.
Una de les coses que em canviaré serà el neumàtic del darrere. Potser per rodar hi sortiré perdent, però baixant i pujant per llocs pedregosos guanyaré seguretat i tracció, crec. I amb la tija, si puc posar-la, més encara. Ahir vaig anar a Montserrat i en el tram de pedres d'abans de la Casa Nova de l'Obac vaig patir una mica. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Lun 25 Ago, 2014 2:12 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Ja saps que ho tenia decidit des que van sortir, el problema era el preu que ens fan pagar per una bici. Sembla mentida que siguin tan cares. I no només les bicis, unes pastilletes dels frens, una cadena... tot a preu d'or.
Una de les coses que em canviaré serà el neumàtic del darrere. Potser per rodar hi sortiré perdent, però baixant i pujant per llocs pedregosos guanyaré seguretat i tracció, crec. I amb la tija, si puc posar-la, més encara. Ahir vaig anar a Montserrat i en el tram de pedres d'abans de la Casa Nova de l'Obac vaig patir una mica. |
Jo et venc una tija Gravitydropper (crec que de 27.2) per specialized.
http://gravitydropper.com/gravitydropper-classic/ _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Lun 25 Ago, 2014 2:14 pm Asunto: |
|
|
Pino escribió: | Pere escribió: | Després d'haver fet uns 800 km he de dir que estic molt content amb el canvi.
Tardabas demasiado, ya te lo decía !!!
Para lo que a ti a mi nos gusta, una 29 es la mejor opción.
( a ver el cachondeo que traerá esta última frase)
|
Qué es lo que os gusta? una guarrada? se hace igual con 26 que con 29 o 39 _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
|
|