Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 10:26 am Asunto: Open natura a Besalú 28-10-07 |
|
|
El proper dia 28 d'Octubre es fa la cursa organitzada per Open Natura a Besalú, és una zona que m'agradaria coneixer i si algú te intenció d'anar-hi jo també vindria.
Deixo la informació de la web d'Open Natura.
http://www.opennatura.com
BESALÚ - 28 D'OCTUBRE - Circuit Llarg
El Circuit Llarg consta de 35 km. i un desnivell acumulat de 1000 m. Començarem suaument per l'Anella Verda, creuarem el Riu Fluvià pel passallís i passarem per sota el Pont Vell (Pont Medieval de Besalú).
Anirem cap al Terme Municipal de Sant Ferriol (per on transcorre el 90% del recorregut). Travessarem la Riera del Junyell (sense passallís) ja riurem! i farem l'ascensió al Pi de Sant Josep fins al Collet de Besalú. Al principi puja fort, però es suavitza de seguida i a la meitat té una forta rampa, però és molt curta. L'esforç haurà valgut la pena, un bonic corriol (tot ciclable) ens portarà pel mig del bosc fins a trobar l'avituallament. Ara ens separem dels companys del circuit curt. Farem un descens per un caos de pedres soltes i tornarem a travessar la Riera del Junyell, tornarem a riure! La segona pujada, la més curta, és realment molt bonica i el petit descens per corriols i camins és molt divertit. Ara canvia tot: una molt bona pista ens ajudarà a rodar còmodament, passarem per l'església de Sant Fruitós d'Ossinyà i continuarem rodant fins la darrera pujada, ara per una pista estreta al mig del bosc fins arribar a un merescut avituallament. El circuit es torna ara alegre, ràpid i divertit fins al final. Arribarem a Besalú travessant el Pont Medieval.
_________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 3:25 pm Asunto: |
|
|
El 27 i el 28 treballo i no puc anar-hi. De tota manera, com que no m'agrada fer sortides amb tanta gent probablement tampoc pujaria si no estés de guàrdia. El que sí faria és anar-hi en "petit comité", ja que la zona sembla molt maca i tampoc hi he estat mai.
Potser 35 km i 1000 m són una mica poc, si es pogués allargar una mica el viatge quedaria més jusificat. |
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 8:09 pm Asunto: |
|
|
scott cuenta conmigo si quieres ir.. yo tb lo vi y queria ir pero no sabia si alguien mas subiria para alli arriba.
soy tu hombre!!! jaja
ya hablaremos.
saludos. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 8:46 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | .....De tota manera, com que no m'agrada fer sortides amb tanta gent....... |
Jo ja t'he clitxat, vols que hi vagi una avançada per grabar la ruta i després poder-hi anar amb el "petit comité", veritat?
Pere escribió: | .....Potser 35 km i 1000 m són una mica poc, si es pogués allargar una mica el viatge quedaria més jusificat. |
Bé, com dic, no conec res de la zona, però es pot justificar fent un dinar com deu mana per aquelles contrades i ja tenim el dia passat, no et sembla? l'altra és trobar un track que passi a prop de la ruta i les podem unir per fer la ruta més llarga. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 8:56 pm Asunto: |
|
|
Vale Digi, a veure si ve algú més. Ens hauriem d'apuntar a la cursa, es pot fer a través de la web de l'open natura. Jo ho faré aquests dies, dacord?
La cursa comença a les 10h, potser triguem dues hores a fer el recorregut, caldria pensar de quedar-nos a dinar per allà? _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 9:49 pm Asunto: |
|
|
per mi perfecte scott.
Estic fent una ullada a la web d´open natura y posa que les inscripcions de Besalú son fins el divendres 26 d'octubre a les 15 hores. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
|