Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Mie 17 Oct, 2007 10:22 am Asunto: Sortida del dia 20-10-07 |
|
|
Hem quedat a les 8h a la plaça per fer, com diu l'Andrés, una sortideta "maresmenya". _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
juaver83 *
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 12:50 am Asunto: Hola! me gustaria salir y probar con vosotros |
|
|
Hola, mi nombre es Juan y como he dicho me gustaria salir el sabado 20/10/07 a ver si me gusta la dinamica del club. No se si me podriais dar algun detalle de la salida por el maresme. estoy algo limitado de tiempo y tendria que llegar sobre las 12.30 a Montigala, tengo que trabajar . pero como es una zona que me conozco siempre me puedo volver desde el punto que crea conveniente |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 7:49 am Asunto: |
|
|
Hola Juan, benvingut a BttBadalona.
Com ja deus saber, el lloc on quedem habitualment és al parc de Montigalà a tocar de la rotonda de la Rambla de St Joan, últimament a les 8h. Les sortides que acostumem a fer són pel Maresme i pel Vallès, hi ha vegades que ens entretenim pels voltants de Badalona, fent trialeres i pujant i baixant sense marxar massa lluny, d'altres vegades, el que fem, son rutes de més llarg recorregut, potser podem arribar fins al castell de burriac, per exemple.
Amb tot això vull dir, que la sortida depen del que decidim una vegada estem tots al lloc de trobada, per tant, la ruta de la sortida pel dia 20 encara està per decidir, no et podem garantir el recorregut, nomès et puc dir que l'hora de tornada serà més tard de la que tu dius que has de tornar.
Bé, espero que ens puguis acompanyar encara que sigui una estoneta. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
juaver83 *
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 2:19 pm Asunto: Hola Scott |
|
|
Hola scott:
Gracies per la benvinguda:
He dicidit que sortire amb vosaltres, ni que sigui una estona. M'agradaria veure quin rotllo porteu i tot aixo. Jo de totes formes aquest dissabte sortire, aixi que ens veiem al parc, que dicidiu anar al Castell d'en Burriac jo em tornare a la Creu de can Boquet, o a Sant Mateu. Que anem a Collserola, em torno quan cregui convenient. De totes formes tampoc se si estare al nivell fisic vostre, mes que res es fer una prova per tal de poder sapiguer si em podria apuntar a una sortida llarga amb vosaltres, el cap de setmana que tinc festa al mes. |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 2:48 pm Asunto: |
|
|
A ver si dejamos alto el pabellón, que no se diga ...
Je,je, note preocupes Juan que son buena gente. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
BISONTE ***
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 6:01 pm Asunto: hOLA xAVI |
|
|
Hola Company,
Pues nada, si no se tuerce nada yo a las 8 como un clavo. |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 6:09 pm Asunto: |
|
|
uff! no és pneumònia, només estic refredat.
Sort del doctor btv!
aquest finde a recuperar-me de l'encostipat
sbk |
|
|
|
ISAAC.GUGLY -
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 7:31 pm Asunto: |
|
|
Este.... cuenten conmigo para el sabado. Si es una buena excursión me apunto. A las 8 en la plaza.
HASTA EL SABADO BY SAKI |
|
|
|
BISONTE ***
|
Publicado: Jue 18 Oct, 2007 11:44 pm Asunto: Hola |
|
|
Pues que parece que no voy a poder ir, si a las 8 no estoy no me espereis.
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 10:17 am Asunto: |
|
|
Ja veig que estarem en familia i no precisament numerosa. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 10:37 am Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | uff! no és pneumònia, només estic refredat.
Sort del doctor btv!
aquest finde a recuperar-me de l'encostipat
sbk |
Tius es que no podeu sortir de casa, eeee!!!! i això que vam trepitjar una miqueta de neu només!!!!
Recuperat aviat. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
BISONTE ***
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 11:10 am Asunto: :-( |
|
|
Cuando tengas pequeñajos ya veras, mi hija se quedaba con la peque, pero resulta que se va fuera y entonces el papa se queda con la peque ya que la mama trabaja |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 12:04 pm Asunto: Re: :-( |
|
|
BISONTE escribió: | Cuando tengas pequeñajos ya veras, mi hija se quedaba con la peque, pero resulta que se va fuera y entonces el papa se queda con la peque ya que la mama trabaja |
El teu missatge 100 te un contingut de carinyo que ja m'agradaria per mi. Gaudeix d'aquest dissabte amb la peque. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 1:35 pm Asunto: |
|
|
Al cap tinc una ruta per fer demà, a veure si la poguessim fer.
Mirare de plantejar-la al gps. A veure que hi dieu. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Andres ***
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 2:41 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Al cap tinc una ruta per fer demà, a veure si la poguessim fer.
Mirare de plantejar-la al gps. A veure que hi dieu. |
Tiene trialeras? es que despues de varias semanas a regimen de tanta pista, tengo el mono
Pasame el track please. _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
|