Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

12 de abril con BttTarragona - FOTOS pag. 5
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Siguiente

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pep btttarragona.com
-

MensajePublicado: Sab 12 Abr, 2008 11:21 pm    Asunto: Responder citando

Silvester...ja t'he enviat un privat per btt tarragona i res de disuculpes, tot el contrari, gràcies per totes les gestions que heu fet... us paso alguna fotoi tot l'agraiment pel fantàstic dia que ens heu organitzat...xapó!!!!

Ens hem reunit una bona colla disposats a pasar un dia perfecte a la serra de la Marina, i ho hem aconseguit!! ...ens veieu tots abans de sortir (uns en bici els altres caminan)

El Pere, amb el suport de tota la penya de Btt Badalona, ens ha fet gaudir una ruta sensacional ....de vegades semblava que erem al Bergadà, o al bosc de Poblet, o als Pirineus....i sempre al costat de Badalona..

Podeu veure el Roman pujant el famós dipòsit....buffffffff!!!

Bonica imatge pujant les vinyes cap el final de la ruta, al final em vist la llum després de tant corriol dens i preciós.

La Núria, Natàlia, Mercè i Adrià també s'ho han passat d'alló més bé, la imatge no enganya...jeje

Hem conegut unes facetes noves de la Margarida, si eés una excel·lent guia...encara és millor comunicadora i un pou de ciència...tots l'escolten ensimisnats...xapó!!!

Un comiat original i alegre de la ruta, que mostren el grau de simpatia entre els participants de la caminada...que no sols de btt vieuen les persones!!! (però, renoi, com ens agrada la btt...jeje)
Moltes gràcies a tot@s els que heu fet possible aquesta trobada, amb una especial menció a Jesús (que grande eres, Diesel) i al Pere i la seva fantàstica família!!

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
santi
-

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 3:57 pm    Asunto: Responder citando

Quina canya de reportatge.!!!!
En quant al preu, a mi en va semblar una mica car.....inclús al sortir vaig haver de fer el bon noi i guanyar-me els
bonus-bici assistin a un campionat de pàdel amb la corresponent i pesada entrega de premis i anar a sopar amb
la dona. I un dels comentaris va ser que car ha sortit el dinar!!!,però bé ho deixem estar, deu ser que el restaurant
del Dimoni és molt car...
Be, jo aniré aquest cap de setmana al Bisaura amb els del btttarragona si ve algú de vosaltres ,ens posem en contacte.
Gràcies per la sortida , ha sigut meravellosa , no pensava que hi podia haver tantes trialeres guapes per la zona ,
ni tant de verd.
.
Pantani

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 5:34 pm    Asunto: Responder citando

Agradezco vuestra compañia

Sois todos unos cracks

Le he dado a mi cuñao añ ice

6 entradas para portaventura 65% descuento

cada entrada para 4 personas

os la sube mi cuñao el sabado

un abrazo y gracias por el paseo
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
SCOTT

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 5:41 pm    Asunto: Responder citando

Pantani escribió:
Agradezco vuestra compañia

Sois todos unos cracks

Le he dado a mi cuñao añ ice

6 entradas para portaventura 65% descuento

cada entrada para 4 personas

os la sube mi cuñao el sabado

un abrazo y gracias por el paseo

Gràcies a tu Pantani per acompanyar-nos, ens agrada molt saber que us ho vau passar bé amb nosaltres. Esperem retrobar-nos ben aviat. Wink
Merci per les entrades, ja podem buscar un altre cap de setmana per aquesta sortida Laughing
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 7:16 pm    Asunto: Responder citando

santi escribió:
En quant al preu, a mi en va semblar una mica car.....inclús al sortir vaig haver de fer el bon noi i guanyar-me els
bonus-bici assistin a un campionat de pàdel amb la corresponent i pesada entrega de premis i anar a sopar amb
la dona. I un dels comentaris va ser que car ha sortit el dinar!!!,però bé ho deixem estar, deu ser que el restaurant
Be, jo aniré aquest cap de setmana al Bisaura amb els del btttarragona si ve algú de vosaltres ,ens posem en contacte.
Gràcies per la sortida , ha sigut meravellosa , no pensava que hi podia haver tantes trialeres guapes per la zona ,
ni tant de verd.
.

Santi
tens tota la rao. Com dic en aquest mateix post més enrera no em sortien els comptes i...

siento ser materialista pero

sus debo 8 leureles por barba

total que no me salían las cuentas: si el menú es a 22€ +iva y chupitos y extras han habido pocos ¡no lo entiendo!
He llamado al Dimoni y después de rehacer la cuenta la cosa ha cambiado porque nos han cobrado el menú de 30€.
Un problema ahora lo tienen ellos porque a una comunión le han cobrado el menú a 24€
He ido al rte. y ya tengo la pasta.
Ahora viene el problema que me preocupa ¿com ho fem?

aniràs al Bisaura? si hi vas et portaré la pasta, si no et puc fer una transferència on tu em diguis
una vegada més, ho sento
sbk Cool
Totof
-

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 7:55 pm    Asunto: Responder citando

Per fi tinc un moment per escriure, tant la Silvia com jo,us volem agrair l'hospitalitat de tota la gent de Bttbadalona així com la companyia de la gent de Btttarragona i Bttmania. A mi em va sorpendre una mica la vegetació que teniu a la cara nord, no em pensava que fos tant verda, pel que fa al recorregut molt bones pistes i corriols guapos i molt ciclables. En fi un dia per recordar.
Us penjo un video de la caminada.

Link
[img]http://[/img]

Si voleu veure el video amb una resolució mes bona esta a:
http://www.megaupload.com/es/?d=AMES21KN
http://ullades.blogspot.com/

Ultima edición por Totof el Dom 13 Abr, 2008 8:27 pm, editado 1 vez
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
icesurft
*

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 8:05 pm    Asunto: Responder citando

Gracias por esta preciosidad de video

sois unos cracks
SCOTT

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 8:12 pm    Asunto: Responder citando

Totof escribió:
Per fi tinc un moment per escriure, tant la Silvia com jo,us volem agrair l'hospitalitat de tota la gent de Bttbadalona així com la companyia de la gent de Btttarragona i Bttmania. A mi em va sorpendre una mica la vegetació que teniu a la cara nord, no em pensava que fos tant verda, pel que fa al recorregut molt bones pistes i corriols guapos i molt ciclables. En fi un dia per recordar.

Gràcies Totof i Sílvia per haver vingut, ens ho vam passar molt bé amb vosaltres.
El video us ha quedat superbé, les fotos bonissimes acompanyades d'una música preciosa, esprem retrobar-nos aviat Wink
JFR
\*/

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 9:21 pm    Asunto: Responder citando

silvesterbike escribió:
santi escribió:
ni tant de verd.
.

Santi
tens tota la rao. Com dic en aquest mateix post més enrera no em sortien els comptes i...

siento ser materialista pero

sus debo 8 leureles por barba

total que no me salían las cuentas: si el menú es a 22€ +iva y chupitos y extras han habido pocos ¡no lo entiendo!
He llamado al Dimoni y después de rehacer la cuenta la cosa ha cambiado porque nos han cobrado el menú de 30€.
Un problema ahora lo tienen ellos porque a una comunión le han cobrado el menú a 24€
He ido al rte. y ya tengo la pasta.
Ahora viene el problema que me preocupa ¿com ho fem?

aniràs al Bisaura? si hi vas et portaré la pasta, si no et puc fer una transferència on tu em diguis
una vegada més, ho sento
sbk Cool

No seria mes facil que tu guardis la pasta y cuan puguem repetim la surtida ya tenim casi la mitad de la surtida pagada
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 9:29 pm    Asunto: Responder citando

SCOTT escribió:
Totof escribió:

Gràcies Totof i Sílvia per haver vingut, ens ho vam passar molt bé amb vosaltres.
El video us ha quedat superbé, les fotos bonissimes acompanyades d'una música preciosa, esprem retrobar-nos aviat Wink

gràcies o vosaltres.
Tal com et vaig comentar et posso el link del post de les genius a foromtb

http://www.foromtb.com/showthread.php?t=144712&page=119

una abraçada

sbk Cool
santi
-

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 10:08 pm    Asunto: Responder citando

Totof, ets un artista quina canya de video......molt maco ,de veritat!!!
Silvesterbike, si que penso anar al Bisaura, ara en conecto amb btttarragona per veure com està la cosa,
de totes meneres ja estic apuntat fa dies. De les peles si vols ens veiem allà i me les tornes, ok?. De totes
maneres no ens vindrà la ruina per aqui.......
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 10:16 pm    Asunto: Responder citando

Estamos contentos de que os haya gustado, nosotros también hemos disfrutado con la compañía de todos vosotros. Cuando queráis repetir, ya sabéis ...
Precioso el vídeo Totof. Felicidades a la Silvia, es una gran fotógrafa con mucha sensibilidad.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 10:25 pm    Asunto: Responder citando

Continúo con las fotos.

Subiendo el senderito, antes de cruzar la carretera.

Subiendo el sendero "de las cañas".

Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Diesel
Moderador

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 10:35 pm    Asunto: Responder citando

Nuestro querido depósito.

Epi y Blas

Nuestra clásica foto de grupo, en el collado del depósito.

Diesel
Moderador

MensajePublicado: Dom 13 Abr, 2008 10:45 pm    Asunto: Responder citando

Salto a la llegada de la font del Cul.

En la fuente de Can Torrents.

Xavier se compró parcelita bajando de la font del Cul.

Bajando el divertido tramo hacia Sant Fost.

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Siguiente
Página 6 de 8

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro