|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
Publicado: Lun 19 May, 2008 2:15 pm Asunto: |
|
|
Quan vivia a Sedó m'agradava molt fer carreteres i jugar-hi amb els meus camions. Al pati de l'escola hi vaig fer un garatge on hi posava les joguines. Era un forat a terra, tinc una foto on estic a dintre i només trec el cap i em sembla que un entrepà... He de tornar a mirar la foto.
Amb el meu germà vam agafar un pardal que havia caigut del niu i vam aconseguir esquerar-lo. Ens seguia per tot, menjava les mosques que caçàvem amb les mans. Els vells del poble, que s'asseien a la fresca també contribuïen en l'alimentació del nostre pardal.
Em passava el dia als camps, els pagesos em portaven en el seu tractor.
Els Reis Mags encara existien.
A casa érem feliços...
Potser són records de vell, però són els que tinc. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
Totof -

|
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Lun 19 May, 2008 8:56 pm Asunto: |
|
|
chus escribió: | Enhorabona per les fotos ... no baixes mai el nivell encara que tots apretin a còrrer
Com bé comentàvem al finalitzar la ruta més val anar a una mitja de 16 km/h fent bones fotos que anant a 17 km/h amb fotos mogudes
Si també les vols penjar al post de BttMania benvingudes siguin  | Perdoneu pro no me explicat be,yo no dic que las fotos estiguin mogudes.
yo em referexo al comentari del Chus que diu que perdoneu per la calitad de las fotos
y yo volia dir que no ya re que perdona per que las fotos estan molt be  _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
Publicado: Lun 19 May, 2008 10:03 pm Asunto: |
|
|
¡Vaya mákinas que estáis hechos!
Me alegra que lo pasarais bien.
Si me llego aapuntar me habrías dejao hecho puré y no habríais acabado tan tremprano. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Lun 19 May, 2008 10:57 pm Asunto: |
|
|
Totof escribió: | Pere escribió: | Potser són records de vell, però són els que tinc. |
Potser son els que tens , pero son bells records.
Hi havia una vegada... una gent que també volia venir amb nosaltres, que per raons familiars,fills,germanes... no varen poder venir , silvesterjm, ISAAC.GUGLY i l'Alnat i com que es veu que la Segarra ens ha tornat sensiblons els hi dedico aquest vídeo.
|
gràcies Totof. He vist el video 7 vegades i no em canso
La meva filla va dient que té un pare famós perque surto a una pel·lícula
algú pot enviar al diesel una foto de grup de la sortida?
maestro
así hacemos como con la crónica del Bisaura (pinchas al post directamente)
Josep fue a ver a la sra. de un amigo vuestro en Florejacs
Sbk  |
|
|
 |
Totof -

|
|
|
 |
chus **

Registrado: 17 Feb 2007 Mensajes: 319 Ubicación: Sant Joan Despí
|
Publicado: Mar 20 May, 2008 12:44 am Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | algú pot enviar al diesel una foto de grup de la sortida? |
oído cocina
JFR no anava pel teu comentari sinó perqué de les 200 fotos que vaig fer la meitat van sortir mogudes per falta de prou llum i en moviment; les que estan penjades a la crònica són les que es van salvar de la "quema" _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac |
|
|
 |
alnat -

Registrado: 20 Abr 2008 Mensajes: 56 Ubicación: el bisaura (entre l'osona i el ripollès)
|
Publicado: Mar 20 May, 2008 10:02 am Asunto: |
|
|
Totof, gràcies per la dedicatòria. La veritat és que ho tenia tot preparat però a última hora el bailet em va retirar el bonobici .
El clip és fantàstic, relaxant, tranquil, inmens... es veu clarament l'esperit de la trobada, que sense rampes, trialeres, corriols i muntanyes de pendents imposibles té tota la pinta de ser una sortida inmillorable. Molt bé nanos felicitats per la ruta.
Ens veiem al Taga.....? _________________ http://sites.google.com/site/corriolsdelnord/ |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Jue 22 May, 2008 11:41 am Asunto: |
|
|
Totof escribió: |
La teva filla tambe es famosa
 |
gràcies company
amb aquesta mirada sempre aconsegueix el que vol (em refereixo a la meva filla, no al Alpino)
sbk  |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|