Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
QUII *
|
Publicado: Mar 24 Jun, 2008 4:10 pm Asunto: Burriac ATAC!!! 6-9-2008 |
|
|
Hola amigatxos, aprovecho esta seccion para recomedaros esta preciosa carrera de montaña (17kms) con el aliciente de ser nocturna, con salida desde Vilassar y llegada al mega-fotografiado Castell de Burriac y vuelta hacia Vilassar y acaba en la arena de la playa.
Eso si espavilat que las inscripciones vuelan, no creo que duren mas de un par de semanas.
Toda la informacion:
http://www.cevilassardemar.cat/burriacatac/
ADEU I RAUXA |
|
|
|
QUII *
|
Publicado: Mar 24 Jun, 2008 4:17 pm Asunto: |
|
|
Copio y pego un mail de los organizadores:
Burriac ATAC!08 6 de setembre de 2008
Bon dia a totes i tots ! JA HEM OBERT LES INSCRIPCIONS!
Els del Centre Excursionista Vilassar de Mar ja estem amb les piles al màxim pel que serà el Burriac ATAC!08 i us enviem aquest missatge perquè no us quedeu enrera!!!
La major part de vosaltres ja sabeu de que va, perquè heu vingut els anteriors anys o perquè vàreu estar a punt de venir-hi i al final us vàreu quedar sense places. Però us en fem cinc cèntims per recordar-ho a tots:
Burriac ATAC!08, és la quarta edició de la cursa nocturna que organitza el Centre Excursionista de Vilassar de Mar. A més de ser nocturna, la cursa té altres singularitats com sortir i acabar a zero metres sobre nivell del mar, però amb més de la meitat del seu recorregut format per corriols de muntanya. El seu final a la sorra platja, de nit i amb la possibilitat dun bany al mar li donen un caràcter molt especial, més enllà de lambient que es crea formant part duna corrua de corredors amb un llum frontal al cap pujant i baixant muntanyes i fent al cim del castell de Burriac.
Lany passat vàrem gravar la cursa amb tres càmares... malgrat la foscor i les enlluarnades duns i altres al final hem pogut muntar el video de la cursa 2007:
http://www.cevilassardemar.cat/burriacatac/video.htm
Com sempre, a una nova edició i afegim alguns canvis. En aquest cas hem fet una reformulació del circuit amb noves connexions, canvis de sentit, obtenint de tot plegat a una proposta de delicatessen . Aquest any tornarem a tenir control per xip, tots els qui vareu venir ja heu gaudit de lagradable sensació de tenir en mà els vostres parcials, totals, etc. a més estem acabant de treballar per tenir al final, a la platja, vestidors i dutxes (pels qui el tema mar us faci por). I com no, seguim amb els nostres premis especials Toco-Coto (per les 40 primeres noies), els frontals de Energizer i el Repte Healtsystem per aquell qui faci el descens més ràpid del castell.
Això sí, un any més limitem les inscripcions. Hem adaptat la cursa per poder incloure algun corredor més, però no podem fer màgia, ni portar-vos a córrer com un ramat a pasturar, per tant seguim creient que Burriac ATAC! ha de ser una cursa en la que els corredors i voluntaris es diverteixin i gaudeixin de les seves possibilitats dins la natura. Per això creiem que una inscripció il·limitada seria contraria a aquests objectius. Recordeu per tant que la inscripció està molt limitada i per tant, si ja sabeu que voleu venir, i no us voleu quedar fora, millor que us inscriviu quan abans millor.
Sobre les inscripcions: Mantenim un preu per sota de la mitjana, 15 dinscripció + 5 per aquells que no siguin federats (veure més informació a la web) en concepte dassegurança. Penseu que a més de quatre avituallaments i dun bany gratis al mar, quan acabeu la cursa teniu un entrepà, una bossa dobsequis i un sorteig molt esplèndid.
Si voleu més informació consulteu a la nostra nova web:
www.burriacatac.cat
També ens podeu escriure
info@burriacatac.cat |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mar 24 Jun, 2008 9:23 pm Asunto: |
|
|
YO YA HI ESTIC INSCRIT EM EL Nº 69
ALGO MES SE APUNTA A LA NOCTURNA _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Mar 24 Jun, 2008 10:14 pm Asunto: |
|
|
me lo he mirado pero creo que es demasiada caña para mi... _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mie 25 Jun, 2008 2:00 pm Asunto: |
|
|
no se trata de mirar si no de andar
a ver digi, si subes al deposito subes a Burriach total hay 3 km mas uno y medio de subida y lo mismo de bajada tu mismo
esto sera un buen toque para la duatlon de queralps _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
|
|
|
Digi ****
|
Publicado: Mie 25 Jun, 2008 2:47 pm Asunto: |
|
|
Si lo miras asi si claro.. pero es que lo maximo que he hecho corriendo por montaña han sido 11km y no acabe demasiado mal, pero esto son 18km y de noche... nuse me lo tengo que mirar
Bueno ya estoy inscrito Jfr el nº 77
De aqui a septiembre tengo tiempo para entrenar un poco, porque si la hago ahora mismo podria morir en el intento! _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mie 25 Jun, 2008 9:54 pm Asunto: |
|
|
Este es mi Digi
Se ve que no hay mucha prisa por apuntarse.
Si miras el video la campeona es la mujer de Qui a veces la vemos entrenando subiendo al deposito. _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
|
|
|
Digi ****
|
Publicado: Mie 25 Jun, 2008 10:32 pm Asunto: |
|
|
cuando acabe la carrera si la acabo ya hablaremos tu "Jfr" y yo _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
|
Roby ****
Registrado: 15 Dic 2004 Mensajes: 1091 Ubicación: Sobre la bici
|
|
|
|
Digi ****
|
Publicado: Mie 25 Jun, 2008 11:59 pm Asunto: |
|
|
Ei mot be vinga nois.. a veure qui me s´anima! _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
|
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Jue 26 Jun, 2008 12:27 am Asunto: |
|
|
ayshhhhhhhhhhh y... ayshhhhhhhhh y ..... ayshhhhhhhhhhh......... _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Jue 26 Jun, 2008 10:51 pm Asunto: |
|
|
venga Josep que aquestas son las que te agradan.
y la noche es joven _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
|
|
|
Josep **
|
Publicado: Jue 26 Jun, 2008 11:09 pm Asunto: |
|
|
JFR escribió: | venga Josep que aquestas son las que te agradan.
y la noche es joven |
...ya pero voy arrastrando problemas hace un monton de tiempo y cuando corro , pues no mejoran....voy a deshojar la margarita a ver que sale....y encima una nocturna....ezzzzzzzzzzzqueeee....Saludos.@10. _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
Josep **
|
Publicado: Mar 22 Jul, 2008 12:12 am Asunto: |
|
|
.....dorsal 259. ....si arribo amb unes minims condicions, perque ara mateix puffff. ...be queda un mes...veurem... .Salutacions.@10. _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mar 22 Jul, 2008 10:03 pm Asunto: |
|
|
Josep escribió: | .....dorsal 259. ....si arribo amb unes minims condicions, perque ara mateix puffff. ...be queda un mes...veurem... .Salutacions.@10. |
vinga josep no et fagis el estret que despues ens fots caña a tots ya quedarem per trovarnos
Perque no te apuntas al triatlon estas a temps _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
|
|
|
|