|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
XAVI5 **

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 6:48 pm Asunto: |
|
|
OSTRES PERE EM SAP MOLT DE GREU ESPERO QUE NOMES SIGUI EL COP I ET RECUPERIS AVIAT ENS VEIEM D'AQUI POC I CUIDAT. |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 12 May, 2008 7:07 pm Asunto: |
|
|
.. ostres Pere,, quin pal!!!!!!!!!! espero que a part dels punts del Barça, tot el demés siguin cops i aquí
s'acabi tot aquest mal tràngul,,, això et resta punts (BP)? suposo que la Margarida ho haurà entés i et mimi molt,
veus? si tinguessis una bici millor això no t'hagués passat,,, digues a la Margarida que has d'invertir en seguretat
i ja veuràs com et deixa comprar una Yetti, oi Diesel?,,, Pere si necessites quelcom ja saps el que has de fer,oi?
Ànims i recupere't.
,,, si et calen??????????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Digi ****

Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Lun 12 May, 2008 7:12 pm Asunto: |
|
|
Pere espero que no sigui res, recuperat aviat... _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
 |
chus **

Registrado: 17 Feb 2007 Mensajes: 319 Ubicación: Sant Joan Despí
|
Publicado: Lun 12 May, 2008 7:39 pm Asunto: |
|
|
Ànim Pere !
El dissabte et volem veure al peu del canó ... vull dir, damunt del manillar
I si nó ja saps que et toca:
 _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 7:59 pm Asunto: |
|
|
Juer, ¡dios nos libre de las caidas tontas! Siempre son las que te hacen más pupa.
Estos abueletes, ¡con lo bien que estarían jugando a la petanca!
Recuperate bien, que eso no es nada para un fuera de serie como tú. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 8:10 pm Asunto: |
|
|
Y PER CUSIRTE LA BARBETA SA A NAT A LA TEKNON,VESIS VINGUT A CASA Y EM LA MAQUINA DE CUSI "ALFA" YA ESTARIA CUSIT.
ES QUE VAIS COMO LOCOS POR SITIOS ESTRECHOS,NO ME EXTRAÑA QUE QUIERAN CERRAR LAS TRIALERAS
BUENO RES A MILLORARTE Y EL DISABTE TE ESPEREM PRO NO ET PUDRAS PUSA EL "BARBUKEJO"  _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 8:13 pm Asunto: |
|
|
XAVI5 escribió: | OSTRES PERE EM SAP MOLT DE GREU ESPERO QUE NOMES SIGUI EL COP I ET RECUPERIS AVIAT ENS VEIEM D'AQUI POC I CUIDAT. |
ey el dissabte te esparabem si ya u se van caure cuatre gotetes y tots cagats
bueno a veure si a la proxima y ya mes sort  _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 8:33 pm Asunto: |
|
|
Cita: | Y PER CUSIRTE LA BARBETA SA A NAT A LA TEKNON,VESIS VINGUT A CASA Y EM LA MAQUINA DE CUSI "ALFA" YA ESTARIA CUSIT. |
Fa una setmana vaig arreglar la de casa, feia molt que estava espatllada. Li he comentat al metge, però en sabia força, segurament ha estudiat "corte y confección"
Cita: |
Estos abueletes, ¡con lo bien que estarían jugando a la petanca! |
Això mateix dic jo
Es que n'hi ha cada un que s'arrossega per aquests camins...
Cita: | El dissabte et volem veure al peu del canó ... vull dir, damunt del manillar Very Happy
I si nó ja saps que et toca:
|
Més punxades no!
Com que amb l'anestèsia no n'hi havia prou, m'han posat la vacuna antitetànica al braç.... i com que al cul no m'havia fet mal també m'hi han punxat la gamma globulina.
Cita: | això et resta punts (BP)? suposo que la Margarida ho haurà entés i et mimi molt,
veus? si tinguessis una bici millor això no t'hagués passat,,, digues a la Margarida que has d'invertir en seguretat
i ja veuràs com et deixa comprar una Yetti, oi Diesel?,,, Pere si necessites quelcom ja saps el que has de fer,oi? |
Ho està llegint, a veure si entre tots ho aconseguim.
Els BP'S no me'ls acabo. Tinc molta sort...
Tanta radiació no sé si em convé massa. De moment semblo sencer.
Gràcies a tots pels ànims. Espero estar amb vosaltres a la Segarra. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
fury ***

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 9:11 pm Asunto: |
|
|
A recuperarse pronto Pere, yo tambien he tenido un accidente fortuito y tonto esta tarde, he desllantado la rueda delantera,he salido volando por delante de la bici voltereta en el suelo y de pie como los funambulistas, justo al lado de dos parejas que estaban festejando, las niñas han salido despavoridas pensando que seria su padre y ellos deben estar partiendose la caja todavia, yo rasgusños en las piernas, el cuerpo dolorido del golpe y de la risa que me ha dado luego al darme cuenta del ridiculo que he hecho.  _________________ "Los valientes solo tienen miedo del contrario...
los cobardes,de su propio fracaso..."
[img:879c33f4e5]http://www.reglette-signature.info/reglettes200910/reglette-10-12-25-10085-3978-99.png[/img:879c33f4e5] |
|
|
 |
Totof -

|
|
|
 |
silvesterjm **
|
Publicado: Lun 12 May, 2008 10:15 pm Asunto: |
|
|
Em sap molt de greu l'accident que has sofert, després del matí que em gaudit amb la bici. El riu té aquestes coses en dies festius, jo sóc bastant asidu quan vaig a pedalar amb el meu fill i ja he vist varis incidents d'aquests tipus. Quan tornava cap a casa anava pensant que podia haver tornat pel riu, donat el trànsit que hi havia i de ben segur que anant tu i jo a roda no ens hagués passat ningú (què xulo sóc, je,je,je).
Ara t'he de dir una cosa hi ha un aparell que es diu mòbil que serveix per trucar telefònicament i donada l'aparositat de l'incident ens podries haver trucat per ajudar-te i no tornar tot sòl a casa.
En fi, espero que et recuperis aviat i ens veiem el dissabte a la SEGARRA!!
Una abraçada. |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Lun 12 May, 2008 11:18 pm Asunto: |
|
|
Portava mòbil però segons la Margarida, que m'ha intentat trucar, estava fora de servei.
He pogut tornar força bé, en calent no es nota res. No calia espantar-vos.
Gràcies de totes maneres.
Joan, penso que estaré recuperat; si més no per fer una part de la sortida.
Cita: | he salido volando por delante de la bici voltereta en el suelo y de pie como los funambulistas, justo al lado de dos parejas que estaban festejando, las niñas han salido despavoridas pensando que seria su padre |
Furi, ets únic. Tens unes sortides!
Estàs bé? _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
rous -

|
Publicado: Mar 13 May, 2008 9:03 am Asunto: |
|
|
Cara'm nois Espero que us recupereu ben aviat  |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Mar 13 May, 2008 9:41 am Asunto: |
|
|
si ahir que era dilluns 12 va anar la cosa com va anar
avui que és dimarts 13!! tothom a casa quiet
Furi
a veure company, si vas a veure parelletes... o pares la bici i mires o al inreves però les dos coses a l'hora no pot ser
Pere
si et fa falta algun medicament ja saps... a no, que tu tens despensa pròpia
sbk  |
|
|
 |
XAVI5 **

|
Publicado: Mar 13 May, 2008 3:17 pm Asunto: |
|
|
JFR escribió: | XAVI5 escribió: | OSTRES PERE EM SAP MOLT DE GREU ESPERO QUE NOMES SIGUI EL COP I ET RECUPERIS AVIAT ENS VEIEM D'AQUI POC I CUIDAT. |
ey el dissabte te esparabem si ya u se van caure cuatre gotetes y tots cagats
bueno a veure si a la proxima y ya mes sort  |
HOME JORDI NO VAN SER QUATRE GOTES QUE VA ESTAR TOT EL MATI PLOVENT PERO NO ET PREUCUPIS QUE A LA PROPERA VINDRE , PERO AQUEST CAP DE SETMANA NO PUC PQ COM QUE EL DILLUNS ES FESTA VAIG AL VENDRELL A CASA ELS MEUS PARES , I DE PASADA FARE EL CIRCUIT DE L'OPEN NATURA DEL 2008 DEL VENDRELL QUE VA SER FORÇA ENTRETINGUT SEGONS HE LLEGIT, AIXI QUE SI ALGU EM VOL FER COMPANYIA JA SAP ESTARE DESDE DIVENDRES FINS DILLUNS ES A DIR QUE PUC ANAR QUALSEVOL DIA, A I SI ALGU SAP ALGUN CAMI QUE ESTIGUI BE PER ALLA A PROP QUE M'HO FAGI SABER. |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|