|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Domènec -
|
Publicado: Vie 18 Jul, 2008 11:26 am Asunto: |
|
|
nor_bak escribió:
Bueno bueno creo que la parada mas cercana es Sabadell-estacio que queda a solo 2km del Club Falcons Sabadell.
Hola nor_bak.
Dir-te que la parada mes a prop de Falcons es la de Sabadell Rambla, l'última parada de Sabadell.
silvesterbike escribió:
Domenec, Ramonillu
¿hi ha la posobilitat de fer una ruta A fins a les 12 i pico o la 1 i desprès baixar ràpid cap a Falcons per pista o carretera??
És que hauria de ser a les 2 a casa
¿em podeu enviar el track de la ruta A?
sbk
Josep escribió:
....ejemmmmm....a mi en passa el mateix....tinc que ser d´hora a Barna....els meu matrimoni i la meva seguretat perillen....A veure que diu el senyor Domenec o el senyor Ramonillu....Salutacions i arreveure....@10.
Hola silvesterbike i Josep.
Cap problema per fer una tornada ràpida.
Dir-vos també, que portaré l'ordinador per carregar tracks a Falcons abans de sortir a pedalar i algun mapa amb la informació de la ruta A
Salut i fins dissabte. |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 18 Jul, 2008 11:39 am Asunto: |
|
|
mapunto, manoto
em podeu dir l'adreça exacta de Falcons pel GPS del cotxe
sbk |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 18 Jul, 2008 12:27 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | mapunto, manoto
em podeu dir l'adreça exacta de Falcons pel GPS del cotxe
sbk |
Lluís,,, ja t'ha encolomat la ruta dolenta, oi??? doncs jo també hi aniré
Domènec,,,heu dit que hem de portar "bocates" per esmorzar i dinar,,, al bar que pararem per dinar,, no fan bocates??
i si saps, més o menys a quina hora acabarà la gran butifarrada????????? ja saps, és important saber aproximadament l'hora d'arrivada a casa,,,,, fins aviat i gràcies _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 18 Jul, 2008 2:32 pm Asunto: |
|
|
- scott
- diesel
- btv
- nor bak
- sbk
- josep
sbk |
|
|
|
Domènec -
|
Publicado: Vie 18 Jul, 2008 3:13 pm Asunto: |
|
|
Hola.
L'adreça de Falcons es carrer Osaka nº10 Sabadell 08203
El bar de St. Sebastià de Montmajor ( lloc de dinar ) fan dinars i esmorzars ( es un bar molt petit ) però no fan entrepans. Si que podem comprar alguna beguda i fer el cafè, però poca cosa mes.
El tema de la botifarrada podem començar a sopar a les 20:30h. o 21:00h tot dependrà del que vulgui fer la majoria.
Salutacions.
Domènec. |
|
|
|
chus **
Registrado: 17 Feb 2007 Mensajes: 319 Ubicación: Sant Joan Despí
|
Publicado: Dom 20 Jul, 2008 2:34 pm Asunto: |
|
|
Moltes gràcies als Falcons de Sabadell ... i a tots els que vàreu participar en la trobada
Ens van guiar pels seus dominis del Vallès Occidental amb una ruta d'uns 70 km i un d.a. proper als 1700 m. que cal multiplicar per dos (com a mínim) per l'efecte de la calor que en alguns punts era quasi insoportable
Podeu descarregar el track de la trackonoteca de BttMania:
http://www.bttmania.org/index.php?option=com_remository&Itemid=0&func=fileinfo&id=174
Aquesta nova trobada amb la colla Falcons es va començar a gestar en l'anterior que es va celebrar al desembre del 2007: http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?t=728
Us adjuntem unes fotos de la Trobada:
Foto de grup prèvia a la sortida en la seu dels Falcons de Sabadell:
Fins a Castellar del Vallès vam anar plegats la Ruta A i la B ... per anar "escalfant" les cames ...
El Puig de la Creu (670) és un dels punts més complicats de la ruta: amb la calor més d'un va quedar fregit ... sort que no hi ha fotos
Ens apropem a El Castelló des d'on gaudim d'un explèndid mirador de La Mola de Sant Llorenç del Munt:
Domènec de Falcons juntament amb Silvesterbike de BttBadalona i Almogavari de BttMania repassant el recorregut: quin luxe de representació bttera de les comarques barcelonines !!!
Qué "Colorado" !!! ... alguns ara ja comencem a tenir el cap a l'altra banda de l'Atlàntic.
Xintu arribant al lloc fixat per dinar: Sant Sebastià de Montmajor
Anant per feina ...
El Ramonillu amb l'Almogavari ...
I tornem a posar-nos en marxa totalment hidratats ... però amb la panxa plena i un sol d'injustícia
Un dels senderons més pedregosos que vam trobar ens estava esperant just acabats de dinar ... Nor_bak negociant un d'aquests trams:
Ens reagrupem Ruta A i B en el Turó de Tres Pins per baixar plegats fins a ...
... Guanta; un altre dels indrets emblemàtics pels Falcons de Sabadell:
Continuarà ... _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac |
|
|
|
chus **
Registrado: 17 Feb 2007 Mensajes: 319 Ubicación: Sant Joan Despí
|
Publicado: Dom 20 Jul, 2008 2:35 pm Asunto: |
|
|
Continuem amb unes poques fotos més ...
Btv ben refrescat a la Font de Guanta: hi havia cua per reomplir bidons i camels
I els parasols anàven més que sol·licitats a Guanta
Xavi Manyà va partir una caiguda en la primera part de la sortida ... i ja veieu el resultat . Esperem que tingui una ràpida recuperació
Diesel fent de les seves ... siéskéeee no se'l pot deixar sol
I Trevi que entra a formar part del selecte i prestigiòs Club " penso en tot menys en la bici " juntament amb Primo (president en funcions) i Andreu (secretari i organitzador).
Imagineu-vos que Trevi us truca a les 7 del matí dient-te: " Tens una bici de sobres; m'acabo d'adonar que tinc el quadre partit ... d'una bici he fet dos monocicles ". Jo no donava crèdit al que estava sentint però vaja, al final vam trobar una solució ...
... tot i que va acabar una mica escaldat amb la montura prestada
Acabem el recorregut entrant a Sabadell pel Parc Catalunya ... posteriorment sopar i exhibició de videos dels Falcons.
Una excel·lent jornada bttera i en molt bona companyia
Fins la propera _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac
Ultima edición por chus el Dom 20 Jul, 2008 8:01 pm, editado 1 vez |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 20 Jul, 2008 6:19 pm Asunto: |
|
|
felicitats als Falcons per la rut iànims al Xavi Manyà!
bon reportatge Chus, com sempre
Totof no et vaig veure. On vas empalmar?
Per les entradetes a corriols i trialeres que es veien des de la pista vaig veure que és una zona amb moltes possibilitats i no gaire lluny de Barna
sbk |
|
|
|
Totof -
|
Publicado: Dom 20 Jul, 2008 10:57 pm Asunto: |
|
|
Sbk, el que em va passar es còsmic, els Falcons van posar un inhibidor de frequencies, el navegador del cotxe es va tornar boig
,vaig donar 3/4 d'hora de voltes per Sabadell, i finalment vaig decidir que encara que no sortís a la foto oficial, jo no em quedava sense conèixer el Vallés.
A l'única neurona que em queda hi havia gravat Puig de la Creu,San Sebastià de Montmajor (dinar), així tiro amb cotxe cap a Castellar, i busco algun ciclista amb Btt, en trobo un i em diu on puc agafar un PR que va per allà, aparco el cotxe al costat del cementiri, per on passa un GR que va a Sabadell, tiro cap a Sabadell però al cap d'una estona penso, i si no venen per aquí?, i si ja han passat? i si... giro cua i tiro cap al PR, soc un cracK des de Castellar a san Sebastià, faig mes quilometres que els de la ruta B que venen de mes lluny, però això si els trobo i faig una descoberta del Vallés, autodidacta, però amb el meu millor amic.
Hi ha una cronica fotografica a:
http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?t=988&start=30 _________________ De mica en mica,s'acaba la paciencia
https://www.facebook.com/PedalantLaGentSenten
http://teampoal.blogspot.com/
http://ullades.blogspot.com/ |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Lun 21 Jul, 2008 12:18 am Asunto: |
|
|
¡Chapó por los amigos del Grupo BTT Falcons!
Una estupenda ruta con dos niveles de dificultad perfectamente organizada. Hemos disfrutado de un gran día, solamente deslucido por la desgraciada caida de Xavi Manyà que se rompió la muñeca. Suerte con la recuperación.
Foto de grupo antes de salir, delante de la sede social de Falcons.
Por las calles de Sabadell.
Bajando hasta el rio por una trialerita.
Arevesando el rio.
Reagrupaminto después de la dura subida al Puig de la Creu.
Nuevo reagrupamiento para observar las excelentes vistas desde El Castelló.
Foto de grupo con la Mola al fondo.
_________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Lun 21 Jul, 2008 12:30 am Asunto: |
|
|
Continúan las fotos.
Otra paradita en el castillo de Guanta.
Y llegó la hora del papeo. Unas butifarras bien servidas.
Xavi con el brazo enyesado y en cabestrillo. Esperamos una rápida y eficaz recuperación.
Y esto es todo amigos.
Habrá que repetir por nuestros lares. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
rous -
|
Publicado: Lun 21 Jul, 2008 12:37 pm Asunto: |
|
|
Wola
Doncs faré la meva petita aportació fotogràfica de la excel·lent sortida
Aquesta és la foto de la foto...., si, si, la foto de grup va ser feina seva: gràcies
Grup B, en algun lloc del vallès, ho sento però no puc precisar més....
El grup B vam arribar a la bonica ermita de st.sebastià de montmajor:
On vam trobar a en Totof, creiem que ens havia abandonat, però es veu que qui el va abandonar va ser el seu GPS....
Ens quedàven dues llargues hores d’espera fins que va arribar el primer integrant del grup A, el Xavi barrufet.
Vam passar l’estona prenent fotos, acaronant gatets, visitant l’ermita, bevent cervesa
Detall de l’orgue a l’interior
accionat per un teclat
A la sortida, una pila amb una estrella de 8 puntes
Reagrupament del grup A i B al final del camí de les escoles
That’s all folks, una jornada bttera ben complerta (deixant de banda la soleiada que vam patir...) amb una companyia excepcional
Gràcies al falcons per la iniciativa i a la resta per participar-hi
Fins la propera _________________ Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix.
A.Einstein |
|
|
|
Domènec -
|
|
|
|
nor_bak ****
|
Publicado: Mie 23 Jul, 2008 7:55 pm Asunto: |
|
|
Pues nada agradecer la excelente organización, la compañia y las butifarras!
Nosedonde, fue chungo llegar...
El mismo lugar, a este si que le costo jejeje
Las siguientes son donde el forestal con vistas a... mmm, con vistas.
Y aqui estamos esperando los A, los despitados ya habian llegado, los B estan en camino.
Este es el album de picasa, para ver las foto a su calidad original hay que descargalas.
http://picasaweb.google.es/norbak.gm/20080719_FalconsBTTManiaBTTBadalona_HQ
Por si a alguien le interesa se puede poner la localizacion exacta de cada foto, he puesto la de la primera como ejemplo al azar. |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|