Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mie 16 Ene, 2013 9:05 pm Asunto: |
|
|
ahora que pienso lo del Silvester va por los estiramientos, creo,,,, es que se
explica peor que yo i el Pere _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Jue 17 Ene, 2013 4:52 pm Asunto: |
|
|
Vam anar amb un grup de matats i el Dojavi i jo com estrelles invitades, recordo
que vaig lligar-me a una girl que no estava gens malamanet, menys mal que tenia
de testimoni al meu company
Per fer estiraments no cal ser massa beneit,, tan sols notar una mica la tivantor del
besó i sense fer rebots,,, paciència, paciència 5' a cada cama de tan en tant
si no et va bé vens al meu jardí que t'amputarem els bessons jajajajjaaj _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Jue 17 Ene, 2013 9:46 pm Asunto: |
|
|
Què ranci!
No pots dir alguna cosa més?
Amb 5" n'hi ha prou?
Avui he sortit a fer uns quilòmetres i el que em fa mal ara és el genoll, l'operat de menisc. Fins ara no m'havia fet mai mal després de córrer, bé més mal del que em fa habitualment. Ara me'n fa força, sobretot baixant les escales. A més ha estat ràpid, encara en calent: arribar a casa, asseure'm per treure'm les sabates i la roba i a l'aixecar-me gairebé no podia caminar.
Estic una mica preocupat, no m'agradaria haver de penjar les sabatilles.
Has fet fotos a la mare de la Margarida? _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Vie 18 Ene, 2013 3:28 pm Asunto: |
|
|
Pere, i si tens líquid al genoll???? en repòs deixes la cama morta en decúbit supí
i vellugues la ròtula i si crepita és que tens líquid _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 19 Ene, 2013 8:54 pm Asunto: |
|
|
Crec que no crepita.
Si abans d'ahir em feia molt mal, ahir ja gairebé estava bé. Avui he sortit una mica en Btt (34 km) i segueix igual. No sé pas que seria. Demà abans de la guàrdia potser aniré a caminar una mica amb la Núria, a veure què tal va. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Mie 23 Ene, 2013 2:18 pm Asunto: |
|
|
Los estiramientos son fundamentales. Todos deberíamos reservarnos 15' para realizar una sesión de estiramientos por lo menos al finalizar el ejercicio.
Los que nos aconseja Javi creo que son más que suficientes.
Respecto al procedimiento, esto es lo que hago yo:
1º Respiro hondo
2º Empleo 5 segundos para ir de la posición inicial a la posición de estiramiento (no hay que ser brusco)
3º En esta posición (estirando) estoy de 15" a 20" soltando el aire poco a poco (por la boca ). No menos de 15" que a todos nos aburre eso de estirar debes sentir una tensión que irá desapareciendo.
3º Finalizados estos 15" o 20" volver a la posición inicial empleando otros 5" (suaves...) y tomo aire de nuevo.
Repetir al gusto.
Se trata de ser suave estirando, no hay que ser bruto. Es un moneto TAI-CHI... es un momento de relajación en el que aprovecharemos para bajar pulsaciones con la respiración y acabar de soltar el calor acumulado.
Si no se estira adecuadamente se producen acortamientos de los músculos provocando lesiones. Amén que de esta forma las recuperaciones de los esfuerzos son más rápidas.
Otro tema, antes de llegar a casa hay que rodar 15-30 minutos suave para reciclar el acido láctico que hemos generado... son tantas cosas que deberíamos...
P.D: Me comentaron en una ocasión que después de una gran paliza es aconsejable estirar al día siguiente. Rodar una media hora a ritmo suave para regenerar y después realizar la sesión de estiramientos. De esta forma nos recuperaremos mejor.
TOMA TOCHO !!! _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
keoki ***
|
Publicado: Mie 23 Ene, 2013 4:22 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: |
15' em costarà, | 15 minuts¿?... després de 4 ó 5 hores de Bicicleta _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
manolito ****
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 4:25 pm Asunto: |
|
|
Sento discrepar, però el cas és que porto tota la vida fent esport de competició en diferents disciplines i
us puc dir que abans no es feien estiraments d'aquests.
Ara jo no he notat mai cap diferència si faig o no estiraments, ni en el rendiment ni en la recuperació
quan em fan mal les cames ja puc fer els estiraments que vulgui, si no descanso, res de res.
Però no em feu cas, feu estiraments que van molt bé, encara que no sé ben bé per què.
Jo en faig a la classe de gim, altrament la gent es queixaria. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 5:59 pm Asunto: |
|
|
Doncs no s'han de fer estiraments,,, eshhhh k siempre lijando la troca,,, també
hi han persones fumadores de mes d'un paquet diari i no han mort d'un càncer
als 100 anys,, víctimes d'un atropellament d'un ciclista _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 9:21 pm Asunto: |
|
|
Doncs mira, a mi un conegut m'havia dit que abans de fer l'exercici no és bo estirar, que s'havia de fer en acabar-lo. I no recordo qui, ja fa molt, també em va dir el que diu en Manolito.
Manolito: també fas classe de gim?
Ets com Nostre Senyor (o els Reis), tens el do de l'omnipresència. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Jue 24 Ene, 2013 10:38 pm Asunto: |
|
|
els futbolistes fem, fan, feiem estiraments abans de començar
i pobre del que no en fes, les lesions musculars eren fatals
el ciclisme crec que és un esport diferent però tsmbé s'haurà de preparar la musculatura per l'esforç... digo yo
sbk |
|
|
|
|