|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 04 May, 2007 1:35 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | SCOTT escribió: | Si no plou sortirà amb tu (en Juan). Hi anireu els dos, nooooooooooo?
 |
Malgrat la pluja, ja ens veus dos desalmats pujant el dipòsit,seminari,nou pins i baixada cap a Tiana i a casa,,, va ser molt divertit, estava una mica enfangat però, us diria que va valer la pena,, llàstima de les pubàlgies i les KKetes,,,, ah!!!!!!!!!!!!!! molt aviat engrandirem la família,,Diesel saps de que va????????? doncs quasi bé segur que tornaré a tenir un altre baby
això s'haurà d'anar a remullar al RASPAL |
doncs aquesta que avanç ja ho havia comentat,, però em pots dir d'una vegada com vas amb la teva pubàlgia??????,, vas a los montes negros  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 04 May, 2007 2:03 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | Btv escribió: | SCOTT escribió: | Si no plou sortirà amb tu (en Juan). Hi anireu els dos, nooooooooooo?
 |
Malgrat la pluja, ja ens veus dos desalmats pujant el dipòsit,seminari,nou pins i baixada cap a Tiana i a casa,,, va ser molt divertit, estava una mica enfangat però, us diria que va valer la pena,, llàstima de les pubàlgies i les KKetes,,,, ah!!!!!!!!!!!!!! molt aviat engrandirem la família,,Diesel saps de que va????????? doncs quasi bé segur que tornaré a tenir un altre baby
doncs aquesta que avanç ja ho havia comentat,, però em pots dir d'una vegada com vas amb la teva [b]pubàlgia??????[/b],, vas a los montes negros  |
Btv tu tampoc llegeixes, mira més enrera. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 04 May, 2007 2:28 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Btv escribió: | Btv escribió: | SCOTT escribió: | Si no plou sortirà amb tu (en Juan). Hi anireu els dos, nooooooooooo?
 |
doncs aquesta que avanç ja ho havia comentat,, però em pots dir d'una vegada com vas amb la teva [b]pubàlgia??????[/b],, vas a los montes negros  |
Btv tu tampoc llegeixes, mira més enrera. |
com esl crancs?????? bon capde.. demà tinc la cursa interhospitalària,adeuuuuuuuuu _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 04 May, 2007 2:42 pm Asunto: |
|
|
Que vagi bé, jo estaré una temporada en "paro técnico" o que és el mateix "en dique seco".  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
Publicado: Vie 04 May, 2007 5:27 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | bon capde.. demà tinc la cursa interhospitalària,adeuuuuuuuuu |
Como no traigas trofeo cobras .... _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|