|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
silvesterjm **
|
Publicado: Lun 07 May, 2007 12:08 am Asunto: |
|
|
La meva opinió en referència a la cursa dels Monegros '07 és força positiva. L'ambient bttero, l'organització, la companyia, el recorregut, els avituallaments, etc., han estat força bé. Ara bé, si algú em pregunta si la faria l'any vinent la resposta seria que NO, perque crec (sempre tenint en conte que és una opinió molt personal) que un cop l'has fet és allò que es diu:"passa pàgina i a per una altra pedalada".
Es una cursa on has de conèixer quin són els teus propis límits i tenir present que és molt cerebral. La prova està en que a partir del quilòmetre 50 només feiem que avançar bikers que anaven certament "petats" , inclús algun amb lipotímies (pregunteu al Furinyaca).
Avui per avui estic molt orgullós d'haber-la fet i en quan al temps invertit crec que han sigut unes 6 hores +o-, amb aturades generoses als avituallaments inclús amb alguna assistència mecànica a la meva bici durant la cursa. Comparativament i de totes totes, ja que algú ho ha preguntat,em quedo amb els Castells de la Segarra abans que els Monegros.
Una salutació cordial a tothom, especialment a en Josep (un grat haber-te conegut), al DROPE perque aviat tingui un buje nou i a l'SCOTT per la put*da de no haber vingut. |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Lun 07 May, 2007 9:54 am Asunto: |
|
|
Gràcies Silvesterjm, ja també t'estimo molt . Llàstima no haver pogut venir, ja veig que l'any que ve hi hauré d'anar sol, tothom ha quedat tip de Monegros. Una abraçada a tots els representants de BttBadalona per pensar en mi, i esment especial en Josep i en Kebasha. Thank's.  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
kebasha -

|
Publicado: Lun 07 May, 2007 10:44 am Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Gràcies Silvesterjm, ja també t'estimo molt . Llàstima no haver pogut venir, ja veig que l'any que ve hi hauré d'anar sol, tothom ha quedat tip de Monegros. Una abraçada a tots els representants de BttBadalona per pensar en mi, i esment especial en Josep i en Kebasha. Thank's.  |
Qui ha dit que hauràs d'anar-hi sol????
A mi ja m'està agafant el "síndrome de Estocolmo" i m'estan tornant les ganes d'anar-hi l'any vinent i això que només han passat dos dies...
Definitivament no estem gaire bé del cap
Estos romanos están locos  _________________ ¡¡¡Esto es PABERNOS matao!!!, cobarde, ¡¡que eres más lento que una maratón de berberechos!!
 |
|
|
 |
DROPE *
|
Publicado: Lun 07 May, 2007 12:14 pm Asunto: |
|
|
Bueno ahi va mi cronica de los monegros y su P.M.
Nada mas empezar la pedalada ya me iba quedando atras del peloton porque me rozaba algo en la rueda de delante"pensaba que era el freno que estaban desgastadas las pastillas" y me costaba un cojon pedalear
KM21 salta en tres trozos "por lo menos " el cierre rapido rueda de delante se cae al suelo.
Esperar coche escoba para llegar al 1º AV
llegado aqui me deja asistencia un cierre nuevo (yo contento) lo pongo y la rueda no da vuentas dice mecanico que el buje a tomar por C.
bici otra vez al remolque del coche escoba y biker para Sariñena.
Mientras iba viendo como llegaban todos los corredores , yo con cara de panoli casi sin creerme lo que me habia pasado.
Por cierto destacar un biker de + BICI con un tiempo de 4.45 que son palabras mayores.
Despues esperar a las 11.30 de la noche a que llegara el ultimo corredor porque mi bici iba alli en el remolque del C.H.
LLega a casa a Badalona a las 2.30
y con el gusanillo mordiendote en el estomago de lo bien que podia haber estado y que hay que esperar un año para volver otra vez.
ESO es todo |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 07 May, 2007 12:24 pm Asunto: |
|
|
DROPE escribió: | Bueno ahi va mi cronica de los monegros y su P.M.
Nada mas empezar la pedalada ya me iba quedando atras del peloton porque me rozaba algo en la rueda de delante"pensaba que era el freno que estaban desgastadas las pastillas" y me costaba un cojon pedalear
KM21 salta en tres trozos "por lo menos " el cierre rapido rueda de delante se cae al suelo.
Esperar coche escoba para llegar al 1º AV
llegado aqui me deja asistencia un cierre nuevo (yo contento) lo pongo y la rueda no da vuentas dice mecanico que el buje a tomar por C.
bici otra vez al remolque del coche escoba y biker para Sariñena.
Mientras iba viendo como llegaban todos los corredores , yo con cara de panoli casi sin creerme lo que me habia pasado.
Por cierto destacar un biker de + BICI con un tiempo de 4.45 que son palabras mayores.
Despues esperar a las 11.30 de la noche a que llegara el ultimo corredor porque mi bici iba alli en el remolque del C.H.
LLega a casa a Badalona a las 2.30
y con el gusanillo mordiendote en el estomago de lo bien que podia haber estado y que hay que esperar un año para volver otra vez.
Bueno amigo Drope,, lo primero que te dije es que no fueras, que eso es para hombres,,, i lo de la avería de la bici ya te dije que el problema de los radios era problema de buje,,!HAZME CASO FIL MEU!!!!!, ESTE chiquito de + bici es el condoscortes, a que sí????
y a que discoteque te fuiste mientras esperabas?????? supongo que no ibas con la ropa oficial??? eso espero""""" venga a ti también te voy a dar un valium
ESO es todo |
_________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|