Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****

|
Publicado: Dom 25 Nov, 2007 3:42 pm Asunto: 25/11/07 sortida per Collserola |
|
|
Aquest matí hem fet una sortida per Collserola el meu veí Enric (va venir al Turó de l'home) i jo. Han sortit 40km. M'ha fet passar per llocs molt xulos, llàstima que no portava el gps.
Com s'ho coneix tot allò aquest tiu!!
A mitja sortida hem fet una butifarra a can Coll.
Un matí de luxe
 _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Digi ****

Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Dom 25 Nov, 2007 5:03 pm Asunto: |
|
|
molt be Scott, yo he sortit amb els de bttmania, chus, xintu, primo y yo... y hem fet una prehistorica una miqueta particular... amb esmorzar a la roca del valles... hal final han sortit 48km y hem fet uns corriols molt macus y unes bones pujades bastant tecniques... ha estat molt be la sortida. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Dom 25 Nov, 2007 5:11 pm Asunto: |
|
|
Com t'ho passes bandarra!! des que t'has canviat la Felt per l'Scott, estàs que no pares, així m'agrada.....
No has fet fotos? sinó ja veurem les d'en Xus, segur que ell si n'ha fet. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Digi ****

Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Dom 25 Nov, 2007 7:07 pm Asunto: |
|
|
efectivament haurem d´esperar a veure las d´en chus. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
 |
Xintu -

|
Publicado: Lun 26 Nov, 2007 9:21 pm Asunto: |
|
|
El Digi està "que se sale" i quan agafa la directa de la mà del Chus (que ya me lo está llevando por el mal camino ) ja no hi ha qui l'aturi; fins al cotxe...
Les fotos ja estan servides:
http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?t=735&postdays=0&postorder=asc&start=0
Scott: aquesta Spark em fa tilín... una Epic amb el pes de l'Spark.... mmmm
A1 SiA1! _________________ Hay dos tipos de personas: los buenos y los malos. Los buenos duermen bien, pero los malos parece que se lo pasan mejor cuando están despiertos. (Woody Allen) |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Mar 27 Nov, 2007 12:58 am Asunto: |
|
|
Xintu escribió: |
Scott: aquesta Spark em fa tilín... una Epic amb el pes de l'Spark.... mmmm
|
La meva Scott ha estat uns dies de baixa i m'han deixat aquest durant el cap de setmana. He de dir que la geometria és diferent a la meva genius, aquesta és de rally, per tant vas més "estirat" sobre el quadre, però tot hi així no m'he trobat massa estrany. Quan la vaig pujar al cotxe, vaig notar que pesava bastant menys que la genius, aquesta està una mica per sobre dels onze kilos i això és nota......bé, tot hi que no estava tot al meu gust, l'he pogut gaudir força, entre una cosa i un altre he fet uns 100km, suficient per saber que en un futur, pot ser una candidata a venir a casa amb mi  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Mar 27 Nov, 2007 4:46 pm Asunto: |
|
|
una abraçada a l'Enric
company meu en l'atac final al turó de l'Home
sbk  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Jue 29 Nov, 2007 1:37 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | una abraçada a l'Enric
company meu en l'atac final al turó de l'Home
sbk  |
Estarà content, ja li donaré de part teva, a veure si ve en un d'aquestes  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
|