|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 02 Nov, 2007 8:53 pm Asunto: SCOTTCISTA |
|
|
_________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Sherpa -
Registrado: 31 Mar 2006 Mensajes: 34 Ubicación: Entre Borriol y Castellón
|
Publicado: Vie 02 Nov, 2007 10:47 pm Asunto: |
|
|
I este que fa?? va o ve?? _________________ Saludos.
..................
Salvemos la Bici de Montaña (Firma aqui)
http://www.efirmas.com/3228/index.html
Para descubrir caminos, hay que saber perderse |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 05 Nov, 2007 10:29 am Asunto: |
|
|
Sherpa escribió: | I este que fa?? va o ve?? |
SEGUN SE MIRE, NO??????
NO VES QUES GALEGUINYO?????????????????? I ARA ESTIC FENT I DESPRÉS AISÒ I MAS TARD I QUASI MAI FAIG PERQUE EM DONEN GANES DE _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 05 Nov, 2007 10:44 am Asunto: |
|
|
Btv, al final no et coneixarem, a veure si deixes de f..... i vens alguna vegada. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 05 Nov, 2007 3:02 pm Asunto: |
|
|
Hi ha amics que s'aburreixen, que hi hem de fer!! _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 05 Nov, 2007 3:31 pm Asunto: |
|
|
SCOTT escribió: | Btv, al final no et coneixarem, a veure si deixes de f..... i vens alguna vegada. |
vigila el que dius,, que amb les coses on hi ha dones s'ha de vigilar una mica,, vaig a remolc d'élles,, sinó mira que passa, saps que passa? doncs com jo, que m'he de rentar els plats cada dia, fer el llit............. prohibit llegir-ho les dones,, porfa,,, perdó tot el que he dit és broma, jo ho veieu
LAS MUJERES AL PODER,, són las mejores, verdad Diesel??????? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 05 Nov, 2007 5:39 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | SCOTT escribió: | Btv, al final no et coneixarem, a veure si deixes de f..... i vens alguna vegada. |
vigila el que dius,, que amb les coses on hi ha dones s'ha de vigilar una mica,, vaig a remolc d'élles,, sinó mira que passa, saps que passa? doncs com jo, que m'he de rentar els plats cada dia, fer el llit............. prohibit llegir-ho les dones,, porfa,,, perdó tot el que he dit és broma, jo ho veieu
LAS MUJERES AL PODER,, són las mejores, verdad Diesel??????? |
ja vigilo, ja, per això, a veure quan deixes de fregar, fotografiar, fer el llit.........i vens d'una vegada, al final no et coneixarem _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|