|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****

|
Publicado: Mie 12 Dic, 2007 5:25 pm Asunto: XV Marxa de Btt Maçanet de la Selva. 13 de Gener de 2008 |
|
|
El dia 13 de Gener de 2008 se celebra la 15ª Marxa popular de Btt Maçanet de la Selva. Deixo l'enllaç per saber més d'aquesta cursa. Cal dir que jo hi vaig participar l'any passat i em va agradar força.
http://www.clubciclistamassanet.com/web_nova/index.asp?seccio=index _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
rapyd74 ***

|
Publicado: Mie 12 Dic, 2007 6:09 pm Asunto: |
|
|
Tengo el triptico en mis manos!!
¿¿es muy dura???
si alguien va, me apunto tambien...
...ya sabeis que todo lo que sea en domingo, puedo apuntarme!!
saludos. |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Mie 12 Dic, 2007 6:59 pm Asunto: |
|
|
La recordo més humida que dura  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
rous -

|
Publicado: Mie 12 Dic, 2007 7:55 pm Asunto: |
|
|
AQUEST NOI NO TE ATURADOOOOOORRRRRRRRRRRRR
La Picamoixons el 20 de gener, la montaltbike el 27 de gener, pel 13 de desembre el macchine, te pensat fer un doblet: hivernal del Bages + maçanet de la selva (començará pel bages que li queda més aprop i arribarà a l'hora de la merendola a la selva ). Pel 23 volta per tarraco....i no pares, sigue sigue Per part meva, alguna /es caurà, ara falta decidir quina, pito pito, gorgorito...em miraré bé els perfils
Arrivederci  |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Jue 13 Dic, 2007 1:43 pm Asunto: |
|
|
rous escribió: | AQUEST NOI NO TE ATURADOOOOOORRRRRRRRRRRRR
La Picamoixons el 20 de gener, la montaltbike el 27 de gener, pel 13 de desembre el macchine, te pensat fer un doblet: hivernal del Bages + maçanet de la selva (començará pel bages que li queda més aprop i arribarà a l'hora de la merendola a la selva ). Pel 23 volta per tarraco....i no pares, sigue sigue Per part meva, alguna /es caurà, ara falta decidir quina, pito pito, gorgorito...em miraré bé els perfils
Arrivederci  |
No dona, no!!! només son propostes, no les penso fer totes, ara que la Hivernal del Bages no me la perdo i la de Tarragona ja veuré, depen si baixa algú més. Potser podem coincidir en alguna, no Rous?  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|