Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Mie 12 Dic, 2007 5:41 pm Asunto: Hivernal del Bages. 13 de Gener 2008 |
|
|
El proper dia 13 de Gener de 2008, se celebra la Hivernal del Bages a Santpedor. Aquesta si que val la pena, alguns de nosaltres l'hem fet vàries vegades i sempre ens ha omplert......sobretot de fang
Deixo l'enllaç per a més informació:
http://www.hivernaldelbages.com/ _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 20 Dic, 2007 10:00 pm Asunto: |
|
|
Jo tinc pensat anar-hi.....
obro llista per qui vulgui venir:
1.-SCOTT _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mie 02 Ene, 2008 1:59 pm Asunto: |
|
|
Pa quien le interese......jo avui (02-01-08 ) he fet la inscripció per la cursa, 43km sembla que amb un bon desnivell. Cal matinar, a les 8:30 és la sortida després de l'esmorzar que et donen.
Preu anticipat 15€, el mateix dia 20€. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 11 Ene, 2008 1:12 am Asunto: |
|
|
Al final he trobat una persona que m'acompanyarà a la cursa, en Jose, un amic de Sant Fost. Ja us explicaré _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Dr_Scott -
|
Publicado: Vie 11 Ene, 2008 10:43 am Asunto: boqueron de vuelta! |
|
|
Buenas,
Si hay barro voy! que yo soy de secano y eso de que haya agua me encanta! que por mi tierra los rios están secos...
¿A cuanto está Santpedor de aqui? Yo tengo el cacharro para llevar la bici fuera del coche, en fin, ya miramos a ver como lo hacemos!
saludos! |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Vie 11 Ene, 2008 2:05 pm Asunto: |
|
|
Hola Dr. Scott, pues Santpedor está a prox. a una hora de Badalona, la salida es a las 8:30. Yo voy a Sant Fost a buscar a un amigo, he quedado con el a las 7 en su casa. Yo creo que nos podemos ver en Santpedor directamente. Nos vemos _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Dr_Scott -
|
Publicado: Vie 11 Ene, 2008 2:24 pm Asunto: |
|
|
Fenómeno, yo ya tengo tu movil, así que ya te echaré el toque cuando esté por allí a eso las 8!
nos vemos! |
|
|
|
SCOTT ****
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Lun 14 Ene, 2008 10:24 pm Asunto: |
|
|
Santpedor a les 8:00, dos graus sota zero. En Jose, encongit, preparant-se per la pedalada.Hem tingut sort de que la sortida sigui oberta, això fa que no trobis cues en les entrades dels corriols, tot i que a vegades no es pot evitar que passi.
El menda ben abrigadet abans de la sortida. Poc després em trobaría en Paco Ramos, company de BttMania.
Primers raigs de sol, el terra encara gebrat. A diferència d’altres anys aquest no hi ha hagut massa fang, tot hi que el poc que hem trobat ha fet que haguessim de netejar les bicis a consciència.
Després d’un revolt, impressionant panorámica del Pirineu. La veritat és que la ruta ha transcorregut per paratges meravellosos.
Les trialeres i corriols, com sempre, han estat de primera, amb alguns trams bastant tècnics. Jo, per sort, els he pogut gaudir d’allò més.
a primera hora del mati, mentre fas la inscripció, pots esmorzar croissants de xocolata i donuts. Durant la cursa hi ha tres habituallaments molt ben repartits on no hi falta de res, tots molt ben assortits. Aquí l'entrepà de buti
Desprès de 52km, quatre hores pedalant, i amb la bicicleta una mica bruta degut al fang, pots fer un refrigeri, rentar la bici i si portes roba, dutxar-te a les dutxes del pavelló municipal. També ens han donat una bossa de regal i unes fotos que ens han fet durant la cursa.
Cal comentar que, a mitja cursa, he pogut saludar en Roman i altres components de BttTarragona (espero que l’ensurt que us ha donat en Rochy no hagi estat res) que m’han donat molts records per tots el BttBadalonins, igualment m’han donat records per en Diesel els companys d’ACCMIC.
Deixo l’enllaç de la crònica que ha fet en Paco Ramos (a qui també he pogut saludar) a la web de BttMania.
http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?t=764&postdays=0&postorder=asc&start=0 _________________ Fins aviat!!
SCOTT
Ultima edición por SCOTT el Mar 15 Ene, 2008 9:07 pm, editado 1 vez |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Mar 15 Ene, 2008 7:43 pm Asunto: |
|
|
Yo la hice en varias ocasiones y siempre me ha gustado.
Claro que a veces hay barro ...
_________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Mar 15 Ene, 2008 9:06 pm Asunto: |
|
|
Aquesta vegada es pot dir que no hi ha hagut fang, només en un torrent on si que estava molt pastetes, però després, res de res _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
Diesel Moderador
|
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Jue 17 Ene, 2008 9:16 pm Asunto: |
|
|
Moltes gràcies Diesel, ets un crack _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
SCOTT ****
|
|
|
|
|