Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
SCOTT ****
|
Publicado: Sab 24 May, 2008 6:36 pm Asunto: demà diumenge a les 9, si no plou |
|
|
Demà diumenge 25/05/08 a les 9h, si no plou, podríem fer una sortideta. Quedem a la plaça , ok? _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
fury ***
|
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Sab 24 May, 2008 8:40 pm Asunto: |
|
|
Hola chicos.. ojito mañana, he estado esta tarde por san jeronimo dando una vueltecilla con la bici y estaban marcando un circuito "Pujada a les Dues Pedres Memorial Josep Llorca".
El recorrido iba por san jeronimo, suben al mirador de la vallensana, las ermitas y bajan por el monasterio otra vez hasta las pistas de atletismo. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Sab 24 May, 2008 10:14 pm Asunto: |
|
|
Disculpeu, però quan dieu de quedar a la plaça, a on us referiu? |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Sab 24 May, 2008 11:01 pm Asunto: |
|
|
es a la plaza de Lloreda. pujan rambla san juan avon cumenza un zona peatonal emb el terre vermell _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Sab 24 May, 2008 11:02 pm Asunto: Re: demà diumenge a les 9, si no plou |
|
|
SCOTT escribió: | Demà diumenge 25/05/08 a les 9h, si no plou, podríem fer una sortideta. Quedem a la plaça , ok? |
jo fare una sortideta pro a las 8 el comando madrugador no se rinde _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Sab 24 May, 2008 11:11 pm Asunto: |
|
|
doncs podem fer un reagrupament de Furi amb col.legues + JFR + SCOTT + Linneo49 a la plaça a les 8h. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 12:17 pm Asunto: |
|
|
con la tarde tan buena que hizo ayer, desde Can Ruti se veia la sierra y yo...
sbk |
|
|
|
fury ***
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 12:49 pm Asunto: |
|
|
Al final hemos salido, Jordi, Xavi, Jose, Juanjo y yo, hasta el mirador de la vallensana hemos ido sin agua, a partir de ahi agua a dojo pero como iba lo coronel
hemos decidido seguir, hemos subido al segundo vigia (conreria) y encarado la pista de San Mateu donde scott y JFR han seguido hasta el cactus (si no han modificado la ruta) y nosotros hemos bajado por la riera de Alella, el resultado final me he quedado sin pastillas de freno atras José tambien y Juanjo ha saltado el muelle de las pastillas, pero he comprobado que el que no sale es por que no quiere, viva la lluvia.
Agradecimientos a Jose y Juanjo por dejarme limpiar la bici de barro por que sino aun estaria en la calle sin poder entrar en casa (por el barro) y ya nos veremos la semana que viene.
_________________ "Los valientes solo tienen miedo del contrario...
los cobardes,de su propio fracaso..."
[img:879c33f4e5]http://www.reglette-signature.info/reglettes200910/reglette-10-12-25-10085-3978-99.png[/img:879c33f4e5] |
|
|
|
SCOTT ****
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 7:40 pm Asunto: |
|
|
Doncs si Furi, hem seguit fins a la trialera del cactus, l'hem baixat, estava de conya, i hem tornat per la platja. En JFR s'ha quedat a Mongat netejant la bici, jo he tornat cap a Badalona. Just quan s'uneixen la rambla amb el c/de Mar, la roda del davant a perdut grip i he anat per terra relliscant uns 10m fins que he parat al costat d'un arbre. Osti, tinc el costat ben adolorit....com rellisca el paviment del c/de Mar, és molt llis. Bé, ara una miqueta de pomada i a posar-se de l'altre costat.
Per cert, després de 3h sota la pluja ja us podeu imaginar com hem quedat.....ja, ja, ja....però hem gaudit com a nens petits. _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 9:33 pm Asunto: |
|
|
vaya Scot no me enrecordat de dirtu pro el paviment de la Rambla es una pista de gel cuan plou,
bueno no ha pasat res greu oi?
Et dono las gracias per acompañarme ya se que no et feia gaire gracia y tambe em els demes acompañans Fury i compañia que no portaven chubasquero
Aquestas son las surtidas que a mi me agraden LAS EPICAS.escara que cuan arribas et traten de boix _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
|
|
|
Digi ****
Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 9:45 pm Asunto: |
|
|
vaya Scott que si no sigui res el cop.. y millorat aviat!!! "pel dissabte que ve" _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 9:48 pm Asunto: |
|
|
si señor, con dos ... |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 25 May, 2008 11:28 pm Asunto: |
|
|
Scott, si et fa mol mal i no et deixa dormir pots provar l'ibuprofen (si no tens problemes d'estómac o d'al·lergia). Diuen que la marca (Neobrufen o bé Espidifen, aquest és una mica més ràpid d'acció) va millor que el genèric, però a mi el genèric em va anar molt bé. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
rous -
|
Publicado: Lun 26 May, 2008 8:45 am Asunto: |
|
|
Ep, Ep que t'ha passat Amb aquesta pluja i tu rodolant pel terra, endebéeeeeee . Com una criatura, ja ho dic jo Com molt bé diu en Pere, l'Espidifen o l'Algidrin actúen més ràpid que el comprimit d'ibuprofè (no perquè no siguin genèrics, sino perquè estan formulats amb sal de lisina que fa que s'absorbeixi més ràpidament el principi actiu). De tota manera si tens ibuprofè en comprimits (genèric o de marca) no val la pena que en compris de l'altre (en sobre), perquè no és un dolor molt agut (imagino) que requereixi una analgèsia ràpida. O sigui que 1 ibuprofè cada 8 hores i a correr
Apa, a millorar-se que el TAGA t'espera amb els braços oberts _________________ Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix.
A.Einstein |
|
|
|
|