|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 24 Mar, 2009 1:14 pm Asunto: PORRA PA HOY DEL BASQUE |
|
|
DE MES DE 10
DE MENYS DE 10
EL TAU guanya de mes de 10 procuro ser objectiu _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 25 Mar, 2009 3:36 pm Asunto: |
|
|
menuda tunda guayabera nos ha dao el tao
sbk |
|
|
|
serendipity -
Registrado: 05 Mar 2009 Mensajes: 72 Ubicación: St.Andreu de Llavaneres
|
Publicado: Mie 25 Mar, 2009 4:17 pm Asunto: |
|
|
"Pa" variar llevamos con este 7 encuentros consecutivos perdiendo contra ellos. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Jue 26 Mar, 2009 8:40 am Asunto: |
|
|
serendipity escribió: | "Pa" variar llevamos con este 7 encuentros consecutivos perdiendo contra ellos. |
bé, avui serà la vuitena,,, encara que veig que el partit serà mes interessant,,,, ahir els van deixar el camp de la penya
per entrenar. A banda de moltes coses, el Tau és superior en tot, o sigui en bases, alers i pivots,,,ahir escoltava el Rac1
per la tarda-nit i no ho entenien els periodistes(lo de guanyar), què deuen tindre de coneixaments basquetbolístics????? també dir, com és possible que aquest Tau estigui per sobre dels dos equips futboleros??????? i això que el Tau té els mateixos colors que els del Barça,,, la corbata del Dusko era blaugrana, doncs són els colors del Basconia
Què deu passar amb el jove Tries?????? és rar, oi?????? encare que a mi no m'agrada, penso que no sap jugar a bàsquet
vull dir que deambula per la pista, els seus moviments a la pista no ténen sentit,, encare que fa altres coses molt ben fetes,
està desaprofitat,, ja veieu, il.luninats n'hi ha a tots els llocs (xevi pascual) _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Vie 27 Mar, 2009 1:16 am Asunto: |
|
|
Què és el que fa ben fet el jove Tries?
Btv, ja saps que jo de bàsquet no hi entenc massa, molt menys que tu, però em sembla que els mètodes del Sr. Ivanovic (esbroncar i asseure al jugador a la primera que falla) no són millors que els del Sr. Pasqual, amb qui jugadors que no servien han passat a jugar força millor.
No sé si es bon entrenador o no, però em sembla que els sap portar més bé i és molt més educat i respectuós amb tothom, cosa que jo valoro molt.
Diuen que l'Ivanovic és molt bona persona i molt agradable quan el coneixes, però la imatge que donava via TV no era aquesta i els resultats que va tenir no van ser millors que els del Pasqual.
Què és el que no t'agrada del xevi pascual? _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Vie 27 Mar, 2009 10:54 am Asunto: |
|
|
Què és el que fa ben fet el jove Tries?
doncs que si el veus, t'adones que es mou bé, és àgil, fort, bon esperit, deu aportar molt dins la plantilla,, encare que si el segueixes pel camp t'adones que va descoordinat amb el seus companys,, de totes maneres jo ja el voldria pel meu equip.
Els jugadors de quaselvol esport professional, vull dir els que guanyen molts duros, acostumen a fer el que volen, jo sé que l'Ivanovic és molt dur, igual que el seu president (va jugar a la penya fa molts anys), és l'unica manera de funcionar, o és que el Guardiola no és dur???????? encare que amb uns altres mètodes,, l'Aito és dur?????? doncs jo diria que molt
Mira el Xevi Pascual és el responsable del primer equip del Barça,, com és que té el Barret, el Tries,el navarro, i el Barton??????? ténen molts diners, en gasten molts i també en despilfarren molts amb jugadors que ténen poca qualitat per ser campions d'europa,,, com pots veure a l'anterior post dic que serà un partit mes complicat, malgrat que vaig apostar pel Tau.
Com va dir una persona, actualment comentarista de Tv, que paguéssin la clàusula del Ricki i les coses segurament els anirien millor, ara r esulta que racaneixen 6 mil.lions d'euros que és la clàusula de rescindir el contracte _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Dom 29 Mar, 2009 10:57 pm Asunto: |
|
|
Es pot ser dur i tenir els jugadors al costat o no. Em sembla que l'Ivanovic no els hi tenia. Per altra banda, diuen que al Tau l'idolatren; per alguna cosa serà.
Així que ara fitxarem al Ricki? Us el canviarem pel Barret de copa i ens pagareu més de 6 milions d'euros? Si que aneu bé de calaix!
Com que aneu muntats a l'euro, també podríeu repescar al Barton i fitxar a l'Andersen.
El president del TAU és el Querejeta?
I va jugar a la Penya? Pensava que només ho havia fet al Real Madrid. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Lun 30 Mar, 2009 9:55 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Es pot ser dur i tenir els jugadors al costat o no. Em sembla que l'Ivanovic no els hi tenia. Per altra banda, diuen que al Tau l'idolatren; per alguna cosa serà.
Així que ara fitxarem al Ricki? Us el canviarem pel Barret de copa i ens pagareu més de 6 milions d'euros? Si que aneu bé de calaix!
Com que aneu muntats a l'euro, també podríeu repescar al Barton i fitxar a l'Andersen.
El president del TAU és el Querejeta?
I va jugar a la Penya? Pensava que només ho havia fet al Real Madrid. |
El pitjor a les categories inferiors de qualsevol esport són els pares,, i a categories senior el pitjor són els jugadors,, tan sols pensen amb els calers, no ho dubtis,, llavors hi han els que ténen dos dits de cervell i qui no.
El Ricky????????? em penso que va una micona de figura, la fama apreta????????? aishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh penso que no va massa pel millor camí,, recordes les pilotes que fa un temps robava????????? ara ja no???? i no dic de canviar de coatch pel del Barça perque són tal pa cual Pascual _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|