|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Jue 09 Abr, 2009 11:15 pm Asunto: vacances a l'Alt Urgell-Andorra |
|
|
Aquest cap de setmana la Sofi, la Mireia, la NegritaII i el papa hem estat al Alt Urgell/ Andorra
Primer penjo unes fotos Btteteres i desprès penjaré algun paissatge
La entrada al hostal Os de Civis a 1700m d’alçada, de guardia la negrita
Primer intent de sortida, ¡fracàs total ! als 500m de sortir gel i neu per tot arreu. Giro cua, pel camí veig un bambi i als forestals d’Andorra que em troben el GPS que havia perdut
segon intent de sortida: El dia ha estat dur Caldea, tendes, més tendes, més centres comercials, pizza dolenta, mal d’esquena, ansietat. Total són les 6 de la tarda i tinc dues hores llargues de sol, vaig a fer un tomb!
descartada la via del ascens provo l’altra vessant de la serra baixant primer fins al poble (1500m) i fent el camí de Setúria
és una pista que s’enfila molt al començament però despès es fa més planera
de sobte a l’alçada de la frontera Catalunya- Andorra i a uns 1800m la pista, literalment, desapareix i es converteix en un barranc de 15m sense senyalitzar ple de neu. Aprofito el moment per clavar la bici a la neu i fer una foto del espectacular salt d'aigua que hi ha al darrera que és en teoria per on ha d'anar el camí
Torno enrera ¡encara em queda 1hora! Ara busco el Coll d’en Muntaner, sé que no arribaré perque hi ha molta neu i s’em pot fer fosc però provem. waita quines zetes m'he fotut!! waita quins prats per fer el friki baixant!
Humils antenes
i final de la pujada ! la lluna, una llengua de neu de 300m i l’hora hem fan donar la volta i afrontar un descens per mig d’uns prats que emocionen
llàstima la qualitat de les fotos hi havia molt poca llum
sbk |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Jue 09 Abr, 2009 11:57 pm Asunto: |
|
|
el poble des de l'hotel
l'hotel des de el poble
l'hotel, el poble i nosaltres
fotògrafa
essència de vida
postal
emprenyada i cansada
matinera que es morirà de fred
vola
boletes amb ulls que ens miren des de l'aigua
vola amb gana
té gana i s'amaga
aquest no s'amaga ni té gana
salt d'aigua
poble, poble
menú de tres plats més postre de la casa. L’entrant: una lleugera escudella
bon lloc per anar-hi tots
sbk |
|
|
|
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Vie 10 Abr, 2009 12:01 am Asunto: |
|
|
....jo lluis, hi eras a un dels llocs millors per fer rutes entre Catalunya i Andorra...si pujes per la pista de Os de Civis, pots anar a les Bordes de Conflent, Santa Madalena, Montenartro, Port Aine, Pic de L´Orri, sant Joan de L´Erm i tornar....espectacular ara les sis o set hores no t´ho treu ningu...per si tornes a partir de Maig-Juny, t´ho dic per la neu...i aixo que es tot piste.....Salutacions..@10. _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Vie 10 Abr, 2009 8:59 pm Asunto: |
|
|
juny és un mes complicat pel tema del AMPA del cole festivals, graduacions. Segurament ho sabré aqueta setmana o l'altra, ja anirem parlant
Qui més s'apunta?
sbk |
|
|
|
Andres ***
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Vie 17 Abr, 2009 3:18 pm Asunto: |
|
|
Tal como te comenté el lunes pasado, nosotros nos apuntariamos a un fin de semana, no importa cual sabiendolo con unos dias de antelacion, salvo el mes de julio que estamos de vacances y no estaremos. _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|