Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 08 May, 2009 7:45 am Asunto: |
|
|
Molts quilòmetres???????? suposadament 120-130?????? uffffffffffffffffffffff volem veure el track
les fotos, els comentaris,,,,,,, tipus Espinàs, o Labordeta(un país en mochila)??????, pots aprofitar
per si hi ha cursa de motocross, ja saps que allà tenen un circuit de nassos!!!!!!!!!! que disfrutis
i suposadament de moral deus anar molt bé,,, amb això del barça...................... _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Vie 08 May, 2009 9:38 am Asunto: |
|
|
que set pasara la arroz? _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 08 May, 2009 12:30 pm Asunto: |
|
|
JFR escribió: | que set pasara la arroz? |
Joldi, pensa que és molt mes jove que tú,,, a tú si que se t'ha passat l'arroç
estàs molt acabat _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
linneo49 ****
Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Vie 08 May, 2009 5:19 pm Asunto: |
|
|
Tremenda la ruta que faràs, segur que ho disfrutaràs. LLegirem la teva crònica, jo crec que serà del tipus de JM Espinàs "En bicicleta del Maresme al Pla de LLeida" |
|
|
|
BISONTE ***
|
Publicado: Vie 08 May, 2009 5:52 pm Asunto: |
|
|
Animo muchacho que lo pases bien, menuda pasada de kms.
A10 _________________
|
|
|
|
Dojavi ***
Registrado: 24 Mar 2006 Mensajes: 976 Ubicación: Santa Coloma de Gramanet
|
Publicado: Vie 08 May, 2009 6:04 pm Asunto: |
|
|
Ets un crack!!!
Ya pasrás el track que la iremos haciendo la ruta por partes!
Saludos Pere,
Dojavi |
|
|
|
Pere @@
|
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 09 May, 2009 2:18 pm Asunto: |
|
|
Doncs no hi he arribat. Us poso una petita crònica del que he fet.
Surto a les 6. Encara és fosc
Amb el flash il·lumino les ginestes
Quan sóc gairebé a l'ermita de Sant Climent ja és de dia i puc fotografiar Sant Jeroni i l'ermita
Baixo per la trialera fins Montcada. La font està nevada pel xop del costat
Passat Montcada vaig pujant per molt bon camí pel costat del riu Ripoll. Hi ha quilòmetres d'horts. Alguns molt ben cuidats, fins i tot amb rosers i algun lliri.
Ja sóc a Sabadell, em sembla.
Una mica més amunt trobo força fauna
Després d'uns 30 km, deixo la riba del riu i començo a pujar una mica fins arribar a la Font del Suro. M'aturo per fer la foto i marcar el waypoint. La foto ha sortit més o menys bé
però quan volia marcar el punt, cap dels botons del GPS funcionava. He estat una estoneta intentant canviar la pantalla sense èxit i m'he posat en marxa fins a la Font dels Capellans, que està a tocar
i els botons del GPS seguien sense funcionar i la pantalla sense canviar. Llavors l'he obert, he tret una pila, l'he tornat a posar. Amb això el GPS ja funciona, però molt lentament i sense veure's bé. El torno a tancar i a posar en marxa, em surt tot en anglès i el track guardat i el que havia fet han desaparegut. Tanco, obro, trec la tarja de memòria, la poso, em desespero i no hi ha manera: no tinc track i porto 15 segons en ruta.
M'estic una estona, marco la font i, com que el camí és força maco i hi ha uns senyals d'una ruta, els segueixo una mica. M'intento animar, però no ho aconsegueixo tot i que passo per un bosquet força maco. No tinc esma ni per fer fotos, aquesta la faig malament i de mala gana
Una mica més endavant segueixo uns ciclistes i, seguint, seguint, arribem a Matadepera. Passem una estona pel costat d'una riera i pugem fins al poliesportiu on vam aparcar els cotxes quan vaig fer la Volta a la Mola amb Bttmania. Allà, m'he cansat de fer el paperina i he tornat cap a casa.
El camí de baixada és molt ràpid. He passat per Singuerlín, on la vena reivindicativa santcolomenca és ben viva encara
De Singuerlín he pujat cap al centre Torribera i d'allà he baixat a la nostra plaça roja, ja que volia anar als Ciclos La Salud per fer-me arreglar un radi trencat.
D'allà he passat per la platja, on m'he trobat els gegants, els capgrossos i els dracs. N'hi havia un que treia aigua i ens ha arruixat ben arruixats a tots. Potser m'hauria fet més gràcia un altre dia.
També hi havia el Sr. Dimoni, que aquest any no m'ha agradat massa, però s'ha de tenir en compte que estic una mica negatiu
He pujat per la riera Sant Jordi de Montgat i he arribat a casa després de fer 87 km però amb la sensació d'haver perdut un dia molt bo: amb poc sol, fresca i un ventet d'esquena que m'anava molt bé. Però està vist que quan no es pot, no es pot. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Sab 09 May, 2009 2:26 pm Asunto: |
|
|
en aquestes ocasions la meva mare té una frase que ens fot a tots de molt mala gaita: "no es pot guanyar sempre" .
sort que no has caigut!!!
sbk |
|
|
|
Diesel Moderador
|
Publicado: Sab 09 May, 2009 3:14 pm Asunto: |
|
|
Bueno, no era lo previsto pero no ha estado mal el rutón.
De todas formas estas rutas mejor hacerlas en compañía.
Mala suerte tienes con los GPS. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
|
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 09 May, 2009 8:12 pm Asunto: |
|
|
Teniu tota la raó.
Com va el braç, sbk?
I en companyia millor sempre.
Ara estic baldat: acabo de fer de jardiner i cansa d'allò més.
Afortunadament m'estic menjant un sorbet de llimona i menta fet per la Margarida que està boníssim i retorna al més decaigut. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Josep **
Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Sab 09 May, 2009 8:34 pm Asunto: |
|
|
...home pren t´ho com un entrenament per la proxima vegada que la vulguis fer....fins on ha dit prou el gipiesse ja ho saps de memoria i no tindras que mirar-lo....aniras me rapid i .....millor en companyia....imagina que trencas quelcom de important on Deu va perdre el barret i que?????....Salutacions i arreveure...@10. _________________ "Som i serem"
'' |
|
|
|
BISONTE ***
|
Publicado: Sab 09 May, 2009 10:01 pm Asunto: |
|
|
Esto de la electronica es la repera, siento que lo sucedido pero como dicen por ahí arriba menudo ruton te has pegado...otros sales por la serralada y se les rompe la cadena y no llevan ni un simple tronchacadenas DOMINGUEROS
Animos y como dice mi madre HAY MÁS DIAS QUE NONGANIZAS o algo así.
A10 companys _________________
|
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Dom 10 May, 2009 10:55 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Teniu tota la raó.
Com va el braç, sbk?
I en companyia millor sempre.
Ara estic baldat: acabo de fer de jardiner i cansa d'allò més.
Afortunadament m'estic menjant un sorbet de llimona i menta fet per la Margarida que està boníssim i retorna al més decaigut. |
bé, aquesta nit ja he dormit 4 hores seguides, el guix i les ferides del genoll i colzes no em deixen escollir una postura bona al llit... per dormir
sbk |
|
|
|
|