|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Xavi -
|
Publicado: Mie 04 Oct, 2006 12:33 pm Asunto: Hola a tots btt'erus, em presento. |
|
|
hola a tots, hem dic xavi, mm soc d barcelona, 22 anys faig btt pero menys del que m'agradaría, normalment surto pels voltants d bcn, collserola a vegades vaig mes lluny, ara tinc la bici al taller pro haviam si podem fer alguna sortideta, pel q he vist per aqui, el nivell es alt aixi q hem cal entrenar jeje. apa siau |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Mie 04 Oct, 2006 2:14 pm Asunto: |
|
|
hola candidat
prova de venir algun dissabte amb nosaltres. Et passo el requisits per pertanyer a la nostra penya
La inscripció són 7.500€
Has de tenir una bici de carbono per rally que pessi menys de 5kg (sense pedals)
Has de tenir un altra doble per rutes amb trialeres que pessi menys 7Kg
Has de superar el test d'esforç que et faran al CAR de Sant Cugat
Has de superar les novatades dels membres més xusqueros del grup (JFR, super, ...)
De tota manera, si no pots cumplir tots aquests requisits ens conformarem solament amb un somriure teu quan tornem plegats per la platja un dissabte d'aquests que vinguis
t'esperem
sbk |
|
|
|
JFR \*/
|
Publicado: Mie 04 Oct, 2006 7:53 pm Asunto: |
|
|
NOVATO FIRTMES AAARRR |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|