Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Gràcies senyora Gordi

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> El Depósito
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 12:07 pm    Asunto: Gràcies senyora Gordi Responder citando

Ja he trobat companyia Embarassed la Martiri em farà companyia mentres pujo al Turó Razz Wink Wink Wink Wink si algú vol fer el mateix doncs ja sap el que ha de fer,,, encare que potser no hi cabem tots,,, jo de moment em posaré al costat del meu ídol JFR, oi????????
almahi
**

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 12:20 pm    Asunto: Responder citando

Pero como subireis?
Rollo coche guia en la vuelta ciclista?
O algo asi como este video? Animacion
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 1:00 pm    Asunto: Responder citando

La Martitio ja et dirà com ho fem,,, encare que ja m'ha insinuat que serà amb el cotxe de Sant ferran,,, o sigui un ratet a peu i un altre andandu
almahi
**

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 1:36 pm    Asunto: Responder citando

Desde Sant Celoni asta la cumbre del turo de l'Home, en el coche de san fernando? joe, yo iria haceros compañia pero yo desde el techo solar con un megafono... jijijiji pero la señora me ha preparado planes pal sabado.

Pues nada a pasarlo bomba el sabado.
Martirio

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 7:00 pm    Asunto: Responder citando

Btv escribió:
Ja he trobat companyia Embarassed la Martiri em farà companyia mentres pujo al Turó Razz Wink Wink Wink Wink si algú vol fer el mateix doncs ja sap el que ha de fer,,, encare que potser no hi cabem tots,,, jo de moment em posaré al costat del meu ídol JFR, oi????????

Btv escribió:
La Martitio ja et dirà com ho fem,,, encare que ja m'ha insinuat que serà amb el cotxe de Sant ferran,,, o sigui un ratet a peu i un altre andandu

Uffff, hay que ver la que me estas liando !!!! ¿ Que voy donde ??? jajaja yo de alpinista

Súper, has pensat que pot ser que sigui millor que anesis amb tota aquesta colla de gent que surt de la plaça roja? eh?.

És una mica d’hora y encara no estic amb un nivell físic adequat per fer tanta pujada. Una altra vegada... ? ... ja ho veurem.
Malgrat tot, gràcies per pensar en mi.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 11:05 pm    Asunto: Responder citando

Cita:
si no lo pruebas, nunca sabrás de lo que eres capaz.

Això ho ha dit en Gordi...

La pujada fins a la carretera té pocs llocs amb molt desnivell, normalment es va fent. El que sí que té és que és un pèl llarga, però res més. Es tracta d'anar-se aturant per descansar una mica i seguir. Un cop a la carretera, les rampes són més fortes però com que està asfaltat es puja més fàcil que si fos camí.

Ho haurem de provar algun dia, però millor sortir de Santa Maria de Palautordera, que per Sant Celoni la pujada és més forta. I si no arribem a dalt, ens podem quedar a mig camí, fer la baixada per Sant Celoni i enllaçar amb Santa Maria, que és un camí força maco.

I ho hauríem de fer aviat, que l'hivern se'ns tira a sobre.
Poseu el dia, que jo obro llista:

1.-Martirio
2. Btv (si la nit i el tabac no et confonen)
3. almahi9
4. Natàlia (?)
5. Pere
almahi
**

MensajePublicado: Mie 30 Sep, 2009 11:12 pm    Asunto: Responder citando

No no, yo no puedo!! jeje ya me han echo planes para el sabado, yo solo daba animos a los que lo intentaran
ademas yo hubiera subido en coche no estoy preparado para tal reto, aun...
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> El Depósito Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro