|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Sab 01 Ene, 2011 7:11 pm Asunto: ahorramos en café |
|
|
desde avui ja no prenc els 5 ó 6 cafès, ja que no sé si va ser el
ministre que va dir que la pujada de la llum suposa un cafè al dia,
amb la pujada de l'H2O, el gas, els transports públics, el peatges
d'autopista, la retallada del sou i no sé quantes coses més de benestar
social, passo a ser un desprotegit socialment _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Sab 01 Ene, 2011 9:32 pm Asunto: |
|
|
no et preocupis la compensació la trobes deixant de fumar
sbk |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Sab 01 Ene, 2011 9:54 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | no et preocupis la compensació la trobes deixant de fumar
sbk |
marika!!!!!!!!!!!! aviat posaran un impost perque circuleu per la serralada, l'únic que feu
és erosionar totes les muntanyes que trobeu, malincuente!!!!!!
demà Penya-Unicaja,,,,, miedor me dan _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Sab 01 Ene, 2011 10:23 pm Asunto: |
|
|
Des de l'altre dia (el 30-12 2010) m'estic tornant a afeccionar al bàsket. A veure quan em dura, que no estem tan fins com la temporada passada.
Ja sé que aquí tothom és de la Penya, jo no tinc aquesta sort.
Btv, si estàs molt desesperat per no poder deixar-ho, recorda que a Can Pastilles tenim uns quants remeis per ajudar-te. Pegats, xiclets, comprimits, caramelets... Pots triar i remenar. Això sí, ho has de voler. Si ho vols, pots. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
|
Publicado: Dom 02 Ene, 2011 1:01 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Des de l'altre dia (el 30-12 2010) m'estic tornant a afeccionar al bàsket. A veure quan em dura, que no estem tan fins com la temporada passada.
Ja sé que aquí tothom és de la Penya, jo no tinc aquesta sort.
Btv, si estàs molt desesperat per no poder deixar-ho, recorda que a Can Pastilles tenim uns quants remeis per ajudar-te. Pegats, xiclets, comprimits, caramelets... Pots triar i remenar. Això sí, ho has de voler. Si ho vols, pots. |
Can pastillas no està a Mallorca?' jajjajajaj
L'altre dia vaig disfrutar molt veient el bàsquet Barça-Madrid,,,, m'estic transformant ara ja disfruto
queand el Barça guanya al Madrid, veig la cara del Floren i la del Valdano
Vacances fins el dia 10
_________________ _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|