|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@
|
Publicado: Dom 29 May, 2011 10:26 am Asunto: TIANA-MONTSERRAT-TIANA |
|
|
Vaig agafar un bon matí, amb xafogor però sense núvols. Fins i tot pels voltants de Sant Cugat ens va ploure una mica. I dic ens ja que vaig trobar en Domingo, que també anava a Montserrat però amb un grup d'uns 10 bikers. Anaven d'aventura total: sense GPS, sense mapa... Em va saber greu no ajuntar-m'hi, però volia intentar la tornada i no em podia aturar per fer l'esmorzar, agrupar-nos i tot el que es fa quan es va en grup.
I a dalt de Montserrat em vaig trobar un amic de Bttmania, que hi havia pujat caminant: el món és molt petit.
L'anada força fàcil, no massa maca, potser amb massa asfalt. És clar que per evitar passar per un tram de rieres encara n'hi vaig afegir una mica més. La pujada a Montserrat pel darrera, el millor, fins i tot relativament suau.
A la tornada vaig passar dos mals moments: quan em vaig perdre (pensava que no me'n sortia, sort d'una pica de plàstic tirada al camí) i a la pujada a la casa de l'Obac Nova, a més alçada fins i tot que la de Montserrat i que se'm va fer molt llarga amb la calor i els quilòmetres que portava.
I també vaig passar per un molt bon moment: l'ajuda d'un ciclista, en José Luis, que em va portar fins Montcada tapant-me el vent, fent-me companyia i desviant-se del seu camí per ajudar-me: gràcies, i que et vagi bé pel Danubi i pel Canadà.
I, com que vaig començar molt d'hora, encara vaig tenir temps d'anar al concert.
Ara me'n torno a fer de jardiner, a la tarda posaré la crònica i les poques fotos que vaig fer.
Si voleu mirar el track, l'acabo de penjar al wikiloc: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1729870 _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
|
Exteriores \*/
|
Publicado: Dom 29 May, 2011 1:53 pm Asunto: |
|
|
redeuu!!, Pere, no et pots estar quiet, ni deixar-te sol, a la que pots t'escapes ... jajaja..
molt bé, veig que estar en forma.. _________________ Punts de trobada |
|
|
|
Dojavi ***
Registrado: 24 Mar 2006 Mensajes: 976 Ubicación: Santa Coloma de Gramanet
|
Publicado: Dom 29 May, 2011 5:14 pm Asunto: |
|
|
Incombustible com sempre!!! Segur que gaudiren amb una bona crònica.
Ja tenim una altre ruta per anar a Montserrat!!! La tornada sembla banstant a la bdn-manresa però en sentit contrari?
Saludos. _________________ Mis rutillas:
rutas
strava |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 12:57 am Asunto: |
|
|
Sí, s'assembla bastant però es passa per pista. A Matadepera sí que es baixa per corriol, però sense cap salt. Es podria pujar per aquí i baixar per Collserola, però buscant un camí alternatiu sense tantes urbanitzacions. En tinc un per provar (d'en Beatle, al wiki) però surten massa quilòmetres i desnivell.
I aquesta és la crònica:
Sona el despertador a les 4:15 i m'he de llevar ràpidament ja que a la nit no vaig preparar res. Vaig ràpid, però estic estona doncs he de fer moltes coses: esmorzar, preparar els entrepans, els aparells, la roba.... Finalment surto, encara és de nit. Passo pel lateral de la B-20 i pujo a la Vallensana per Canyet pensant que no m'he posat el fotoprotector i que em cremaré ben cremat.
Com que ja s'hi veu una mica puc agafar el corriol de les escombraries i la trialereta de Montcada, on quedo força depilat; sembla mentida com s'ha tapat en pocs dies.
Abans d'arribar a Montcada el corriol s'ha d'intuir amb tanta gramínia
Travesso l'autopista i vaig cap a Can Coll i quan comencen a caure unes gotes em trobo en Domingo, que va amb un grup força nombrós. Ni porten GPS ni mapa, però van fent via. A Can Coll ens separem: ells van al seu aire, jo provaré de fer l'anada i la tornada i no em puc entretenir massa.
El meu track em porta per trams força corriolers, un d'ells passa pel mig d'un mar de cards gairebé tan alts com jo
I quan arribo al Pi d'en Xandri, em torno a trobar el grup del Domingo, que han anat més ràpid i s''ho estan passant pipa
Aquí està en Domingo, amb la seva doble
Segueixo fins Sant Cugat i agafo aigua al Monestir, on hi ha un grup "d'indignats" acampats, la majoria dormint encara. Procuro no despertar ningú i faig alguna foto dels murals que han penjat a la tanca del Monestir
També en faig de la portalada
La millor, aquesta:
Tant de bo en féssim una mica de cas!
No podia faltar la de la Creu
Després de donar força voltes enmig de polígons industrials de Sant Cugat i d'una bona estona de pedalar em torno a trobar el grup del Domingo. Estan aturats en una cruïlla i tirant una moneda a l'aire per anar o a l'esquerra o a la dreta. No porten track, es perden, però fan més via que jo.
Seguim una estoneta junts i en una font els torno a deixar ja que han de fer un reagrupament. Em sap greu deixar-los, però avui no és el dia per ajuntar-m'hi.
Segueixo endavant, passo per molts trams d'urbanització, primer de Les Fonts i després de Rubí, trams que es fan una mica monòtons per tant d'asfalt.
Abans de baixar en direcció a Ullastrell, trobo un corriolet ple de flors que em distreu i em fa oblidar una mica el pas per les urbanitzacions. I allà veig per primer cop la Muntanya Màgica sense núvols
Però l'alegria dura poc, ràpidament torno a l'asfalt. Ara és un tram que he triat per evitar passar per les rieres de Gaià i de Sant Jaume, tot i que no me'n lliuro del tot. Afortunadament, baixa poca aigua i puc passar sense mullar-me, tot i que amb una mica de lentitud. Passat aquest aqüeducte modern que es veu a la foto, pujaré per una pista força trencada fins dalt de tot, fent un petit tram a peu ja que el pendent és molt alt
Segueixo alternant pista amb urbanitzacions, ara pertanyents a Olesa de Montserrat. En una placeta de Les Planes veig una font i m'aturo per menjar una mica. La font no raja, una de tantes que està espatllada, però com que ja m'he aturat i encara tinc aigua no en faig massa cas i m'alimento, que aviat hauré de pujar de valent.
Abans de la pujada, em queda passar per una pista que passa entre camps d'oliveres, baixar fins la carretera i fer una mica de puja-baixa per la zona de La Puda, amb les seves magnífiques teulades d'Uralita que es van esmicolant deixant anar l'amiant de mica en mica.
Les pujades s'acaben aviat i la pista va ben plana per la vora del riu, on trobo una bona mostra de la infinita pobresa neuronal d'alguns homínids que es distreuen fent malbé les coses. Quin plaer hi deuen trobar? Em fa pena ser de la mateixa espècie i tenir-hi un mínim parentiu genètic. En fi, deixem-ho córrer, però aquí tenim el resultat de les seves activitats lúdiques:
El cel ja s'està obrint del tot, veient els hotels del Monestir penso que suaré força
Uns metres més endavant, trobo la meva font, d'aigua una mica crua i no massa fresca
La pista passa ben encanonada, el riu ha anat treballant i fent forat
Monistrol vist des d'aquesta banda del riu sembla molt lleig, però quan sóc al seu nucli antic canvio d'opinió
La pujada al Monestir és la part més maca de la ruta, la pista és preciosa i no massa difícil, es deixa fer molt bé
Fins i tot i ha cavalls amb esquelles, pasturant lliurement
Abans d'arribar a la carretera que puja de Monistrol, veig Sant Benet i em penso que falta molt poc
Pujo molt ràpid, massa, i al final he d'afluixar ja que les últimes rampes passen una mica de factura i encara em queden molts quilòmetres.
A la zona de les botigues de mel i records, en Francesc, un amic Bttmaníac, em veu i em crida: el món és un mocador. M'explica que està preparant la Matagalls -Montserrat i que ha pujat a peu amb la Mercè, però que no oblida la bici i que demà anirà a fer la Cabrerès amb el seu fill.
Acabo de pujar a dalt de tot, on hi ha molta gent, moltes samarretes blaugranes, algun ciclista, obres... Faig unes fotos i marxo ràpidament
La baixada a Monistrol la faig per carretera i en pocs minuts sóc al poble. Trobo uns camps preciosos d'ordi, ja punt de madurar
Estic molt bé, gens cansat, i vaig perfecte de temps. La única cosa que m'amoïna una mica és el sol i la por de cremar-me. Passo per la carretera de Vaquerisses i vaig pujant i pujant. El track que segueixo el tinc configurat amb el color vermell, per veure´l bé, i vaig per sobre d'una línia vermella....que és la carretera i no el track. Me n'adono uns quilòmetres amunt, als peus de La Torrota
Desfaig el camí, amb tantes línies no trobo per on he d'anar. Els camins em semblen tots iguals. Sort d'una aigüera de plàstic que està tirada al mig i que em situa per retrobar el camí correcte, que trobo després de 45 minuts i de 5 quilòmetres. Això em deixa una mica tocat: ja no em trobo tan bé, tinc sed i poca aigua, fa moltíssima calor, em queda molt encara.... Com canvien les coses en poca estona!
Passo per una altra urbanització, pujant sempre, busco aigua i no en trobo. Sort que a les afores de Rellinars veig una placeta amb ombra i una petita font. M'aturo per menjar, i carregar d'aigua i em tranquil·litzo força, pensant que ja estic a 350 m d'alçada i que no em queda tant.
Però no és veritat, la pujada a la Casa Nova de l'Obac es fa molt llarga, ja que és continuada i força dura, si més no m'ho sembla ja que porto uns quants quilòmetres a sobre.
M'aturo un moment per fer la foto d'un Bisbe i descansar una mica, de pas
Però es tracta d'anar fent amb paciència, de saber que tot s'acaba i que després de la pujada ve la baixada. I, efectivament, quan ja he pujat a més de 750 m des dels 150 de Monistrol, començo a baixar sense parar fins arribar a Matadepera.
Segueixo baixant, trobo algun tram de corriol i arribo a Sant Julià d'Altura, des d'on acabo de baixar del tot fins la llera del Ripoll.
En aquest tram pensava córrer, ja que la pista és bona i fa baixada, però em costa força ja que fa un vent que molesta força. Però em trobo al José Luis, a qui li demano si puc quedar-me al seu darrera xupant roda. No només m'acompanya fins la carretera, sinó que ho fa fins Montcada, a molt bon ritme per cert. Porta una bici per fer travesses, m'explica que enguany farà el Danubi, que pensa anar a Canadà, em recomana la ruta del Cid... i em reconcilia amb l'espècie humana. Moltes gràcies, José Luis
I ja només em queda pujar per la Vallensana. Tinc temps per anar al concert i tot, i pujo amb força calma ja que els cames no responen massa. Aquest cop no passo pel Tanatori sinó pel lateral de la B-20, que és molt més fàcil i descansat... no sigui que m'adormi en el concert. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Ultima edición por Pere el Lun 30 May, 2011 10:46 pm, editado 1 vez |
|
|
|
toti *
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 7:54 am Asunto: |
|
|
Guau fa falta molt de valor per afrontar una ruta d'aquest tipus tot sol, no deixeu de sorprendrem cada día. |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 11:20 am Asunto: |
|
|
Pere, felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vas anar a posar un ciri o una atxa a la
moreneta (pensant amb el barça)????? no calia jjajjajajjajaaj
Ets un crak i estàs fet d'una altre pasta,,, felicitats _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
Btv \*/\*/\*/
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 11:35 am Asunto: |
|
|
Recordeu-vos de felicitar al Pere, si no recordo mal fa anys
al proper dilluns dia 6,, un molt amic meu coincideix amb aqueta(tarragoní)
data, 47???????? jajajjajaja _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
|
silvesterbike Moderador
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 8:53 pm Asunto: |
|
|
molt gran!
i en solitari!
el maestro em va ensenyar que els tracks han de ser de colors gaylos per no confondre's amb rius ni carreteres
sbk |
|
|
|
Pino ****
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 8:57 pm Asunto: |
|
|
Novament...... molt bé Pere !!!!! Fantástic !!!!
Sense cap mena de dubte ets un pulmó d'aquest BTTBADALONA i fas enveja sana a tots nosaltres amb les teves gestes.
Sort la nostra de contar amb gent com tu al costat.
Ja diràs quina es la propera que tens al cap !!!! |
|
|
|
Gordi65 \*/\*/
Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 9:39 pm Asunto: |
|
|
Pere ¡eres el mejor! no se si son mejores tus rutas o tus crónicas, pero lo que tengo claro es que es una suerte conocerte. _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 10:52 pm Asunto: |
|
|
Gràcies a tots.
Això dels colors gaylos jo també ho feia, però ara no m'hi veig de prop i per això portava el Track Log en vermell i el track guardat en blau. El cas és que no vaig pensar que no es veia el blau fins ben amunt. I la resta del viatge la vaig fer amb rosa i verd, que em costaven força de veure. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
Andres ***
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 977 Ubicación: Tratando de subir el deposito!
|
Publicado: Lun 30 May, 2011 11:05 pm Asunto: |
|
|
Esto es una locura, 165 Km y 3500 de desnivel, madre mia! tu si que estas en forma gran Pere _________________
Mis rutas en bicicleta.
|
|
|
|
Sacar \*/
|
Publicado: Mar 31 May, 2011 12:57 pm Asunto: |
|
|
Com sempre, impressionant.
Es un plaer compartir rutes amb una persona com tu.
Felicitats, Pere. _________________ CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR
Las locuras de Sacarni
Las Rutas de Sacarni |
|
|
|
XAVI5 **
|
Publicado: Mie 01 Jun, 2011 10:31 pm Asunto: |
|
|
q gran q ets pere felicitats pe aquesta gran ruta.
per cert una pregunta . el dia 18 jo pujare a montserrat pero tinc un cami q vaig fer fa 2 anys que pasava per una riera
d'aigua i tu has comentat que no pasaves per cap riera per no mullarte, jo la fare sol tambe pq la meva familia anira a pasar el dia
a montserrat i jo pujare tranquilament.
es bona de fer aquesta ruta ? pasaves per moltes trialeres o la puc fer sol tranquilament.
moltes gracies pere. i si algun dia tens previst fer alguna sortideta tranquileta seria un plaer acompanyarte .
fins aviat. |
|
|
|
Pere @@
|
Publicado: Mie 01 Jun, 2011 11:58 pm Asunto: |
|
|
Et poso la foto de la part de les rieres
La ruta més clàssica és la blava i passa per un tram força llarg de rieres. Jo vaig fer la variant vermella -sense el bucle d'Ullastrell-, amb un tramet que també passa per la riera, tot i que és més petit.
Potser per on vaig passar jo hi ha més aigua, ja que allí s'han ajuntat tots els torrents,
En cas de pluja seria complicat de passar-hi, quan hi vaig anar jo es podia fer sense problemes. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
|
|
|
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|